1. #61
    Verbannen

    Reacties
    437
    04-12-2016

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Umm-Suhayla, was MohammedDMB niet jouw neefje? Waarom horen we jou nu niet in veroordeling van jouw neefje? Of kom je zo met de stelregel: "Een zondaar van ahloessoenah is beter dan een vrome moebtadi3"?
    Die duivelse rat van een suhayla is hypocriet als de pest.
    Haar neefje is een flikker, zie alleen zijn sodomie fantasieën Lol

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Zieke kleuters

  3. #63
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dertigers met een mid life crisis en tien alter ego's
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #64
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dertigers met een mid life crisis en tien alter ego's
    Dit zou een goed en interessant scriptie onderwerp zijn.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013


  6. #66
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Kan deze topic verwijderd worden? Ik begrijp nog steeds niet wat ik er mee te maken heb en iedereen negeert mij zeme
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    234
    18-11-2012

    Subhana Allaah jullie hebben echt niks te doen,vooral de topicstarter,en dan moet jij de weg van de salaf volgen? Dit moeten dan 'broeders en zusters in de islam' voorstellen

    Subhana Allah kinderachtig,ipv leerzame topics openen,is het hier een grote fitna tussen 'broeders' en 'zusters'
    geleende account

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    Kan deze topic verwijderd worden? Ik begrijp nog steeds niet wat ik er mee te maken heb en iedereen negeert mij zeme
    De topic zegt het al. Ali_moslim (jamal_nadori) claimde dat jij Umm-Suhayla was. En nu neemt hij afstand daarvan.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Ya saytaan.

  10. #70
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    De topic zegt het al. Ali_moslim (jamal_nadori) claimde dat jij Umm-Suhayla was. En nu neemt hij afstand daarvan.
    Ja dat kan ik ook wel lezen mouwaysie maar die Jamal Nador had het over sihr en een foto dus wil weten wat er speelt of speelde en waarom hij dan mij verwart met haar Subhanallah
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.