1. #1
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Kerstvakantie

    Salam alaikom dames

    De kerstvakantie staat voor de deur. Wat gaan jullie doen met de kids?

    Bij ons staat er zwemmen op de planning en een dagje naar een dierenpark. Voor de rest thuis wat activiteiten.......Oh ja en mijn zoon wil graag weer even gezellig ergens wat gaan drinken.

  2. #2
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Ik denk veel buiten rennen in een speeltuin. Met mijn bekkeninstabiliteit kan ik vrij weinig dus ga ze lekker laten uitrazen vrijwel elke dag haha.

  3. #3
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik denk veel buiten rennen in een speeltuin. Met mijn bekkeninstabiliteit kan ik vrij weinig dus ga ze lekker laten uitrazen vrijwel elke dag haha.
    Ook lekker, laat ze lekker idd hun energie kwijt en hopen dat ze dan thuis uitgeput zijn. hahahah
    weqfa sehla insha allah.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Dikrayet Bekijk reactie
    Salam alaikom dames

    De kerstvakantie staat voor de deur. Wat gaan jullie doen met de kids?

    Bij ons staat er zwemmen op de planning en een dagje naar een dierenpark. Voor de rest thuis wat activiteiten.......Oh ja en mijn zoon wil graag weer even gezellig ergens wat gaan drinken.
    Salaam alaykum

    Leuk hoor Allahi slah.
    De kinderen gaan in chaa Allah naar oma en opa, tantes en ooms gezellig.
    Can't wait.We gaan denk ik van alles wel wat doen dacht aan een binnenspeelplaats maar weet nog niet details precies.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Ik denk veel buiten rennen in een speeltuin. Met mijn bekkeninstabiliteit kan ik vrij weinig dus ga ze lekker laten uitrazen vrijwel elke dag haha.
    Salaam alaykum

    Echt rustig aan doen meid ,ik heb er na me zoontje ook nog last van en hij is nu 15 maanden. Fysio helpt wel bij Alhamdoulillah
    Geen zware dingen tillen.
    Wafka salha in chaa Allah

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #6
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    Citaat Geplaatst door Dikrayet Bekijk reactie
    Ook lekker, laat ze lekker idd hun energie kwijt en hopen dat ze dan thuis uitgeput zijn. hahahah
    weqfa sehla insha allah.
    Juist jij begrijpt het haha. BarakAllaahu feeki.

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Echt rustig aan doen meid ,ik heb er na me zoontje ook nog last van en hij is nu 15 maanden. Fysio helpt wel bij Alhamdoulillah
    Geen zware dingen tillen.
    Wafka salha in chaa Allah

    Fi amaani Allah
    Wa alaykum salaam,

    Ja probeer ik inderdaad ook. Alleen erg lastig met nog 3 andere kinderen waarvan ook een van 1,5 jaar. Maar alhamdulilaah. Ik probeer wel echt mijn rust te nemen. Ik ga ook naar de bekkenfysio en dat helpt wel alhamdulilaah. Maar het blijft echt heel vervelend.
    SubhaanAllaah wat vervelend dat je er nog steeds last van hebt. JazaakAllaahu gayran voor je advies.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    Juist jij begrijpt het haha. BarakAllaahu feeki.



    Wa alaykum salaam,

    Ja probeer ik inderdaad ook. Alleen erg lastig met nog 3 andere kinderen waarvan ook een van 1,5 jaar. Maar alhamdulilaah. Ik probeer wel echt mijn rust te nemen. Ik ga ook naar de bekkenfysio en dat helpt wel alhamdulilaah. Maar het blijft echt heel vervelend.
    SubhaanAllaah wat vervelend dat je er nog steeds last van hebt. JazaakAllaahu gayran voor je advies.
    Ja is soms inderdaad lastig om naar je lichaam te luisteren.
    AlKhair in chaa Allah.Ja vervelend is het.
    Ja is belangerijk om te weten.
    YaZaak Allah gairan.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Bios, bij zus (en neefjes) slapen.. dat heb ik op mn planning, rest zie ik wel. Ohja monkeytown denk ik wel.

  9. #9
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Circus in Den Haag, bios en zwembad.
    HAGENEESJE

  10. #10
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Just chilling at home...ik plan niet graag, ik laat komen wat komt.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    zwembad bios kinderboerderij
    Dagje shoppen voor iedereen nieuwe kleding
    De Kids hebben gevraagd of ze eens vriendjes mogen uitnodigen en dan pizza bestellen film kijken dus ook dat
    En verder bij opa en oma en familie saffi

  12. #12
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Nou genoeg te doen dus insha allah. Lekker hoor effe rustig de ochtenden beginnen.