1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Wie heeft de vrouw geleerr dat ze niks hoeft te doen

    Als ik kijk naar mij leve waren mij beste relaties waar alles van 2 kanten kwam maar laatsts tijd is mij opgevalle dat vrouw denkt dat alles van de man moet kome. Wallah lijk soms alsof de vrouw alleen maar dommer word met de tijd en alleen nog denk dat ze mooi moet zijn. Wij manne hebbe het egt zwaar tegewoordig is egt niet leuk voor ons.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    18
    10-10-2017

    Ik heb het echt met je te doen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Als ik kijk naar mij leve waren mij beste relaties waar alles van 2 kanten kwam maar laatsts tijd is mij opgevalle dat vrouw denkt dat alles van de man moet kome. Wallah lijk soms alsof de vrouw alleen maar dommer wordt met de tijd en alleen nog denk dat ze mooi moet zijn. Wij manne hebbe het egt zwaar tegewoordig is egt niet leuk voor ons.
    En je biceps moeten nog groeien ook.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Egt he?
    Zit wel waarheid in eerlijk.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Zit wel waarheid in eerlijk.
    idk, ik wilde gewoon 'egt' typen.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  6. #6
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Ze verheerlijken hun eigen en de man doet mee.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Dat zijn kleine meiden. Volwassen vrouwen doen aan geven en nemen.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Als ik kijk naar mij leve waren mij beste relaties waar alles van 2 kanten kwam maar laatsts tijd is mij opgevalle dat vrouw denkt dat alles van de man moet kome. Wallah lijk soms alsof de vrouw alleen maar dommer word met de tijd en alleen nog denk dat ze mooi moet zijn. Wij manne hebbe het egt zwaar tegewoordig is egt niet leuk voor ons.
    Komt door al die likes die ze krijgen op facebook, instagram en andere rotzooi

    Daardoor zijn ze ze zich prinsesjes en celebrity's gaan voelen

    De meesten dan, niet allemaal

    Echte vrouwen zijn schaars ( geworden?)

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.077
    19-02-2011

    Ik snap het niet. Waar hebben jullie jet druk mee dan?

  10. #10
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    verveling heerst
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #11
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Hahaha jullie hebben het echt zwaar. Maar dat is het gevolg als je alleen achter etalage poppen gaat. Zou je screenen op inhoud en geloof, dan zou je dat probleem niet krijgen. Hoe meer je de ego van de barbiepoppen voedt, hoe meer zij het in hun bol zullen krijgen. Actie en reactie. Dus uiteindelijk is het, wie zich brandt. Moet op de blaren zitten.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Hahaha jullie hebben het echt zwaar. Maar dat is het gevolg als je alleen achter etalage poppen gaat. Zou je screenen op inhoud en geloof, dan zou je dat probleem niet krijgen. Hoe meer je de ego van de barbiepoppen voedt, hoe meer zij het in hun bol zullen krijgen. Actie en reactie. Dus uiteindelijk is het, wie zich brandt. Moet op de blaren zitten.
    Barbiepoppen ook echt haha. Alle Kens zijn verliefd op haar, wat verwacht ie dan?
    Blessed.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Hahaha jullie hebben het echt zwaar. Maar dat is het gevolg als je alleen achter etalage poppen gaat. Zou je screenen op inhoud en geloof, dan zou je dat probleem niet krijgen. Hoe meer je de ego van de barbiepoppen voedt, hoe meer zij het in hun bol zullen krijgen. Actie en reactie. Dus uiteindelijk is het, wie zich brandt. Moet op de blaren zitten.
    je heb over 1%. Marokane zijn meestal zelfde. Weinig verschil maak nie uit wat voor indruk. Uiteindelijk allemaal brainwasht. Ik denk dat iets egt is misgegaan.

  14. #14
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Nou nou, 1% is wel heeeel weinig voor de Marokkaanse vrouwen met inhoud. Maar ik begrijp wel dat je zo denkt, omdat je verblind bent door alle "glamour en diva gedrag" Je gezichtsveld is wordt daardoor zo beperkt dat je alleen de barbiepoppen ziet en de rest verwatert zo een beetje. En er is zeker heel wat misgegaan, aan beide kanten. Sommige vrouwen zijn geen vrouwen meer en sommige mannen hebben geen ogen meer.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Ik smack haar moer zo hard dat ze gewoon terug in de tijd gaat.