1. #226
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    WALLAH ah mattie ik zeg het gewoon strait

    deze gebeurtenis en de expo als wij onze vrouwen niet aan hun gaan verliezen ( want dat is wat hun proberen te doen een wig plaatsen tussen ons en onze vrouwen ) dan zou ik het juist toejuichen

    Waarom ?

    hiermee creeer je afstand tussen hun vrouwen en ons ze denken dan en hun ouders ook dat we hun vrouwen slecht gaan behandelen en blijven uit onze buurt wat automatisch tot gevolg heeft dat de Marokkaanse man gedwongen wordt om voor zijn eigen vrouwen te kiezen want ze willen hem niet zo blijft onze volk beschermt
    staaltje rassenleer

  2. #227
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Aansteller bedoel je?

    Ben je ook, met je gemekker over dat 'je met maten hier aan het praten' bent..


    man man
    Wat is er Jakko? Is je Aldi biertje soms op begin je weer te blèren als een kip zonder kop? Ga toch effe verder met je agenda het is ons nog niet duidelijk genoeg.
    Heavy

  3. #228
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dat riedeltje word al jaren afgespeeld oh ze willen Nederlandse vrouwen alleen maar gebruiken haha. Serieus niet op ingaan ze praten onzin eentje komt mij zelfs hierop confronteren zogenaamd keur dit publiekelijk af.

    Geloof me ze zijn niet serieus te nemen alleen domme mensen vallen hierin.
    nu zien ze het live dus nu raken er nog meer van overtuigd dat niemand van ons deugd

    ze voedden hun dochters al met het idee dat we allemaal slecht zijn dus ja

    laat hen en de negers met elkaar zijn zodat ze ons gemeenschap met rust laten en wij ons zelf kunnen blijven

  4. #229
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom maak jij zoveel aannamens?
    aannames die gewoon terug zijn te lezen hier.
    dus dat heeft een andere naam feiten..

  5. #230
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ik heb geen idee wat er met je aan de hand is. Hoop dat je weer wat opklaart. Volgens mij haal je mij met iemand anders in de war.


    succes verder..

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat is er Jakko? Is je Aldi biertje soms op begin je weer te blèren als een kip zonder kop? Ga toch effe verder met je agenda het is ons nog niet duidelijk genoeg.

  6. #231
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    nu zien ze het live dus nu raken er nog meer van overtuigd dat niemand van ons deugd

    ze voedden hun dochters al met het idee dat we allemaal slecht zijn dus ja

    laat hen en de negers met elkaar zijn zodat ze ons gemeenschap met rust laten en wij ons zelf kunnen blijven
    Inderdaad vind het niet erg hoor dat ze hun kinderen opvoeden met angst voor ons volk en geloofsovertuiging. Je wilt niet eens wat met dit soort mensen te maken hebben geloof me je zult alleen blijven inleveren en inleveren van jezelf tot je verandert in een Kaffir en zelfs dan is het nog niet genoeg.

    Dikke middelvinger en lekker verdergaan met ons leven wat zij wel of niet belangrijker achten dient geen gewicht te hebben in ons leven.
    Heavy

  7. #232
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    staaltje rassenleer
    staaltje strategie

    jullie plannen ook maar als mij Marokkanen bewust zijn van jullie haat (zehma net alsof boef een wereldwijde ramp veroorzaakt heeft dit exposed alleen maar jullie haat naar ons wat ik goed vind want dan maken jullie ons alleen bewuster )

    en een simpele strategie volgen namelijk afstand houden zijn wij ook beschermt tegen jullie kwade bedoelingen

    gewoon eigen volk mee trouwen/seksen jullie laten we wel over aan de negers

  8. #233
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    aannames die gewoon terug zijn te lezen hier.
    dus dat heeft een andere naam feiten..
    Als je effe met je vriendje Jakko wilt zwijgen jullie komen enorm irritant en dom over dank u vriendelijk.
    Heavy

  9. #234
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Inderdaad vind het niet erg hoor dat ze hun kinderen opvoeden met angst voor ons volk en geloofsovertuiging. Je wilt niet eens wat met dit soort mensen te maken hebben geloof me je zult alleen blijven inleveren en inleveren van jezelf tot je verandert in een Kaffir en zelfs dan is het nog niet genoeg.

    Dikke middelvinger en lekker verdergaan met ons leven wat zij wel of niet belangrijker achten dient geen gewicht te hebben in ons leven.
    right broh

    kijk naar de negers van de vs kijk naar de geschiedenis en wat ze ze nu nog steeds als stront behandelen

  10. #235
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    lekker paranoia doordat Boef ff de oren wordt gewassen...



    relax Doed... draaft een beetje door..

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Inderdaad vind het niet erg hoor dat ze hun kinderen opvoeden met angst voor ons volk en geloofsovertuiging. Je wilt niet eens wat met dit soort mensen te maken hebben geloof me je zult alleen blijven inleveren en inleveren van jezelf tot je verandert in een Kaffir en zelfs dan is het nog niet genoeg.

    Dikke middelvinger en lekker verdergaan met ons leven wat zij wel of niet belangrijker achten dient geen gewicht te hebben in ons leven.

  11. #236
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    lekker paranoia doordat Boef ff de oren wordt gewassen...



    relax Doed... draaft een beetje door..
    Hij heeft gelijk.

  12. #237
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    right broh

    kijk naar de negers van de vs kijk naar de geschiedenis en wat ze ze nu nog steeds als stront behandelen
    Inderdaad en nu zijn ze een stel identiteit crisis mensen geworden die zelfs na al hun patriotten gevoel nog steeds niet beschouwd worden als gelijkwaardig.
    Laat je niet gek maken door de Germanen ze pakken elke smerige truc uit de boek om zichzelf moreel "beter" te maken.
    Heavy

  13. #238
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Inderdaad en nu zijn ze een stel identiteit crisis mensen geworden die zelfs na al hun patriotten gevoel nog steeds niet beschouwd worden als gelijkwaardig.
    Laat je niet gek maken door de Germanen ze pakken elke smerige truc uit de boek om zichzelf moreel "beter" te maken.
    klopt broh

    nee broh ik ga niet mixen alhemdoelileh

    de liefde die ik heb gekregen van Marokkaanse dames wALLAH is totaal anders als van een hollandse zij houdt echt van je je moet haar gewoon correct behandelen

  14. #239
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Hij heeft gelijk.
    17 pagina's verder he besef hoe belangrijk zoiets is voor hun.
    Heavy

  15. #240
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    klopt broh

    nee broh ik ga niet mixen alhemdoelileh

    de liefde die ik heb gekregen van Marokkaanse dames wALLAH is totaal anders als van een hollandse zij houdt echt van je je moet haar gewoon correct behandelen
    Luister je weet dus hoe ik denk over huwelijken. Zolang het een Moslim(a) is maakt het mij niet uit welke kleur, taal, land of wat dan ook. Als Allah een halal huwelijk zegent wie ben ik om daar in protest over te gaan.

    Met andere woorden huw en zorg goed voor je partner dat is enigste wat telt.
    Heavy