1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Waar zijn die Marokkaanse mannen gebleven?

    Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

    Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.
    Laatst gewijzigd door Sundaeijs: 01-01-2018 om 13:56 Reden: Teveel negativiteit hou ik niet van..ok doei
    Elhamdoulileh

  2. #2
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Ze bestaat wel maar waar Allahou a3lem :-). Denk dat mannen tegenwoordig ook niet graag een blauwtje lopen. Wat ergens wel te begrijpen valt.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Ze bestaat wel maar waar Allahou a3lem :-). Denk dat mannen tegenwoordig ook niet graag een blauwtje lopen. Wat ergens wel te begrijpen valt.
    Als ik om me heen kijk dan zie ik genoeg mannen die moeite doen voor een vrouw.
    De een via moeder of kennissen etc de ander spreekt haar buiten aan of internet
    Wat ik vaker mee maak is dat de dames geen interesse hierin tonen. En sterker nog niet waarderen en zich te hoog hiervoor voelen.
    Tegenwoordig hebben de meeste een vriendje of contact dus staan ze er niet voor open.
    De tijd van vroeger was anders een vrouw waardeerde als een man moeite deed.
    Tegenwoordig denken mannen ook waarom moeilijk doe. Als een vrouw zich hoog voordoet
    Terwijl de Marokkaanse dames tegenwoordig niet echt een goede naam hebben dus waarom moeite doen?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Ze bestaat wel maar waar Allahou a3lem :-). Denk dat mannen tegenwoordig ook niet graag een blauwtje lopen. Wat ergens wel te begrijpen valt.
    Wat als je blauwtje op loopt niks aan de hand leven gaat door, wat ik wel kan begrijpen dat als een dame kattig reageerd of hoog voelt
    Elhamdoulileh

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Als ik om me heen kijk dan zie ik genoeg mannen die moeite doen voor een vrouw.
    De een via moeder of kennissen etc de ander spreekt haar buiten aan of internet
    Wat ik vaker mee maak is dat de dames geen interesse hierin tonen. En sterker nog niet waarderen en zich te hoog hiervoor voelen.
    Tegenwoordig hebben de meeste een vriendje of contact dus staan ze er niet voor open.
    De tijd van vroeger was anders een vrouw waardeerde als een man moeite deed.
    Tegenwoordig denken mannen ook waarom moeilijk doe. Als een vrouw zich hoog voordoet
    Terwijl de Marokkaanse dames tegenwoordig niet echt een goede naam hebben dus waarom moeite doen?
    Jammer ik zou het juist waarderen, hij toont lef en zelfverzekerheid..kenmerken voor een echte man.
    Elhamdoulileh

  6. #6
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Als ik om me heen kijk dan zie ik genoeg mannen die moeite doen voor een vrouw.
    De een via moeder of kennissen etc de ander spreekt haar buiten aan of internet
    Wat ik vaker mee maak is dat de dames geen interesse hierin tonen. En sterker nog niet waarderen en zich te hoog hiervoor voelen.
    Tegenwoordig hebben de meeste een vriendje of contact dus staan ze er niet voor open.
    De tijd van vroeger was anders een vrouw waardeerde als een man moeite deed.
    Tegenwoordig denken mannen ook waarom moeilijk doe. Als een vrouw zich hoog voordoet
    Terwijl de Marokkaanse dames tegenwoordig niet echt een goede naam hebben dus waarom moeite doen?
    Hoe weet je dat iemand zich te hoog voelt? Waar haal jij dat dan uit? Denk je niet omdat er juist zo een vooroordeel bestaat waarbij de Marokkaanse vrouw zogenaamd "niet goed te boek staat"? Dat vooral Marokkaanse vrouwen bij zichzelf denken "back off" voordat je het weet komt deze mijn naam bevuilen, en zit ik straks met de gebakken peren?

  7. #7
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Wat als je blauwtje op loopt niks aan de hand leven gaat door, wat ik wel kan begrijpen dat als een dame kattig reageerd of hoog voelt
    Allahou a3lem dat is een vraag die mannelijke leden het best kunnen beantwoorden. Blauwtje lopen is natuurlijk nooit fijn ook mannen hebben emoties(raar maar waar). Ik kan alleen voor mezelf spreken maar als ik kattig reageer kan het 4 dingen betekenen; dat ik die dag niet lekker in mijn vel zit(dus verkeerde moment) of ik wil diegene geen valse hoop geven en uit angst doe ik zo kortaf kattig mogelijk. Of je hebt me wat geflikt in het verleden(of dat ik ergens heb opgemerkt/gehoord/gelezen dat je geen aglaak hebt en vrouwonvriendelijk bent).

