1. #166
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  2. #167
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  3. #168
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #169
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat verlang je toch naar die tijden van de NSB. Dat gevoel van nostalgie wil je zo graag weer laten herleven.


    Geen simpel antwoord... Ik wist het!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    35
    29-07-2015

    Hij heeft gelijk, maar de grootste KECH is hij zelf.
    Hij die door het wereldse leven helemaal naar de klote is zal zichzelf nog een dag tegen komen.
    Dit soort opmerkingen moet je niet maken in een land als nederland waar rechten van mannen en vrouwen hetzelfde zijn. Durf dit maar eens te zeggen in Algerije.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Wat vreemd nou... Geen antwoord! En het verbaast me eigenlijk niet eens.
    Nog een keer proberen:

    Wat zijn nou de "donkere kanten"van "sommige" vrouwen? Ik ben benieuwd!
    De donkere kanten van de vrouw zijn vooral de plekken waar de zon niet schijnt.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6715...eministen.html

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html

    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/

    het is cultuur inderdaad, een achterlijke..allemaal blank, tegen buitenlanders en opereren in groepen.

    maar wees jij maar verontwaardigd over boef...leidt lekker de aandacht af

    Aandacht afleiden? Dit is een goede poging, hoor. Je bent goed bezig!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hetzelfde peil als dat boefje...
    Precies hetzelfde!
    Beauf..ik denk dat boef een vertaalfoutje heeft gemaakt bij het omzetten van zijn naam van Frans naar Nederlands.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Beauf

    ik hou hem er in voor goodbet..

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    nice

    hij komt uit een subcultuur waarin zulk gedrag geaccepteerd wordt
    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Zijn uitspraak was fout en beneden de peilen. Dat valt niet goed te keuren noch zijn daar geldige excuses voor. Het feit blijft wel dat dit een mannenwereld is waarin heel vaak dit soort seksistische opmerkingen richting vrouwen worden gemaakt. Weliswaar op een ander manier of andere benaming dan kech(dankzij hem weet ik nu dat je het uitspreekt als keg en cash haha.) Maar goed dit is een universeel probleem die aangepakt dient te worden. En niet alleen als een rappertje van 24 jaar dit roeptoetert tijdens een dronken bui. Sowieso zou ik zo een gastje lekker langs de weg laten staan. Liever een bescheiden en/of onbekende persoon te hulp schieten dan hem. Tip voor Ali B leer hem een gerespecteerde rapper te zijn i.p.v. knuffelrapper. Al met al heb ik meer respect voor Ali B(die wel weet hoe het hoort.) dan een boef(die meerdere malen van dit soort respectloze snaps/filmpjes uitbrengt.) Het zal wel deels met zn achtergrond en leeftijd te maken hebben maar beter vroeg afleren dan te laat.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Ff duidelijkheid creëren
    het heeft niets met zijn afkomst van zijn ouders te maken
    het heeft niets met islam te maken.


    Waar is boef geboren;

    In Frankrijk..daarna is hij bij zijn oom in Nederland gaan wonen
    Frankrijk/Nederland zijn Europese landen is het Westen dus
    daaruit kun je concluderen dat het een Westers cultuur is.

    Wat voor soort artiest is Boef?
    Boef is ern Gangstarapper in Nederland valt dat onder straat rap

    wat is Gangsta rap en waar is het ontstaan?


    Gangstarap, gangsterrap of straatrap is een onderdeel van de muziekstroming rap, afkomstig uit de getto's van grote Amerikaanse steden. De teksten zijn vaak seksistisch en gewelddadig en gaan over de moeilijke leefomstandigheden in de getto's, het leven in bendes, geweld en drugs. Mede door het provocerende karakter van de teksten werd gangstarap enorm populair bij jongeren, vaak tot grote zorg van ouders en politici.

    Het genre ontstond voor het eerst in het midden van de jaren 1980 met rappers als Schoolly D en Ice-T, en werd populair in de tweede helft van de jaren 1980 door groepen als N.W.A. Na de nationale aandacht die Ice-T en N.W.A aantrokken in de jaren 1980 en 1990, werd gangstarap het commercieel lucratiefste subgenre van hiphop.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gangstarap



    Waar is het ontstaan?
    Amerika
    dat is dus het Westen
    Westers cultuur



    conclusie is dat boef gecreëerd is,door het westen

    Wij hebben Boef zo gemaakt
    wij het westen!



    korte analyse
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    nice

    hij komt uit een subcultuur waarin zulk gedrag geaccepteerd wordt

    Een subcultuur die veel gewone burgers ondertussen meters de strot uit komt.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ff duidelijkheid creëren
    het heeft niets met zijn afkomst van zijn ouders te maken
    het heeft niets met islam te maken.


    Waar is boef geboren;

    In Frankrijk..daarna is hij bij zijn oom in Nederland gaan wonen
    Frankrijk/Nederland zijn Europese landen is het Westen dus
    daaruit kun je concluderen dat het een Westers cultuur is.

    Wat voor soort artiest is Boef?
    Boef is ern Gangstarapper in Nederland valt dat onder straat rap

    wat is Gangsta rap en waar is het ontstaan?


    Gangstarap, gangsterrap of straatrap is een onderdeel van de muziekstroming rap, afkomstig uit de getto's van grote Amerikaanse steden. De teksten zijn vaak seksistisch en gewelddadig en gaan over de moeilijke leefomstandigheden in de getto's, het leven in bendes, geweld en drugs. Mede door het provocerende karakter van de teksten werd gangstarap enorm populair bij jongeren, vaak tot grote zorg van ouders en politici.

