1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Jij kan zo in Taken spelen. Minus de wraakacties.



    Ja. Met mate en tijdens de juiste momenten. Het kan ook tot een conflict uitmonden.

    Ongeduldig zijn heeft niks met koppigheid te maken. Volhoudend zijn tevens ook niet. Zijn aparte eigenschappen met zo zijn voordelen en nadelen.
    Als je ongeduldig bent, kan je niet lang volhouden, ergens (telkens) weer achteraan gaan. Behalve als er koppigheid in het spel is, dan kan het nog net niet doorgaan tot aghierah. Het zijn aparte eigebschappen, maar er is/kan wel een verband tussen zijn.

    Voordelen/nadelen, klopt.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Natuurlijk kan je van mensen die dichter bij je staan wat meer hebben, maar je moet ergens de grens trekken toch?

    Nee, zeker geen wraakacties. Een excuses doet me dan gewoon niets. Contact zal nooit meer hetzelfde worden. Het slechte vanuit mijn kant is dan vooral dat ik niet meer de stap zal zetten om te vragen hoe het met iemand gaat etc. Terwijl vanuit het geloof vooral wordt benadrukt dat je dat wél moet doen, vergeten en vergeven.

    Dit gebeurt overigens niet vaak hoor, het is meer dat dit gewoon een grote valkuil is voor mij. Mijn lijstje van mensen die ik niet mag is gelukkig niet lang
    Hoe hoog is die grens bij jou? Heb je een vb?

    Diegene is dan 'dood' voor jou?

    (Ik heb dit ook, vind het op zich niet heel slecht voor degenen die het verdienen. Behalve als er koppigheid in het spel is, + familie dan is het superslecht. Dagenlang negeren enz*_*)
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Haha dat geloof ik meteen. Ik herken dat wel doorgaan in discussie’s soms moet ik gwn ophouden met men proberen te overtuigen
    Ik kende wel mensen die 10x erger dan mij waren, je kon makkelijk weglopen van de discussie en je hoorde ze dan nog deels discusseren met de muur. Dan denk ik, zo erg ben ik nou ook weer niet.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Klopt maar dan zijn het mensen die ook zo zijn . Mensen die niet zo zijn of juist het tegenovergestelde voor hun is het overwhelming.

    Ik probeer erop te letten en het te nuanceren afhankelijk aan wie ik voor me heb. Temperament is meer mondeling maar ook in daden dat ik altijd het beste uit iets wil halen geef nooit op. Nee niet in combi los van mekaar.
    Haha, kan het me wel voorstellen. Ze kunnen het verkeerd opvatten, vooral als ze je niet kennen.

    Het is mooi dat je het van jezelf al weet en je aanpast.
    Dat is super!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Haha dat geloof ik meteen. Ik herken dat wel doorgaan in discussie’s soms moet ik gwn ophouden met men proberen te overtuigen

    Jazeker maar dat geldt voor al onze slechte eigenschappen aan het einde van de eit zijn we mens. Degenen die bewerwn dat zij geen slechte eigenschappen hebben die zijn het engst diep van binnen. Allah i3awnek!
    Dat klopt helemaal. Zolang we maar onze tekortkomingen erkennen en er aan proberen te werken. Allahoema Ameen.

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ik weet niet of jou een pistool geven een slim idee is. Film zou dan max 5 minuten duren.
    Niet erg joh. Films duren veel te lang. Ik ga daar verandering in brengen. Laten zien dat een verhaal -met hetzelfde moraal- veel korter kan.

  6. #51
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ik kende wel mensen die 10x erger dan mij waren, je kon makkelijk weglopen van de discussie en je hoorde ze dan nog deels discusseren met de muur. Dan denk ik, zo erg ben ik nou ook weer niet.
    Die mogen direct door naar een psycholoog!
    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Haha, kan het me wel voorstellen. Ze kunnen het verkeerd opvatten, vooral als ze je niet kennen.

