1. #16

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    “Sylvana blijf toch met je vingers van mijn Zwarte Piet/Je zeurt maar door/Het zit je schijnbaar wel een beetje hoog/Maar volgens Piet is jouw probleem/Je staat al jaren droog!!”
    “Daar moet een piemel in”

    http://regio.tpo.nl/2017/01/11/maker...dood-bedreigd/

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Feyenoord-fans bezingen stewardess: 'Daar moet een piemel in'
    VIDEOEen groep fans van voetbalclub Feyenoord heeft gisteren voor een zeer ongemakkelijke situatie gezorgd in een vliegtuig. Terwijl een blonde stewardess probeerde de veiligheidsvoorschriften uit te beelden, riep een aantal mannen: 'daar moet een piemel in!'.
    https://www.ad.nl/bizar/feyenoord-fa...l-in~ab19daa1/

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Dasja Abresch. Deze vrouw probeerde tijdens een bijeenkomst in Steenbergen haar mening te geven over de komst van asielzoekers. De reactie van een aantal jonge blanke mannen achterin de zaal kwam snel. ”Daar moet een piemel in’, scandeerden ze. Abresch had zichtbaar last van het spreekkoor, maar ze sprak door. Hulde! Ze is een heldin. Maar de vraag blijft. Waarom kan een vrouw niet in het openbaar spreken zonder bedreiging met verkrachting?
    https://dezesdeclan.wordpress.com/20...een-piemel-in/

    De avond escaleerde toen een vrouw zich uitsprak voor opvang. Toen ze het woord nam, werd ze al snel uitgejouwd. "Daar moet een piemel in", werd er geroepen en ze kreeg te horen dat ze "moest oprotten".

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html

  5. #20
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Dasja Abresch. Deze vrouw probeerde tijdens een bijeenkomst in Steenbergen haar mening te geven over de komst van asielzoekers. De reactie van een aantal jonge blanke mannen achterin de zaal kwam snel. ”Daar moet een piemel in’, scandeerden ze. Abresch had zichtbaar last van het spreekkoor, maar ze sprak door. Hulde! Ze is een heldin. Maar de vraag blijft. Waarom kan een vrouw niet in het openbaar spreken zonder bedreiging met verkrachting?
    https://dezesdeclan.wordpress.com/20...een-piemel-in/

    De avond escaleerde toen een vrouw zich uitsprak voor opvang. Toen ze het woord nam, werd ze al snel uitgejouwd. "Daar moet een piemel in", werd er geroepen en ze kreeg te horen dat ze "moest oprotten".

    https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/212...azc-debat.html
    Dus? Dit is oud. Dit soort gedrag heb je bij alle afkomsten en culturen.

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Dus? Dit is oud. Dit soort gedrag heb je bij alle afkomsten en culturen.
    Dus? Dat is mijn punt dat ik wil maken.
    Maar de moslimhaters hier staan bekend om hun meten met 2 maten en ze zijn weer exposed.

  7. #22
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Dus? Dat is mijn punt dat ik wil maken.
    Maar de moslimhaters hier staan bekend om hun meten met 2 maten en ze zijn weer exposed.
    Die situaties die jij aanhaalt, de betrokken personen zijn ook allemaal bekritiseert, nu gaat het over boef dus bekritiseren mensen hem. Wat is daar mis mee? Zie hier op het forum niemand erbij halen dat hij moslim is.

  8. #23
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Die situaties die jij aanhaalt, de betrokken personen zijn ook allemaal bekritiseert, nu gaat het over boef dus bekritiseren mensen hem. Wat is daar mis mee? Zie hier op het forum niemand erbij halen dat hij moslim is.
    Mijn post zijn meer gericht aan de moslims om te laten zien hoe de moslimhaters te werk gaan.
    Als je het niet aanstaat dan negeer je mij.

  9. #24
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Mijn post zijn meer gericht aan de moslims om te laten zien hoe de moslimhaters te werk gaan.
    Als je het niet aanstaat dan negeer je mij.
    Snap niet wat het met boef te maken heeft maar oke

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    15
    29-03-2017

    grootste arabische ezel die ik ooit heb gezien

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Zwak hoor Boef.

    Dat waren gewoon golddigers en je heb groot gelijk! Jammer dat je zo snel en laf inbind!

    JIj bent een rapper vriend,welke imago-schade ga je oplopen?

    Neem een voorbeeld aan mij; ´Eens een kech altijd een kech´. Zoniet,dan alsnog afstand nemen van kech´s.

    Dat is de mentaliteit die je moet tonen tegen Kech´s.


    Groetjes,

    T,Mocro.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Dus? Dat is mijn punt dat ik wil maken.
    Maar de moslimhaters hier staan bekend om hun meten met 2 maten en ze zijn weer exposed.

    Als jij de verschillen niet ziet tussen de reacties op Simons en de uitspraken van die vieze rapper...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Mijn post zijn meer gericht aan de moslims om te laten zien hoe de moslimhaters te werk gaan.
    Als je het niet aanstaat dan negeer je mij.

    Jouw post dient maar een doel: de uitspraken van dit figuur bagatelliseren en onder het tapijt vegen.
    Ik vraag me af of je het gewoon met hem eens bent...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Snap niet wat het met boef te maken heeft maar oke
    Bagatelliseren en onder het tapijt vegen.
    Misschien is hij het zelfs wel met hem eens.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    PFFFFF

    Gaan we weer. Als ik mijn mening geef, dan zal ik wel weer als vrouwonvriendelijk worden gekenmerkt.

    Een kech is als een dame haar punani te koop aanbied voor geld, roem, geluk, macht etc. etc.
    Een katvanger bitch (ook wel eens kech genoemd) is als een dame graag een rondje wil rijden in een dikke waggie en mee wil profiteren van de fles in de club.

    Er zijn veel soorten kechs. Dat is ook niet erg om dat te benoemen, het is de realiteit.

    Als ik aangeef dat er op de wallen veel prostituees te vinden zijn, is dat dan ook een vrouwonvriendelijke opmerking? Kechs bestaan en dat hoef je niet te ontkennen.

    Sterker nog, ik denk juist dat de vrouwen in kwestie meer vrouwonvriendelijk zijn dan ik. Ik houd van de sterke, oprechte, vriendelijke, zachte en nog veel meer mooie kanten van de vrouw. Alleen sommige vrouwen hebben ook een donkere kant en dat hoeven we niet te ontkennen.

    Ze hebben allemaal iets met elkaar gemeen: GEEN Trouwmateriaal. En mocht je met hen trouwen en ze komen in aanraking met iemand die meer te bieden heeft... Dan zijn ze pleiten.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.