+ Reageer
Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 LaatsteLaatste
181 tot 195 van 207
    mist

Reacties
    1.977
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Niet doen alsof je me kent en me in een hoekje kan plaatsen. Ik ben het duidelijk niet eens met jouw reactie en dat heb ik op mijn manier geuit. Maakt dat een slecht persoon van mij? Nee hoor.

Jouw reactie zit namelijk vol met onzin. Dus als je geen tot weinig merkkleding draagt, ben je een goede dame? Dus als je zuinig bent met make-up, ben je trouwmateriaal? Waar haal je al die bullshit vandaan? Sinds wanneer valt het uiterlijk te koppelen aan iemands persoonlijkheid, karakter en goedheid? En dan heb je het over hoe een man zo’n goede dame mag en kan aanspreken. Sinds wanneer is dit hoe alle dames aangesproken willen worden? Dat jij het graag op die manier hebt, maakt het niet toepasbaar voor elke dame hoor.

Mohiem, praat de volgende keer gewoon voor jezelf. En niet doen alsof je precies weet wanneer een dame een bent n ness is en aan welke uiterlijke kenmerken zo’n dame voldoet. Want tegenwoordig is dat echt niet meer van toepassing. Je kan nog wel een jelleba dragen, dat maakt van iemand nog geen goed persoon. Andersom ook. Dat is in deze tijd bedrog!
    Sommige dingen klinken waarschijnlijk niet logisch en vreemd maar je zou er versteld van staan hoeveel dingen ze juist heeft. Vind de man maar raar daarin zou k zeggen.
    If you "don't know", Allah knows.

MVC Lid

Reacties
    561
    03-09-2017

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Sommige dingen klinken waarschijnlijk niet logisch en vreemd maar je zou er versteld van staan hoeveel dingen ze juist heeft. Vind de man maar raar daarin zou k zeggen.
    Het is allemaal gebaseerd op onzin. En als je zegt dat de meeste mannen zich daarin vinden, is dat niet wat ik om me heen zie gebeuren.

Some women fear the fire, some women simply become it.

Verbannen

Reacties
    2.973
    26-05-2017

IK ben een Marokkaanse man.

Maar ik zit echt niet te wachten op een Marokkaanse vrouw.

EXCUUUUUSE me!

Adouz ♡

Reacties
    700
    21-03-2014

Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Deze dames vind je op geschikte plekken zoals een activiteit/lezing, supermarkt, school/werk, bij een kennis thuis, bushalte, bruiloft etc
    Hoe je ze herkent? rustige/lieve uitstraling, zo weinig mogelijk merkkleding en make-up, netjes gekleed hoeft niet perse helemaal bedekt maar in ieder geval bescheiden gekleed, verder natuurlijk een bescheiden houding/gedrag.

Benadering als je weet wie ze is: stuur je zusje er op af, heb je die niet probeer iemand van haar vriendenkring of familie te benaderen, is dat echt geen optie kun je haar zelf op een nette manier benaderen.

Weet je niet wie ze is en kom je haar ter plekke tegen, probeer dan eerst een gesprek aan te gaan hou het luchtig, stel gerichte vragen..kijk hoe ze er op reageert, reageert ze positief en merk je ook interesse van haar kant? Geef dan duidelijk aan wat je wilt, en vraag of ze er open voor staat, een echte dame houd niet van zigzag of hintjes maar van duidelijkheid. Ze zal je eerlijkheid en directheid waarderen (mooie eigenschap voor een man btw) Ik hoop dat je hier wat aan hebt 3eses
    Als we het stukje van uiterlijk even weglaten, want dat betekent tegenwoordig ook niet veel.. ik kan me heel erg vinden in de manier van benadering zoals je het beschrijft. Direct, geen zigzagjes, geen ellenlange proza over hoe perfect en mooi ze wel is... BAM.. wat is je intentie en wat wil je met dit contact bereiken. Relaties en tnawi's? DOEI! Wil je el halal? Hier telefoonnummer van mn pa en ik hoor het dan wel. Zo zie ik het zelf graag, bij mij in ieder geval.

