1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie

    Ben je ook met 3718843 dingen tegelijk bezig? Of juist een aantal, maar dan met concentratie problemen?
    Is meer dat ik van de ene activiteit plotseling het andere doe en ik helemaal vergeet dat ik dat andere deed en dan blijft dat zich voordoen tot er niks wordt gedaan. Wnr ik veel moet doen, denk aan huis schoonmaken opruimen en van alles en nog wat dan moet ik mezelf echt bewust kalmeren om ergens een goede startpunt te vinden en van daar geleidelijk tot het einde te komen.

    Kan ook heel erg onsentimenteel zijn om nog maar wat op te noemen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    324
    10-02-2017

    Koppig, chaotisch , impulsief

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Is meer dat ik van de ene activiteit plotseling het andere doe en ik helemaal vergeet dat ik dat andere deed en dan blijft dat zich voordoen tot er niks wordt gedaan. Wnr ik veel moet doen, denk aan huis schoonmaken opruimen en van alles en nog wat dan moet ik mezelf echt bewust kalmeren om ergens een goede startpunt te vinden en van daar geleidelijk tot het einde te komen.

    Kan ook heel erg onsentimenteel zijn om nog maar wat op te noemen.
    Gebruik je weleens lijstjes? Dat helpt bij mij heel erg. Alles even op een rijtje zetten en dan per taak afstrepen wat je hebt gedaan.

    Ben je trouwens heel druk in je hoofd? Qua gedachten enz.

    Heb je een voorbeeld?
    Citaat Geplaatst door Euph_5 Bekijk reactie
    Koppig, chaotisch , impulsief
    Koppig en impulsief had ik wel gemerkt hier
    Maar chaotisch? haha, ik had juist een heel ander beeld van je (netjes, vd afspraken enz)

    Heb je al een manier gevonden hoe je met je eigen koppigheid om kan gaan? Is echt lastig soms denk ik.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    23
    15-08-2017

    Ik heb een voetfetish

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Mijn grootste tekortkoming, oftewel slechtste eigenschap is dat ik niet zo vergevingsgezind ben. Mijn emmer loopt niet snel over, maar als het gebeurt dan ben ik (wel een beetje hard uitgedrukt) meedogenloos.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    23
    15-08-2017

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Mijn grootste tekortkoming, oftewel slechtste eigenschap is dat ik niet zo vergevingsgezind ben. Mijn emmer loopt niet snel over, maar als het gebeurt dan ben ik (wel een beetje hard uitgedrukt) meedogenloos.
    Vind het wel iets hebben, een vrouw dat 'meedogenloos' is e.d. Kan een man extra zijn best doen om het goed te maken etc.

  7. #22
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Temperamentvol ( wat ik voel benoem ik) en kan ongeduldig zijn. Dit zijn mijn slechte eigenschappen.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Temperamentvol ( wat ik voel benoem ik) en kan ongeduldig zijn. Dit zijn mijn slechte eigenschappen.
    Dat eerste vind ik geen slechte eigenschap, maar het kan indd vervelend uitpakken. Lang niet gezien btw.
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Volhoudend zijn, af en toe ongeduldig en overheersend.

  10. #25
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Dat eerste vind ik geen slechte eigenschap, maar het kan indd vervelend uitpakken. Lang niet gezien btw.
    Soms kan ik beter wijs mijn mond houden haha.
    Ja idd ben vandaag even komen kijken na een hele lange tijd.
    Hoe is het met je?
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  11. #26
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Volhoudend zijn, af en toe ongeduldig en overheersend.
    Eerste punt is een goeie eigenschap.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Soms kan ik beter wijs mijn mond houden haha.
    Ja idd ben vandaag even komen kijken na een hele lange tijd.
    Hoe is het met je?
    Ik snap wat je bedoelt. Dat kan je eigenlijk vaak beter doen uit eigen ervaring dan Maar in vertrouwelijk gezelschap is dat juist mooi.

    Im doing fine. How bout you? Check je hoek
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Pragmatisch Bekijk reactie
    Ik heb een voetfetish
    Italia, is that you?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Eerste punt is een goeie eigenschap.
    Zeker. Maar een persoon kan het ook vaak zijn, ha.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Mijn grootste tekortkoming, oftewel slechtste eigenschap is dat ik niet zo vergevingsgezind ben. Mijn emmer loopt niet snel over, maar als het gebeurt dan ben ik (wel een beetje hard uitgedrukt) meedogenloos.
    Is het meestal van toepassing op mensen die dichter bij je staan, of iedereen? (hogere verwachtingen die je van mensen hebt bijv).

    Meedogenloos... qua wraakactie's en dergelijke?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.