1. #31
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    ze is nog jong.Jullie moeten niet zo haten. Doe eens positief, ze is jullie zuster.
    Niemand haat hier, iedereen wil juist het beste voor haar en andere zusters.
    HAGENEESJE

  2. #32
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    ik kan geen geen enkele reden vinden waarom ik naar een snotneus moet gaan luisteren voor langer dan een minuut,
    ik heb het met pijn en moeite 50 seconden vol kunnen houden
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    ze is nog jong.Jullie moeten niet zo haten. Doe eens positief, ze is jullie zuster.
    heeft niks met jong te maken,,,en heeft niks met zondes begaan te maken,,,,,,,er zijn mensen die veeeeel ergere zondes plegen dan deze vlog duivelinnen,,,,,maar deze menen scheden enkele hun zelf,,,,deze vlog duivelinnen die proberen zo veeeeeeel mogelijk jonge zielen met zich mee de afgrond in te slepen,,,,,,een drugsgebruikende **** moge Allah haar Helpen is beter dan deze vloggers omdat ze enkel d'r zelf schaad en niet 100000 jonge zusters mee de afgrond in wilt helpen

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Mijn nichtje van 12 maakt grapjes dat ze d'r lippen wiot voo spuiten met als deze vlog duivelin,,,,,m'n nichtje brengt het aks een grapje maar daar geloof ik niets van,,,,,,,en ja m'n nichtje kijkt tegen deze vloggers op........dus ik weet hoe gevaarlijk en hoe veel invloed dexe vlog duivels hebben

  5. #35
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ja man wellah wel erg. Jongeren dwalen echt af eerlijk is eerlijk ze nemen zulke vloggers en rappers als boef als voorbeeld. Zo ziek gewoon echt jammer.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Die boef moge Allah zijn rug breken en vernederen rookt wiet in z'n vlogs alsof het de normaalste zaak is,,,,,,,,mijn neefjes kijken als z'n vlogs kennen al z'n liedjes,,,en WILLEN GEWOKN NET ALS BOEF zijn,,,,,,,, ,,deze flikker heeft 10000000 volgers en de meeste zijn jonge kinderen die nog gevormd moeten worden en naïef zijn,,,,,in z'n vlogs gokt hij ook,,,,,,,,dit is heel wat anders dan een normale persoon die zondigd en zich zelf schaad,,,,deze duivels vergiftigen de moslim jeugd,,,,,,,,,dit zijn de belangrijke helpers van de duivel.............

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik weet zeker dat m'n nichtje net als selma de duivel d'r lippen wilt volspuiten,,,,en m'n neefje niet zal schrikken van het roken van wiet waneer het oo z'n pad zal komen,,,,,hij zal het als iets normaals zien,,,,,,,

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door yasirc Bekijk reactie
    ze is nog jong.Jullie moeten niet zo haten. Doe eens positief, ze is jullie zuster.
    Positief om wat? Dat er leeghoofden naar opkijken?

  9. #39
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Is het ook niet de verantwoordelijkheid van de ouders.. Je laat je kinderen toch niet roekeloos achter Youtube en naar jan en alleman kijken.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Is het ook niet de verantwoordelijkheid van de ouders.. Je laat je kinderen toch niet roekeloos achter Youtube en naar jan en alleman kijken.
    nee dit kun je nauwelijks tegen gaan......zo een kind gaat naar school en alle meiden praten over deze vlog duivels ,,,,,,,,,,dus al zeg je thuis nee op straat en op school komt zo een kind in aanraking ,et deze duivels...........als het niet moslims niet marokannen waren dan kon je nog zeggen wij zijn moslim en die,vloggers zijn kafir ,,,,,,,maar numis het zo dat die vlig duivels Marokkanen zijn en moslim zijn,,,,,,,dus ja omze ,arokkamse ziystejes die identificeren zich met de duivels dir onze jonge zuster eren hun lippen op te spuiten en dan het geen probleem is om een vriendje te hebben wamt islam zit toch in jet hart,,,,

  11. #41
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Je kunt ook internet opzeggen en hen geen smartphones geven, maar dat is moeilijk want dan moet je ze zelf gaan opvoeden.

  12. #42
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Of simpelweg je kinderen zelf normen en waarden bijbrengen ipv ze hen bij te laten brengen door vreemde vloggers.
    Hoe dan ook, wat vooral opvalt is dat al die jongeren somehow een voorbeeld zien in die vloggers, en dan kun je je idd af gaan vragen welke rol hun eigen ouders hebben en waarom zij niet als voorbeeld kunnen dienen voor hun kinderen.
    Je ziet soms gewoon groupie taferelen onder die vlogs. Oeeeh aaaah jij bent mijn allergrootste voorbeeld, ooh ik wil net als jij zijn.

    Nou ik kan je vertellen mocht mijn kind dat dalijk op 12 jarige leeftijd gaan roepen naar een of andere vlogger dan mag ik concluderen dat ik er niks van heb gebakken.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Of simpelweg je kinderen zelf normen en waarden bijbrengen ipv ze hen bij te laten brengen door vreemde vloggers.
    Hoe dan ook, wat vooral opvalt is dat al die jongeren somehow een voorbeeld zien in die vloggers, en dan kun je je idd af gaan vragen welke rol hun eigen ouders hebben en waarom zij niet als voorbeeld kunnen dienen voor hun kinderen.
    Je ziet soms gewoon groupie taferelen onder die vlogs. Oeeeh aaaah jij bent mijn allergrootste voorbeeld, ooh ik wil net als jij zijn.

    Nou ik kan je vertellen mocht mijn kind dat dalijk op 12 jarige leeftijd gaan roepen naar een of andere vlogger dan mag ik concluderen dat ik er niks van heb gebakken.
    Precies dit.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Kunnen we dit soort topics niet gewoon negeren
    hahaha vroeger lokten dit soort topics altijd welles nietes discussies uit. tegenwoordig zijn marokkaanse wijven zover afgegleden dat het nietes-argument zo van de tafel wordt geveegd.

    jij ziet die bui al hangen en daarom wil jij dit soort topics graag negeren

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    286
    11-02-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Mijn nichtje van 12 maakt grapjes dat ze d'r lippen wiot voo spuiten met als deze vlog duivelin,,,,,m'n nichtje brengt het aks een grapje maar daar geloof ik niets van,,,,,,,en ja m'n nichtje kijkt tegen deze vloggers op........dus ik weet hoe gevaarlijk en hoe veel invloed dexe vlog duivels hebben
    allah 7fas ik zal je een ding mee geven het is je nichtje waak haar let op der ze weet niet hoe erg en haraan dat is