1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    15
    17-07-2010

    Invalide moeder

    Salam moe'alaykoum Broeders en zusters

    Ik wil graag voor mijn moeder een Hadge regelen,maar ze is invalide is er een mogelijkheid dat ze begeleid wordt in mekka met alles wat ze nodig heeft.
    en is er een reisbureau die dat kan verzorgen AUB wel reisbureau,s die te vertrouwen zijn.

    Mvg

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door bouyelma Bekijk reactie
    Salam moe'alaykoum Broeders en zusters

    Ik wil graag voor mijn moeder een Hadge regelen,maar ze is invalide is er een mogelijkheid dat ze begeleid wordt in mekka met alles wat ze nodig heeft.
    en is er een reisbureau die dat kan verzorgen AUB wel reisbureau,s die te vertrouwen zijn.

    Mvg
    jiji moet je moeder begeleiden,,,schaam je je eigenlijk niet om je invalide moeder met vreemde mee te sturen?,,,voel je je niet vies van binnen! Voel je je niet schuldig? Ik vraag me dat echt af...ik zou zo een vraag nooit nooit nooit nooit durven stellen.........jemhebt het hier over je eigen moeder ,,,,,,,,jiji moet de gene zijn die haar rolstoel om de ka3ba heen duwt,,,,,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    15
    17-07-2010

    Beste Zuster

    Ik heb niet om u mening gevraagd,en of ik wel of niet bij de reis bij ben gaat u helemaal niks aan als geen toegevoegde waarde hebt aan mijn vraag dan kunt u beter iets nuttig gaan doen in je leven
    Het spijt me zuster dat als ik iets verkeerd heb geschreven puur mezelf in te dekken

    Met vriendelijke groet