1. #31
    :)

    Reacties
    15.232
    01-05-2007

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    APPELAZIJN 1 keer gebruikt man man net als met henna me haren waren gortdroog

    Die Jamaican oil waar kopen jullie dat? Wil dat best proberen. Me haren groeien letterlijk 1 cm per 5 jaar odzo heb al letterlijk 8 jaar zelfde lengte plus 1 cm heel vreemd
    Ik heb het bij de Kruidvat gekocht het is wel echt bijna altijd uitverkocht. Dat is stom daar heeft mijn vriendin ook last van. Mijn haren groeien wel snel maar het is gewoon saai. Wil meer volume.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ooh oké dan ga k hier eens bij de kruidvat kijken deze week. Nee mijn haren dus totaal niet echt niet normaal traag en aan mijn voeding ligt het niet mijn hormoonhuishouding is ook gewoon in balans dus geen idee waar het aan ligt

    Volume heb k wel althans als het niet föhn dan is het altijd volumineus Hihi föhn het daarom ook nooit

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Jamaican oil heb ik ook goede ervaringen mee. Het is wel echt een hel om eruit te wassen.
    Dan echt een no go voor mij pff. Gewone shampoo is al een hel iets eruit krijgen duurt zo lang. Soms is mn haar.nog vettig na het wassen omdat niet alles eruit is

  4. #34
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ja het eruit wassen is wel verrot maar heb t al besteld. K ga niet veel gebruiken. Ik heb ooit castor olie wel voor mn wimpers gebruikt en toen merkte ik wel dat ze voller en langer werden.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Rijstwater heb ik paar 3 keer geprobeerd maar ik hou dat soort dingen nooit lang vol. Merkte geen verschil. Ik heb het probleem dat mijn haar aan de onderkant dun is. Wat kan je daar tegen doen?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Ik gebruik de Jamaican black Castro olie ook. Extra black


    Nu 6 maanden. Zie echt verschil. Zeker een aanrader. Maak foto's van before and after. Zo kan je duidelijk zien of iets baat heeft of niet.

    Ik doe het 1x per week als maskertje. Geen haaruitval meer en echt nieuwe haartjes erbij gekregen al hamdulilah.
    Heb je een foto van die olie?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Waauww supergoed! Is er een extra donkere dan?? Waar heb je die vandaan?
    ja die is er en die schijnt iets beter te zijn. ik koop hem altijd van de afrowinkel.
    die heb je bijna overal. dus waar die afrikaanse en antilliaaanse dames hun pruiken en weaves en alle haarproducten kopen
    zij zijn daar heel erg bekend mee. Ik heb een antilliaanse vriendin en die heeft het me toen aangeraden, en je doet het dus niet in je haar maar echt op je hoofdhuid.
    met een wattenstaafje de scheiding in je haar volgen en dan goed inmasseren. of als maskertje.

    moet er wel bij vermelden dat ik meerdere dingen heb veranderd wat haar verzorging betreft, want het was zooo nodig, als ik douchte zat heel het putje onder het haar, overal op de vloer zag je haren en koken kon niet meer zonder hoofddoek. was echt verschrikkelijk.
    ( ben ook gestopt met shampoo gebruik, dus alleen conditioner en gebruik geen stylingtools meer. stylen doe ik nu zonder hitte en werkt prima voor mij)

    maskertje wat ik gebruik is eetlepel honing, 2 eetlepels castor olie en eigeel, wordt een beetje slymerig geheel. dit masseer ik er heel goed in, is ook erg belangrijk en laat het enkele uren inwerken met plastic folie en kapje erover.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Salaam__ Bekijk reactie
    Heb je een foto van die olie?



  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door Sapere_aude Bekijk reactie
    Je haar groeit als er bloed naar de haarfollikels stroomt. Dus masseren en 'prikkelende' oliën gebruiken als pepermunt. Of uien en look.
    ja cayenne peper olie schijnt ook goed te zijn, maar ik voelde niet echt prikkeling of iets. k gebruik zo nu en dan verse gember. het prikt en stinkt niet!

  10. #40
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Heb de olie besteld. Bedankt voor de tip om die extra donkere te halen. In sha Allah gaat dit werken. Ik ga trouwens ook gembermaskers doen. Pas nog voor het eerst gedaan. Hoe krijg jij je olie er dan goed uit zonder shampoo?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  11. #41
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Dames rijstwater stinkt hahahaha.. heb inmiddels de olie binnen en vandaag gebruikt. Na 2x shampoo is het er goed uitgegaan en toen mn haar met die rijstwater gespoeld en dat stinkt joh oefff mijn tip is om niet zo naar buiten te gaan. Ik deed dat namelijk wel. Ik ga het er zo uitspoelen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Dames rijstwater stinkt hahahaha.. heb inmiddels de olie binnen en vandaag gebruikt. Na 2x shampoo is het er goed uitgegaan en toen mn haar met die rijstwater gespoeld en dat stinkt joh oefff mijn tip is om niet zo naar buiten te gaan. Ik deed dat namelijk wel. Ik ga het er zo uitspoelen.
    Doe jij het met kraanwater? Ik hoorde dat je de rijst in gedestilleerd water moest doen.

  13. #43
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Doe jij het met kraanwater? Ik hoorde dat je de rijst in gedestilleerd water moest doen.
    Jaa ik zie filmpjes waarbij ze kraanwater gebruiken en sommige doen idd gedestilleerd water. Ik heb gewoon kraanwater gebruikt.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #44
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Heb die castor olie ook eens besteld maar is zooo moeilijk om uit te smeren. Heb die dan samen met olijfolie gemengd en beetje opgewarmd en ingesmeerd. Spijtig genoeg zijn dat zaken die ik niet lang volhoud.

    Deze heb ik:

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    1.066
    05-09-2011

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Dankjewel. Gebruik je deze ook voor wimpers?