    Het is mooi dat je het van jezelf al weet en je aanpast.
    Dat is super!
    Juist! Ja met de jaren leer je jezelf steeds beter kennen en kan je je valkuilen ontdekken en aanpassen waar nodig.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie


    Niet erg joh. Films duren veel te lang. Ik ga daar verandering in brengen. Laten zien dat een verhaal -met hetzelfde moraal- veel korter kan.
    That's the spirit. Dat noem ik nou ambitie. Iedereen neerknallen, incl bystanders en dan op het einde een cheesy dr.seuss quote; “Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.”

    Hollywood blockbuster pur sang.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Hoe hoog is die grens bij jou? Heb je een vb?

    Diegene is dan 'dood' voor jou?

    (Ik heb dit ook, vind het op zich niet heel slecht voor degenen die het verdienen. Behalve als er koppigheid in het spel is, + familie dan is het superslecht. Dagenlang negeren enz*_*)
    Ja die grens is naar mijn mening hoog. Ik vind het moeilijk om een voorbeeld te geven zonder in details te treden. Een aantal begrippen die ik kan opnoemen zijn: leugens, jaloezie en onredelijkheid

    Niet "dood" maar wil er gewoon niets mee te maken hebben. Leef je leven en ik leef het mijne denk ik dan.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    That's the spirit. Dat noem ik nou ambitie. Iedereen neerknallen, incl bystanders en dan op het einde een cheesy dr.seuss quote; “Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.”

    Hollywood blockbuster pur sang.
    Prachtig! Ik zit nu al uit te kijken naar wanneer ik die oscar in ontvangst mag nemen.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Ja die grens is naar mijn mening hoog. Ik vind het moeilijk om een voorbeeld te geven zonder in details te treden. Een aantal begrippen die ik kan opnoemen zijn: leugens, jaloezie en onredelijkheid

    Niet "dood" maar wil er gewoon niets mee te maken hebben. Leef je leven en ik leef het mijne denk ik dan.
    Ik begrijp wat je bedoelt, er zijn dingen die moeilijk te vergeven zijn. Als er geen vertrouwen en/of (bereidheid tot) begrip meer is, heeft verdere contact met diegene geen zin meer.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Prachtig! Ik zit nu al uit te kijken naar wanneer ik die oscar in ontvangst mag nemen.
    Wesh mn oscar shem? Je krijgt een sticker op je voorhoofd en een bol.com cadeaubon t.w.v. 25 euro.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik begrijp wat je bedoelt, er zijn dingen die moeilijk te vergeven zijn. Als er geen vertrouwen en/of (bereidheid tot) begrip meer is, heeft verdere contact met diegene geen zin meer.
    Probleem is dus dat mensen het proberen te rechtvaardigen, hun fout totaal niet inzien, om begrip vragen of benadrukken dat iedereen fouten maakt. Wat doe je er dan mee? Ik vind het moeilijk om los te laten.

    Terwijl als ik later beoordeeld word door Allah soubhana wa ta3ala, ik wel vergiffenis wil voor al mijn fouten.

    I try, maar ik wil ook niet over me heen laten lopen als je begrijpt wat ik bedoel. Weet soms niet wat ik ermee aan moet. Moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk. Haha

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Die mogen direct door naar een psycholoog!
    Die gast is een psycholoog in opleiding, ha.

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Als je ongeduldig bent, kan je niet lang volhouden, ergens (telkens) weer achteraan gaan. Behalve als er koppigheid in het spel is, dan kan het nog net niet doorgaan tot aghierah. Het zijn aparte eigebschappen, maar er is/kan wel een verband tussen zijn.

    Voordelen/nadelen, klopt.
    Alles heeft zo zijn voordelen en nadelen. De meeste eigenschappen zullen nooit volmaakt zijn. Wat belangrijk is dat een persoon zijn grenzen moet kennen en op een juiste verantwoorde manier met mensen moet omgaan.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Wesh mn oscar shem? Je krijgt een sticker op je voorhoofd en een bol.com cadeaubon t.w.v. 25 euro.
    je hebt de film nog niet gezien. Je zult wel anders piepen dan. *Maakt ruimte vrij in haar kast voor de oscar*

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    je hebt de film nog niet gezien. Je zult wel anders piepen dan. *Maakt ruimte vrij in haar kast voor de oscar*
    Je hebt gelijk. Was te cynisch. Niet verrast kijken als het chocola blijkt te zijn wat half gesmolten is in gouden cadeaupapier.