1. #376
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    En als je ze in bed wilt krijgen zet je stack even klaar ze doen alles en ze zijn zo bij je zodra hun auto bij de garage is gefixt

  2. #377
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Jij moet eens leren niet te liegen meid. Iedereen heeft jou door. Wanneer is het genoeg? Die hele lifestyle van je levert je niks op. Wanneer ben je nou klaar met al dat drugs mislukte rock en rollenbollen en voodoo?

    Vertel dat eens
    Beantwoord mijn vraag nou maar. Waar baseer je deze onzin op? Als puntje bij paaltje komt ben je eigenlijk gewoon laf dus. Geen moeite met leugens spuien maar te laf om een vraag te beantwoorden.

  3. #378
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Beantwoord mijn vraag nou maar. Waar baseer je deze onzin op? Als puntje bij paaltje komt ben je eigenlijk gewoon laf dus. Geen moeite met leugens spuien maar te laf om een vraag te beantwoorden.
    Ik blijf het merkwaardig vinden dat men denkt dat je Marokkaanse bent.

  4. #379
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Ik blijf het merkwaardig vinden dat men denkt dat je Marokkaanse bent.
    Ik vind het merkwaardig dat iemand hier leugens verkondigt en wanneer haar gevraagd wordt waar deze vandaan komen ze ineens niet reageert, terwijl ze anders wel een erg grote mond heeft.

  5. #380
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik vind het merkwaardig dat iemand hier leugens verkondigt en wanneer haar gevraagd wordt waar deze vandaan komen ze ineens niet reageert, terwijl ze anders wel een erg grote mond heeft.
    Ben je geen moslima noch Marokkaans?

  6. #381
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ben je geen moslima noch Marokkaans?
    Ik had het over de uitspraken van LadyLuck.

  7. #382
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Ik vind het merkwaardig dat iemand hier leugens verkondigt en wanneer haar gevraagd wordt waar deze vandaan komen ze ineens niet reageert, terwijl ze anders wel een erg grote mond heeft.
    Wat een kechenstreken

  8. #383
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    JKHC is wel marokkaanse en een grote mnl slet ze heeft hier tig accounts waar ze mannen ronselt en tussen huwelijken komt en ze doet drugs en voodoo en loopt met soa's. Ik weet precies wie ze is hoe ze heet hoe ze eruit ziet wat ze doet wat ze gebruikt waarom ze zo gestoord in dr hoofd is hoe dr zusje heet hoeveel broers ze heeft waar ze uit marokko vandaan komt.

    Zij is al meermaals exposed deze grote slet. Probleem is zodra ik het zeg gaat ze janken en wordt ik verbannen voor maanden of tot nooit.

    Laat ze jullie maar leugens voeren ik zeg alleen pas op met de leugens en de act die dit hoerencluble hier opzet ciao
    Als je het zo goed weet, kun je me dus ook vertellen hoe je daarbij komt. Of je liegt alles bij elkaar, of je verwart me met een ander. Ach wie houden we voor de gek, er is geen sprake van verwarring, je liegt gewoon. Vraag me af waar je die verzinsels voor nodig hebt. Succes ermee, meid. Je hebt het hard nodig.

  9. #384
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Kechfight. Ow sorry een beetje flauw.
    Peace sisters and brothers
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  10. #385
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Waar baseer je deze verzinsels allemaal op? Probeer eens iets te zeggen wat wel klopt. Of behoort dat niet tot je capaciteiten?
    Ze gebruikt een kristallen bol... Kan niet anders....
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  11. #386
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    JKHC is wel marokkaanse en een grote mnl slet ze heeft hier tig accounts waar ze mannen ronselt en tussen huwelijken komt en ze doet drugs en voodoo en loopt met soa's. Ik weet precies wie ze is hoe ze heet hoe ze eruit ziet wat ze doet wat ze gebruikt waarom ze zo gestoord in dr hoofd is hoe dr zusje heet hoeveel broers ze heeft waar ze uit marokko vandaan komt.

    Zij is al meermaals exposed deze grote slet. Probleem is zodra ik het zeg gaat ze janken en wordt ik verbannen voor maanden of tot nooit.

    Laat ze jullie maar leugens voeren ik zeg alleen pas op met de leugens en de act die dit hoerencluble hier opzet. Lafbekken zijn het. ciao

    je klinkt als een jaloers viswijf

  12. #387
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    je klinkt als een jaloers viswijf
    Nee meer als een vent
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  13. #388
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door vlinderA Bekijk reactie
    Nee meer als een vent
    ah zo'n die een blauwtje heeft gelopen en nu ff aan " exposure" doet dat zijn geen mannen dat zijn ongestelde jongetjes

  14. #389
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Allemaal opkechen. Ga naar de kechhoek met zn allen ouwenkechen

  15. #390
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ah zo'n die een blauwtje heeft gelopen en nu ff aan " exposure" doet dat zijn geen mannen dat zijn ongestelde jongetjes
    geef hem maandverband dan
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~