Reacties
    11.514
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Internet is de bron van dit gehele gebeuren.
    Internet zal zeker een grote rol spelen naast "vriendenkring" directe omgeving

Als je van jongsafaan bepaalde zaken leert/ ziet ga je het onbewust overnemen
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

MVC Lid

Reacties
    693
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Nee zo word ik liever niet genoemd. Laat het iig onze streven zijn. Mohim dit is awkward ik word rood nu. Ohjeej ben jij nou met mij aan het flirten?
    Nee hahahah. Mij hart ligt bij een ander.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

mist

Reacties
    1.987
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Nee hahahah. Mij hart ligt bij een ander.
    Beter haha. Allah y 3awen
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    693
    26-11-2017

Beter haha. Allah y 3awen
    Allah i 3awan of Allah i qamal bel ghair. Je doet net of ik mijn doodvonnis heb geschreven.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

Reacties
    11.514
    10-01-2009

Tips voor de meiden

Argan olie: goed voor haar,huid,wimpers,lippen,striae etcetera...guess what ZONDER chirurgische ingreep!

Koop wel de cosmetiche Argan olie die is koud geperst. Die andere is voor consumptie bedoelt (koken). Goedkope arganolie is gemengd daar zit troep in. Dus let op!

Ghassoul:

Beste masker voor haar en gezicht (inclusief gehele lichaam) ja dames ECHT waar je krijgt er een strakker lichaam van. Zit boordevol antioxidanten. Herhaal dit een keer per week voor optimaal resultaat.

Last but not least:

Ga sporten dames en let vooral op wat je eet.
    Voldoende water drinken en verricht je salaat.

Dit zijn de ingredienten voor een gezonder leven zonder tussen komst van ingrepen
    En wat op de lange termijn jou huid haar en lichaam goed zal doen.

Aanvullingen zijn meer dan welkom
    A woman's heart should be so close to Allah swt that a man has to seek Him just to find her.❤

Reacties
    11.514
    10-01-2009

Ik zie sommige meiden nu al achter hun scherm zitten...Ghassoul. ..Wat is dat hihihi dat is natuur klei waar men maskers van maakt.

mist

Reacties
    1.987
    30-09-2013

Allah i 3awan of Allah i qamal bel ghair. Je doet net of ik mijn doodvonnis heb geschreven.
    Haha, ewa safi. Je zal het allemaal wel nodig hebben joh. Khayr in sha Allah.

MVC Lid

Reacties
    693
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Tips voor de meiden

Argan olie: goed voor haar,huid,wimpers,lippen,striae etcetera...guess what ZONDER chirurgische ingreep!

Koop wel de cosmetiche Argan olie die is koud geperst. Die andere is voor consumptie bedoelt (koken). Goedkope arganolie is gemengd daar zit troep in. Dus let op!

Ghassoul:

Beste masker voor haar en gezicht (inclusief gehele lichaam) ja dames ECHT waar je krijgt er een strakker lichaam van. Zit boordevol antioxidanten. Herhaal dit een keer per week voor optimaal resultaat.

Last but not least:

Ga sporten dames en let vooral op wat je eet.
    Voldoende water drinken en verricht je salaat.

Dit zijn de ingredienten voor een gezonder leven zonder tussen komst van ingrepen
    En wat op de lange termijn jou huid haar en lichaam goed zal doen.

Aanvullingen zijn meer dan welkom
    Vermijd onnodig zonnen en suikers, dat zorgt voor huidveroudering en rimpels.

MVC Lid

Reacties
    693
    26-11-2017

Haha, ewa safi. Je zal het allemaal wel nodig hebben joh. Khayr in sha Allah.
    Hmm. Zo een hoge pet heb je dus van me op. En bedankt!

Reacties
    11.514
    10-01-2009

Vermijd onnodig zonnen en suikers, dat zorgt voor huidveroudering en rimpels.
    Inderdaad zeker belangrijk voor ons vrouwen shokran voor je bijdrage

mist

Reacties
    1.987
    30-09-2013

Hmm. Zo een hoge pet heb je dus van me op. En bedankt!
    Dus voor de volgende keer niet zomaar iemand goed noemen. Nee joh, laat het gelden voor ons allen. Good luck

MVC Lid

Reacties
    693
    26-11-2017

Dus voor de volgende keer niet zomaar iemand goed noemen. Nee joh, laat het gelden voor ons allen. Good luck
    Ik heb hier vaker last van, dus het lag niet aan jou haha.

Happy

Reacties
    2.420
    13-02-2017

Het probleem is dat vrouwen heel onzeker zijn. Alles draait om vlees en vlees.

Happy

Reacties
    2.420
    13-02-2017

Oud word je zoiezo inscha Allah. Het hoort bij het leven. Als mensen dat nou accepteren

Reacties
    11.514
    10-01-2009

Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Oud word je zoiezo inscha Allah. Het hoort bij het leven. Als mensen dat nou accepteren
    Inderdaad in cha Allah

Wij kunnen natuur een handje helpen door zuinig te zijn op ons lichaam & geest. Stress bijvoorbeeld zorgt ook voor de nodige tekenen van veroudering.

Begrijp me niet verkeerd oud worden hoort bij het leven hamduliallaah maar HOE heb je voor een deel zelf in de hand. En genetics