1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Brief van een gevangen Zuster in Irak

    In de Naam van Allah, De Barmhartige, De Genadevolle



    Tot mijn eigen volk, tot mijn eigen mensen in Ramadi, Khalidiyya en Falluja… tot alle mensen in de wereld voor wie hun eer en waardigheid geliefd zijn is mijn oproep.

    Vanuit de Amerikaanszionisten gevangenis van Abu Ghraib, stuurt jullie eigen zuster Nur deze brief, maar de vraag is: waarmee zal ik beginnen? Bij Allah, ik weet niet hoe ik jullie de ellende en vernederingen in de gevangenis moet uitleggen; de honger die wij lijden de vernederingen die wij ondergaan terwijl jullie van je maaltijden genieten? Of de dorst terwijl jullie drinken zoals het jullie behaagt? Of de slapeloze nachten waaraan wij worden blootgesteld door onze Amerikaanse bewaarders? Of onze naaktheid zoals onze bewaarders van ons verlangen om ons aan hun te vertonen?

    O beste broeder, wanneer wij jullie vrachtwagens en auto’s de bouwmaterialen voor de Amerikanen zien transporteren, staan onze harten op springen omdat deze vrachtwagens en auto’s aan mijn eigen mensen en mijn eigen stad toebehoren, waarna ik reageer met een bloedend hart: O Allah! Mijn mensen hebben hun eer en waardigheid verkocht in ruil voor een bundel Amerikaanse dollars, maar wanneer ik reageer op onze aangetaste eer en mijn situatie, barst ik uit in tranen.

    O beste broeders en zusters, hoe kan ik, in naam van Allah, het lijden wat wij meemaken en de ervaringen in de handen van de Amerikanen uitleggen of in woorden uitdrukken, alleen de vele klappen en de dagelijkse martelingen omdat wij niet toegeven aan hun lusten en seksuele verlangens!!!

    O geestelijk leiders van ons geliefde geloof, waar verstoppen jullie je gezichten voor de schande en onteering die de Amerikanen jullie en ons hebben gebracht?? Zijn jullie de boodschap van onze gezegende Profeet s.a.w.s om jullie eer te beschermen al vergeten? Hebben jullie jezelf en ons al aan de Amerikanen en Zionisten op de slavenmarkt verkocht in ruil voor enkele dollars? Hebben jullie je eer en waardigheid verloren?? Zijn jullie vergeten dat Allah ons aan jullie heeft toevertrouwd; om te houden, om te koesteren en om onze eer te beschermen tegen onteering? De Amerikanen in Abu Ghraib hebben al jullie en onze eer aangetast.

    In naam van Allah, en laat degenen die mijn brief lezen wereld wijd hun stemmen verheffen tegen de brute behandeling die wij ondergaan door de handen van onze bewaarders. Het is erger dan wat de Palestijnen meemaken in de Zionisten gevangenissen, hier verkrachten zij ons, zij hebben ons heilige eer geschaad en aangetast als wilde beesten. Wij schreeuwen voor hulp om onszelf te beschermen tegen deze beesten maar niemand lijkt ons wanhopige gehuil te horen.

    Tot slot, als er nog een atoom aan waardigheid in jullie harten is, O leiders van de oemma, val dan deze bekende gevangenis aan met elke wapen die beschikbaar is, hun en ons te samen dodend want onze buiken zijn al zwanger met hun bastaards. Wij sterven liever dan dat wij schande brengen over jullie, onze families en ons land; dood ons, ik verzoek jullie omwille van Allah om ons te doden samen met de Amerikanen en hun bastaards. Je zuster

    Nur.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    inna lillaahi wa innaa ilayhi radji3oen. 7asbunAllaho wa ni3ma al wakeel. Moge Allah hen spoedig verlossen van deze ellende en vernedering.

  3. #3
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Allahoema amien. Triest.