Verbannen

Reacties
    2.973
    26-05-2017

Meskiena Nabil1990 is 15 jaar te laat.

Nadat elke Marokkaanse bezem is verpest door Turken ,negers én bewoners van het noordelijk,zuidelijk en westelijk halfrond.

Over 5 jaar staan de meeste Marokkaanse bezems in Europa tussen de 14 en 40 jaar ´schaakmat´.

Denk hier maar even over na.

Adouz ♡

Reacties
    700
    21-03-2014

Tattou_Mocro, 15 jaar te laat hahha. Toen was ik met poppen aan het spelen. Maar het komt wanneer het komt, broeder. Ik smacht niet naar een huwelijk, als het mijn mektab is khair. Zo niet, dan ga ik heus niet dood zonder.

Verbannen

Reacties
    2.973
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Tattou_Mocro, 15 jaar te laat hahha. Toen was ik met poppen aan het spelen. Maar het komt wanneer het komt, broeder. Ik smacht niet naar een huwelijk, als het mijn mektab is khair. Zo niet, dan ga ik heus niet dood zonder.
    Voor jou maak ik een uitzondering.

Maar jij moet wel afstand nemen van het gedrag dat de Marokkaanse ´dame´ heeft getoond afgelopen 15 jaar.

Anders ga je net zo hard het schip in als de oudere Marokkaanse vrouw die nu eenzaam voor de buis zit en het enkel moet hebben van een app of telefoontje van een ´toyboy´ om (stiekem) aan haar trekken te komen.

Laat je niet meeslepen meid!!!

Khair InshAllah.

Adouz ♡

Reacties
    700
    21-03-2014

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Voor jou maak ik een uitzondering.

Maar jij moet wel afstand nemen van het gedrag dat de Marokkaanse ´dame´ heeft getoond afgelopen 15 jaar.

Anders ga je net zo hard het schip in als de oudere Marokkaanse vrouw die nu eenzaam voor de buis zit en het enkel moet hebben van een app of telefoontje van een ´toyboy´ om (stiekem) aan haar trekken te komen.

Laat je niet meeslepen meid!!!

Khair InshAllah.
    Elhamdoelillah bevind ik me nog in de veilige zone aangezien ik de afgelopen 25 jaar met mijn hoofd in de boeken heb doorgebracht en zo een beetje sociaal geïsoleerd was hahaha.
    Noo stress, heb ik geen gezelschap op mijn oude leeftijd, dan adopteer ik wel een kind om be3da el ajar te krijgen en mijn liefde aan haar te geven. Komt goed In Shaa2 Allah!
    Bedankt voor je advies, broeder!

Verbannen

Reacties
    2.973
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Elhamdoelillah bevind ik me nog in de veilige zone aangezien ik de afgelopen 25 jaar met mijn hoofd in de boeken heb doorgebracht en zo een beetje sociaal geïsoleerd was hahaha.
    Noo stress, heb ik geen gezelschap op mijn oude leeftijd, dan adopteer ik wel een kind om be3da el ajar te krijgen en mijn liefde aan haar te geven. Komt goed In Shaa2 Allah!
    Bedankt voor je advies, broeder!
    Ik stress me niet. Ik leef mijn leven,ver buiten de wereld van de Marokkaanse vrouw.

Khair inshAllah, lieve zuster.

Verbannen

Reacties
    77
    02-01-2018

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik stress me niet. Ik leef mijn leven,ver buiten de wereld van de Marokkaanse vrouw.

Khair inshAllah, lieve zuster.
    Daarom dat je altijd de Marokkaanse vrouw zit te bashen.

Wahba-Allah

Reacties
    9.830
    25-11-2013

Deze dames vind je op geschikte plekken zoals een activiteit/lezing, supermarkt, school/werk, bij een kennis thuis, bushalte, bruiloft etc
    Hoe je ze herkent? rustige/lieve uitstraling, zo weinig mogelijk merkkleding en make-up, netjes gekleed hoeft niet perse helemaal bedekt maar in ieder geval bescheiden gekleed, verder natuurlijk een bescheiden houding/gedrag.