    Plus misschien heeft het ook te maken dat tegenwoordig oppervlakkig contact/relaties makkelijker te vinden zijn. No strings attached. Met fb, insta, snap, tinder dat had je vroeger allemaal niet. De 1 is mooier, leuker dan de ander. Met al die contours, en foto's verfraaiers plus velen houden een act op fora en sm. Dus een beetje door de bomen het bos niet meer zien.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Hoe weet je dat iemand zich te hoog voelt? Waar haal jij dat dan uit? Denk je niet omdat er juist zo een vooroordeel bestaat waarbij de Marokkaanse vrouw zogenaamd "niet goed te boek staat"? Dat vooral Marokkaanse vrouwen bij zichzelf denken "back off" voordat je het weet komt deze mijn naam bevuilen, en zit ik straks met de gebakken peren?
    Met alle respect voor alle zusters
    Er zijn manne die vrouwen netjes benaderen met salaam wahalikom
    En dan serieus en respectvol gesprek willen voeren met de juiste intentie

    De vrouwen lopen vaak of door of geven geen tijd of aandacht

    Ik dacht precies zoals jij denkt misschien komt het doordat ze bang zijn

    Tot ik met mijn ogen zie wat voor jongens ze wel aandacht geven
    Dure auto's, mooi boys met gladde praatjes
    Maar serieus en netjes benaderen ho maar
    Leg mij dat maar uit dan

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Allahou a3lem dat is een vraag die mannelijke leden het best kunnen beantwoorden. Blauwtje lopen is natuurlijk nooit fijn ook mannen hebben emoties(raar maar waar). Ik kan alleen voor mezelf spreken maar als ik kattig reageer kan het 4 dingen betekenen; dat ik die dag niet lekker in mijn vel zit(dus verkeerde moment) of ik wil diegene geen valse hoop geven en uit angst doe ik zo kortaf kattig mogelijk. Of je hebt me wat geflikt in het verleden(of dat ik ergens heb opgemerkt/gehoord/gelezen dat je geen aglaak hebt en vrouwonvriendelijk bent).

    Plus misschien heeft het ook te maken dat tegenwoordig oppervlakkig contact/relaties makkelijker te vinden zijn. No strings attached. Met fb, insta, snap, tinder dat had je vroeger allemaal niet. De 1 is mooier, leuker dan de ander. Met al die contours, en foto's verfraaiers plus velen houden een act op fora en sm. Dus een beetje door de bomen het bos niet meer zien.
    Dat idd social media de grootste fitna die er is...zoveel keuze, verleiding, oplichterij met filters..het is zo makkelijk om contacten te leggen waardoor je idd zoals je zegt gaat vergelijken en alleen meer wilt. Niet meer weten wat je wilt je lusten maar niet de lasten. Verantwoordelijkheid neemt ook af, lijkt wel of de dames dat nu hebben over genomen..ag ja gheer in sha Allah.
    Elhamdoulileh

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

    Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.
    De pool is klein geworden dus veel vallen erbuiten
    If you 'don't know', Allah knows.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Hier ben ik. Maar kwil niet met de vrouw van vandaag trouwen. Die werkt en veel wilt en een grote mond heeft

  12. #12
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Met alle respect voor alle zusters
    Er zijn manne die vrouwen netjes benaderen met salaam wahalikom
    En dan serieus en respectvol gesprek willen voeren met de juiste intentie

    De vrouwen lopen vaak of door of geven geen tijd of aandacht

    Ik dacht precies zoals jij denkt misschien komt het doordat ze bang zijn

    Tot ik met mijn ogen zie wat voor jongens ze wel aandacht geven
    Dure auto's, mooi boys met gladde praatjes
    Maar serieus en netjes benaderen ho maar
    Leg mij dat maar uit dan
    Je spreekt nu vanuit jouw eigen referentiekader. Dat betekent nog niet dat alle Marokkaanse vrouwen zo zijn. Misschien is het ook het type vrouw die jij aanspreekt. Heb je daar weleens aan gedacht?

  13. #13
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Dat idd social media de grootste fitna die er is...zoveel keuze, verleiding, oplichterij met filters..het is zo makkelijk om contacten te leggen waardoor je idd zoals je zegt gaat vergelijken en alleen meer wilt. Niet meer weten wat je wilt je lusten maar niet de lasten. Verantwoordelijkheid neemt ook af, lijkt wel of de dames dat nu hebben over genomen..ag ja gheer in sha Allah.
    Klopt. Ben wat dat betreft nog van de oude stempel. Partner vinden via i-net is alsof je een nummertje bent die zo ingewisseld kan worden. Nah doe mij maar de old fashion way. Gaat iets moeilijker maar on the other side easy come easy go. Denk ik dan maar. Ooit als de tijd en je mekteb arriveert zal je hem wel tegen het lijf lopen inchaallah.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Ik denk het grootste probleem tegenwoordig is dat bepaalde (overgenomen) normen, gedachtes en gewoontes niet losgelaten kunnen worden terwijl de essentiƫle dingen die nodig zijn voor een goed huwelijk steeds duidelijker worden. Ze zouden maar allebei van toepassing bij je zijn.
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    Hier ben ik. Maar kwil niet met de vrouw van vandaag trouwen. Die werkt en veel wilt en een grote mond heeft
    Blijft weinig over dan.

    Some women fear the fire, some women simply become it.