+ Reageer
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
46 tot 60 van 61
    MVC Lid

Reacties
    3.607
    14-02-2011

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Of simpelweg je kinderen zelf normen en waarden bijbrengen ipv ze hen bij te laten brengen door vreemde vloggers.
    Hoe dan ook, wat vooral opvalt is dat al die jongeren somehow een voorbeeld zien in die vloggers, en dan kun je je idd af gaan vragen welke rol hun eigen ouders hebben en waarom zij niet als voorbeeld kunnen dienen voor hun kinderen.
    Je ziet soms gewoon groupie taferelen onder die vlogs. Oeeeh aaaah jij bent mijn allergrootste voorbeeld, ooh ik wil net als jij zijn.

Nou ik kan je vertellen mocht mijn kind dat dalijk op 12 jarige leeftijd gaan roepen naar een of andere vlogger dan mag ik concluderen dat ik er niks van heb gebakken.
    Precies dit.
    The most complete of the believers in faith, is the one with the best character. And the best of you are those who are best to their women.

MVC Lid

Reacties
    319
    03-01-2016

Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Kunnen we dit soort topics niet gewoon negeren
    hahaha vroeger lokten dit soort topics altijd welles nietes discussies uit. tegenwoordig zijn marokkaanse wijven zover afgegleden dat het nietes-argument zo van de tafel wordt geveegd.

jij ziet die bui al hangen en daarom wil jij dit soort topics graag negeren

Verbannen

Reacties
    1.605
    16-03-2007

Kijk eens op geenstijl.nl.Daar hebben ze tegenwoordig ook een hoge pet op van de marokkaanse wijf 1ntje zegt wil er ook eentje nemen kijken hoe ze zijn

MVC Lid

Reacties
    285
    11-02-2013

Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Mijn nichtje van 12 maakt grapjes dat ze d'r lippen wiot voo spuiten met als deze vlog duivelin,,,,,m'n nichtje brengt het aks een grapje maar daar geloof ik niets van,,,,,,,en ja m'n nichtje kijkt tegen deze vloggers op........dus ik weet hoe gevaarlijk en hoe veel invloed dexe vlog duivels hebben
    allah 7fas ik zal je een ding mee geven het is je nichtje waak haar let op der ze weet niet hoe erg en haraan dat is

word

Reacties
    3.121
    16-07-2009

wanneer stoppen jullie met het verspreiden van die tering filmpjes en al die fitna eromheen man, kinders, ga een leven zoeken ofzo

MVC Lid

Reacties
    1.088
    16-08-2016

Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    wanneer stoppen jullie met het verspreiden van die tering filmpjes en al die fitna eromheen man, kinders, ga een leven zoeken ofzo
    ga je stinkonderbroekje wassen a trut,,,deze vlog duivelinnen posten hun filmpjes toch zelf op youtube

Soraya28

Reacties
    1.894
    24-05-2015

ga je stinkonderbroekje wassen a trut,,,deze vlog duivelinnen posten hun filmpjes toch zelf op youtube
    volgens marokkaanse wijven is het niet de bedoeling dat je kritiek uit op vlogsters die jonge moslima's naar het pad van de duivel leiden.

selma en ouahiba zijn halve profeten voor marokkaanse wijven tegenwoordig
    -

word

Reacties
    3.121
    16-07-2009

ja moeten zij toch weten, alsof dit het er beter opmaakt ofzo, sterker nog je geeft het alleen maar meer aandacht.. ga een leven zoeken

Braaf geworden

Reacties
    10.808
    31-12-2013

ja moeten zij toch weten, alsof dit het er beter opmaakt ofzo, sterker nog je geeft het alleen maar meer aandacht.. ga een leven zoeken
    Het is zeker wel een belangrijk onderwerp, want het verpest de ummah.

En zeggen; moeten zijn toch weten, is niet echt vd islam.
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    1.088
    16-08-2016

klopt dit heeft ook aandacht nodig,,,de hele Marokkaanse gemeenschap moet opstaan tegen deze MAROKKANSE vlog duivels en rappers zoals boef,,,,,de jongere moeten weten dat dit duivels zijn,,,en door te zwijgen zullen jonge zusters en broertjes ten prooi van de helpers van de duivel vallen

La3roebia!

Reacties
    17.119
    03-02-2012

Citaat Geplaatst door Oem_Salim Bekijk reactie
    eerder om te kotsen
    woont deze soort tegenwoordig ook lezingen bij? het einde van de wereld
    Wat een vieze zieke hoogmoedige reactie damn!

Verbannen

Reacties
    1.605
    16-03-2007

Ik ben juist voor het meer verspreiden van dit soort filmpjes.Iedereen mag toch weten wie ze zijn.Jaren lang zielig lopen doen over onderdrukking en schijnheilig doen.Nu komt de aap uit de mouw en gaan die kechs weer zielig doen.

Verbannen

Reacties
    1.605
    16-03-2007

Meer filmpjes aub meer

Braaf geworden

Reacties
    10.808
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Meer filmpjes aub meer
    Staan er genoeg hoor op yt.
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    2.529
    06-07-2014

Ik heb het filmpje niet bekeken, maar heb al een vooroordeel klaar staan. Kan iemand me ajb inlichten voordat ik harde woorden op haar ga uiten?
    Brother Middlefinger