Benadering als je weet wie ze is: stuur je zusje er op af, heb je die niet probeer iemand van haar vriendenkring of familie te benaderen, is dat echt geen optie kun je haar zelf op een nette manier benaderen.

Weet je niet wie ze is en kom je haar ter plekke tegen, probeer dan eerst een gesprek aan te gaan hou het luchtig, stel gerichte vragen..kijk hoe ze er op reageert, reageert ze positief en merk je ook interesse van haar kant? Geef dan duidelijk aan wat je wilt, en vraag of ze er open voor staat, een echte dame houd niet van zigzag of hintjes maar van duidelijkheid. Ze zal je eerlijkheid en directheid waarderen (mooie eigenschap voor een man btw) Ik hoop dat je hier wat aan hebt 3eses
    Afgezien van merkkleding en/of make-up ben ik het eens met je. Merkkleding en/of, wel/niet make-up hoeft niet altijd wat te zeggen. Eerlijkheid en directheid is wel nodig helemaal in de tijd waarin we leven.

MVC Lid

Reacties
    1.377
    16-04-2015

" Sinds wanneer valt het uiterlijk te koppelen aan iemands persoonlijkheid, karakter en goedheid? "

Kleren zeggen heel veel over iemand, en bij vrouwen helemaal.

Een straathoer met dikke lagen make up, kort rokje, doorschijnende kleding en hoge hakken is namelijk een hele andere type vrouw dan een nette dame die geen tot weinig make up op heeft, naturel is, nette kleding draagt . Of tenminste, een vrouw is het niet, dat soort types zijn wijven.

Vrouwen zijn een andere categorie dan deze rotzooiwijven. Je hoort het verschil al, vrouwen en wijven

MVC Lid

Reacties
    547
    26-02-2015

Die het initiatief namen en moeite deden voor een dame, helemaal als ze wisten dat het een bent nass was.

Omgekeerde wereld nu..dame doet moeite laat alles maar toe en trouwen. Dit is wat ik nu echt om me heen zie subhanAllah.

Probleem is bnet nass zijn heel lastig te vinden.

Stand-out

Reacties
    410
    23-02-2013

Die jongens laten zich niet zo snel zien. Focussen zich op studie, werk en een huisje. Er zijn net zoveel weggooi meisjes met hun duizend selfies per dag, als dat er rattenjongens zijn met neppe Goose jassen en idem Gucci pet op een VMBO-K..

MVC Lid

Reacties
    149
    27-01-2014

Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    " Sinds wanneer valt het uiterlijk te koppelen aan iemands persoonlijkheid, karakter en goedheid? "

Kleren zeggen heel veel over iemand, en bij vrouwen helemaal.

Een straathoer met dikke lagen make up, kort rokje, doorschijnende kleding en hoge hakken is namelijk een hele andere type vrouw dan een nette dame die geen tot weinig make up op heeft, naturel is, nette kleding draagt . Of tenminste, een vrouw is het niet, dat soort types zijn wijven.

Vrouwen zijn een andere categorie dan deze rotzooiwijven. Je hoort het verschil al, vrouwen en wijven
    Kleding en uiterlijk zegt niets over een mens!

Er zijn meiden die zich netjes kleden met hijab of khimaar etc en die een verrot innerlijk hebben en in een huwelijk slecht met hun mannen omgaan.

Er zijn meiden die zich bloot kleden en strakke kleding dragen, maar een hart van goud hebben en een goede huis vrouw zijn.

Er was een meid waarvan ik heb gehoord dat ze voorheen geplamuurd was en nagellak droeg, korte rokjes. Nu is ze getrouwd
    en subhanAllah je zou haar uit geen duizenden herkennen. Khimaar, naar hadj geweest en hoofd omlaag en goede vrouw.

Hoofdoek en nette kleding zegt echt niets over iemand. Iedereen kan zich netjes kleden. Kleding kun je veranderen. Maar weinig kunnen een slechte hart of innerlijk
    veranderen. Innerlijk is waar je naar moet kijken. Uiterlijk is een verpakking.

Oordeel niet broeder over hoe iemand eruit ziet tot jij iedereen kent..