1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Indigo en indiase henna kan je van zo een site bestellen louland.nl ik had het binnen 2 werkdagen thuis. Honing ei masker is daarna heel erg fijn maakt t super zacht. Wel met ijskoud water uitspoelen je honing ei masker.


    Weet wel als je boeding nie goed is nie traint en laat slaapt dit allemaal factoren zijn die je haar negatief kunnen beinvloeden
    Is het indigo haarverf?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    jamaican castor olie
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Golden locks dat klopt zeker. Als de voeding niet wordt aangepast dan zal je haar nooit gezond worden.

    Biotine heb ik zelf begrepen dat het in vloeibare vorm beter wordt opgenomen. Ik zelf drink vitamine b complex van dagravit 300%. Ik merk zeker resultaat maar het is een combinatie van. Als een vd facetten niet worden toegepast dan merk ik dat mn haar achteruit gaat. Dus ik blijf dit aanhouden. Hmdl gezond haar. Je houd er ook veel energie aan over. Dus zeker een aanrader om gezond te leven.

    Tevens wordt t geadviseerd om dagelihks je hoofd te masseren. Dit doe ikzelf helaas niet dagelijks. Tevens niet teveel fohnen stylen. Ikzelf heb t al 3 jaar niet meer gestyld en ga dit nooit meer van mn leven doen. Funest voor mn haar en de krul. Succes ladies insha allah hebben jullie snel gezond haar.
    je bent goed bezig.ik heb van mezelf stijl haar, soms met een slag erin maar vind ik juist mooi. ik raak zelden een stijltang aan. kokosolie is ook heeeerlijk voor je haar als masker.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Heeft tijd nodig eet neem vitamine E

    Of neem 2 maanden haar en nagel kuur tabletten te koop bij de apotheker.

    Ziet algherdel is goed.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.347
    16-05-2005

    Er is een olie dat ال فاتن heet. Je kan het alleen in saudi Arabië kopen of iran. Door de olie wordt je haar stevig dik en je haar groeit erdoor heel snel. Kijk maar eens op youtube

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    383
    10-05-2018

    Henna.
    Im 100% foolin you

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door islam-4_Everboy Bekijk reactie
    Er is een olie dat ال فاتن heet. Je kan het alleen in saudi Arabië kopen of iran. Door de olie wordt je haar stevig dik en je haar groeit erdoor heel snel. Kijk maar eens op youtube
    hoe spreek je dat uit en weet je hoe je daar aan kan komen?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Citaat Geplaatst door islam-4_Everboy Bekijk reactie
    Er is een olie dat ال فاتن heet. Je kan het alleen in saudi Arabië kopen of iran. Door de olie wordt je haar stevig dik en je haar groeit erdoor heel snel. Kijk maar eens op youtube
    ik krijg Chinese hoofden als ik dit intik op YouTube

  9. #24
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    https://www.johnbeerens.com/sugarbea...SABEgIAEPD_BwE

    bestel deze pillen en probeer ze effe 2 maanden uit! Dit is echt gewoon geweldig iets, het werkt ook gewoon, ik ben ruim 3,5 mnd geleden begonnen en mn haar is zooo anders! Zelfs mijn wimpers zijn er enorm van gaan groeien!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9
    28-06-2018

    Het stinkt enorm maar het helpt echt natuurlijke appelazijn van de tuinen x

  11. #26
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hey lieverd. Nee het is natuurlijke poeder dat net als henna je haar kleurt. Je kan zowel de henna als indigo niet in combinatie gebruiken met een chemische haarverf.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.008
    30-12-2005

    Heeft er niemand foto's van voor en na de behandeling?
    ?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-06-2018

    Nopes helaas niet sorry. Maar metbhenna kan je niet fout gaan. Henna uit marokko ook top met thee en rozemarij koken en dan eraan toevoegen.

    Daarna bio kokodolie en conditionet van aussie gebruiken

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Onbekend1511 Bekijk reactie
    Interessante topic.. Ik heb een heel word bestand waar ik haar masker die echt werken in verwerk en opsla. Als iemand interesse heeft stuur me PB bericht. Dan ga ik kijk hoe ik het via hier kan sturen.
    Kan je het naar mij mailen?

  15. #30
    Anti-shikie

    Reacties
    6.884
    29-12-2007

    Onbekend kan je mij ook.mailen dat bestand

    The women was made from the rib from a man.
    She was not created from his head to top him.
    Nor from his feet to stepped upon.
    She was made of his side to be close to him.
    From beneath his arms to be proteced by him.
    And near his hart to be loved by him.