1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    34
    13-01-2013

    Biotine is ook goed voor je haar (+ nagels + huid). Kan je bij Holland en Barett kopen Niet zo duur en je merkt meteen al verschil na 1 week.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    164
    13-03-2004

    Ik weet niet of er al gereageerd is met Casterolie, maar Casterolie is echt life!! Probeer het uit, het werkt echt en tevens ook super voor de huid..

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    29-03-2010

    ‘Opnieuw’ beginnen door alles af te scheren.
    Je hoofdhuid dagelijks met een doucheborstel borstelen en gezonde maskers gebruiken.

    Beschadigd haar is niet meer te herstellen. Het is niet meer terug te draaien. Zelfs als je met alle slechte styling stopt zal je haar nog steeds slecht blijven. Want het haar krijgt de vorm van het eerder beschadigd haar. En door het gebruiken van slechte stylingsproducten heb je hoogstwaarschijnlijk een dikke vette laag dode huid die alle nieuwe haargroei tegenhoudt en het bestaand haar moeizaam laat groeien.
    Smeekbede voor wanneer u iets te moeilijk wordt:
    '' O Allah, er is niets makkelijker dan hetgeen wat U vergemakkelijkt.
    Als het u behaagt, dan maakt U zelfs moeilijkheid makkelijk''.

  4. #34
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Afscheren slechtste advies ooit. Je kan gewoon,je haar verzorgen en bijpunten zodat al het ongezonde er langzaam uitgroeit.

    Henna maskers
    Oliemaskers
    Vitamine b complex 300
    Veel water
    Groenten/fruit/peulvruchten

    Succes ladies

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    46
    28-07-2018

    Citaat Geplaatst door Onbekend1511 Bekijk reactie
    Interessante topic.. Ik heb een heel word bestand waar ik haar masker die echt werken in verwerk en opsla. Als iemand interesse heeft stuur me PB bericht. Dan ga ik kijk hoe ik het via hier kan sturen.
    Zou je mij dat bestand ook willen sturen?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Henna 1x per maand. Als is het maar 30 min. Op je haren laten.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Je hoofdhuid altijd goed masseren, shampoo of olie, maakt niet uit. Zelfs als je je haar kamt kun je dat op een masserende wijze doen. Je maakt de wortels van je haar 'wakker' en stimuleert de haargroei.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.489
    16-09-2006

    Je haar stylen is heel slecht !
    Moeder zijn is de belangrijkste baan van de hele wereld !

  9. #39
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Yasmine’s herbs and oils opzoeken op instagram of Facebook. Ik gebruik haar haarolie en haarlotion 1 keer per week. Ik merk zeker verschil nu.

  10. #40
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Beste manier is toch van binnenuit. Ik slik nu bijna een jaar sugarbearhair, ik heb mijn haar echt zien veranderen, ik heb nu ook iets gekocht wat hair volume heet van new nordic, natuurlijke ingrediënten, pillen zijn ook te koop bij de tuinen en als ik iets kan aanraden is het de combi van deze twee producten. Van buitenaf met oliën en dergelijke ga je ook wel verschil merken hoor ikcheb heel lang castoroil gebruikt en ik doe het nog eens in de week of twee weken nu, maar van binnenuit krijg je veeeel sneller het resultaat waar je zo naar verlangd, die pillen van new nordic helpen ook tegen haaruitval!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  11. #41
    Altijd vrolijk!❤

    Reacties
    1.723
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door Sun-Kissed Bekijk reactie
    ‘Opnieuw’ beginnen door alles af te scheren.
    Je hoofdhuid dagelijks met een doucheborstel borstelen en gezonde maskers gebruiken.

    Beschadigd haar is niet meer te herstellen. Het is niet meer terug te draaien. Zelfs als je met alle slechte styling stopt zal je haar nog steeds slecht blijven. Want het haar krijgt de vorm van het eerder beschadigd haar. En door het gebruiken van slechte stylingsproducten heb je hoogstwaarschijnlijk een dikke vette laag dode huid die alle nieuwe haargroei tegenhoudt en het bestaand haar moeizaam laat groeien.
    Wat een onzin zeg. Klopt voor geen meter.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Handige topic. Djazak Allah ou ghairen voor de tips!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Biotine slikken doet wonderen
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    ik slik de BIotine, me haar begint eindelijk weer terug te groeien je moet wel geduld hebben zag pas vanaf 3 weken resultaat, daarnaast heb ik er ook nog eens een mooie huid van gekregen. Ik ben er tevreden over en zal het zeker nog een tijd innemen.

    Je hebt btw ook de sugarbears waar mensen ook zeer over te spreken zijn.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Ik merk dat mijn haar voller is geworden door biotine maar krijg er ook puistjes van, wie heeft dit ook?