    Het genre ontstond voor het eerst in het midden van de jaren 1980 met rappers als Schoolly D en Ice-T, en werd populair in de tweede helft van de jaren 1980 door groepen als N.W.A. Na de nationale aandacht die Ice-T en N.W.A aantrokken in de jaren 1980 en 1990, werd gangstarap het commercieel lucratiefste subgenre van hiphop.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gangstarap



    Waar is het ontstaan?
    Amerika
    dat is dus het Westen
    Westers cultuur



    conclusie is dat boef gecreëerd is,door het westen

    Wij hebben Boef zo gemaakt
    wij het westen!



    korte analyse

    Hij mag dan in het westen opgegroeid zijn, zijn waarden en normen m.b.t. vrouwen zijn in ieder geval niet westers!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #179
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    [QUOTE=Neoborn;133160833]waarom verdienen vrouwen in Nederland minder dan mannen

    nou hierom, het is cultuur.

    [B]http://www.dumpert.nl/mediabase/6715...eministen.html

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html

    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/

    het is cultuur inderdaad, een achterlijke..allemaal blank, tegen buitenlanders en opereren in groepen.

    maar wees jij maar verontwaardigd over boef...leidt lekker af vsn de werkelijkheid

    In AD Premium vind je een selectie van onze beste verhalen. Elke dag alles van het AD lezen?*Neem dan een abonnement.

    PREMIUM

    Özcan Akyol*© Marco Okhuizen

    De racismekaart als noodgreep

    COLUMNÖzcan Akyol schrijft drie keer per week over wat hem bezighoudt.

    Özcan Akyol*04-01-18, 06:00Laatste update:*07:41

    680

    Lees ook(3)

    PREMIUM

    Een baby doorbreekt het eindeloze navelstarenLees meer

    Gisteren werd de racismekaart weer eens getrokken.*Deze keer door rapper en vlogger Boef, die landelijk in opspraak was geraakt nadat hij drie meisjes die hem een lift gaven in een video ‘hoeren’ had genoemd. Hij verduidelijkte een dag later deze kwalificatie door te stellen dat vrouwen met korte rokken niet in het nachtleven horen, want daar is alcohol en zo.

    En dus viel heel het land over hem heen: hier en daar boycotten wat deejays voortaan zijn muziek en een aantal organisaties moet nadenken of de rapper nog wel welkom is op hun feesten. Boef bedacht, vermoedelijk ingefluisterd door zijn management, dat hij sorry moest zeggen, want alle negatieve aandacht kon hem zomaar boekingen en dus geld kosten.

    Toen niemand in zijn excuses trapte, volgde gister het verwijt dat*racisten de boel aan het opblazen waren*en dat mensen hem het succes sowieso niet gunden – ook vanwege zijn afkomst.

    Een boosaardige manier om de aandacht af te leiden

    Het is een boosaardige manier om de aandacht af te leiden. De storm aan kritiek die na zijn woorden oplaaide heeft niets te maken met zijn Algerijnse roots. De afkeer van vrouwenhaat is bij ons universeel.

    Dat bewijst de casus GeenStijl: toen de website aan zijn lezers vroeg of ze een journaliste van de Volkskrant zouden ‘doen’, ontstond er een weerzinwekkende opsomming van verkrachtingsfantasieën en andersoortige vuilbekkerij, waarna honderd vrouwen een beroep deden op de adverteerders van de site, die zich volgens de actievoerders moesten bezinnen.

    De misogynie van de verspreiders werd geen enkele keer gekoppeld aan hun ras. Toch denkt Boef dat er in zijn geval wél sprake is van racisme? Klinkklare onzin.

    Er is veel beroering ontstaan omdat de rapper een voorbeeld vormt voor veel kinderen, die ervoor zorgen dat hij tientallen miljoenen views op YouTube heeft. Hij is hun held.

    Wie de racismekaart trekt als noodgreep, omdat alle andere argumenten op zijn, schoffeert niet alleen de mensen die aanstoot aan zijn teksten hebben genomen, maar ook iedereen die daadwerkelijk tegen het probleem van discriminatie vecht. In die zin is de rapper nog veel opportunistischer en vermoedelijk onnozeler dan eerder deze week duidelijk werd.*

    Bekijk hieronder de Snapchat-video van Boef:

    VERDER
    hier een stukje over verontwaardiging..nu je voordeel er nog mee doen rookgordijnenlegger..

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    heb je moeite met begrijpend lezen?

    wat voor subcultuur komt hij?
    Gangsta rap(straat) rap

    wat zijn de kenmerken van Gangsta rap?

    Gangstarap, gangsterrap of straatrap is een onderdeel van de muziekstroming rap, afkomstig uit de getto's van grote Amerikaanse steden. De teksten zijn vaak SEKSISTISCH en gewelddadig en gaan over de moeilijke leefomstandigheden in de getto's, het leven in bendes, geweld en drugs. Mede door het provocerende karakter van de teksten werd gangstarap enorm populair bij jongeren, vaak tot grote zorg van ouders en politici.
    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Hij mag dan in het westen opgegroeid zijn, zijn waarden en normen m.b.t. vrouwen zijn in ieder geval niet westers!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''