1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    14-12-2017

    Dikker haar krijgen

    Salam aleykoum

    Ik had vroeger een hele dikke bos krullen maar door veel stijlen enzo is m'n haar heel dun geworden.
    Wie weet maskertjes etc hoe ik m'n haar weer dikker kan laten worden?

    Xx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    20-12-2017

    Je haren vlechten. Ik heb het idee dat je haar dan dikker wordt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5
    24-01-2005

    Hoe krijg je nieuwe haargroei

  4. #4
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Shampoo zonder sulfaten wil al snel helpen. Althans, bij mij heeft het snel een mooi resultaat opgeleverd.
    Je zult vast nog tips krijgen om iets met knoflook te doen, maar het idee alleen al bezorgt mij rillingen. Ik heb dat nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen. Ik heb ongeveer drie maanden arganolie gebruikt en dat heeft ook wonderen verricht.

    Begin met arganolie en shampoo. Als je na drie maanden niets merkt, dan .. ja, dan weet ik het ook niet eigenlijk. Heb je ijzertekort?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-08-2017

    zwanger worden

  6. #6
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Stoppen met shampoo conditioners... gebruik maken van de natuurlijke shampoo ghassoul.

    Appelazijn met water het na te spoelen.

    Henna 1x in de 3 tot 4 weken met koffie thee voor de kleur en kruidnagel voor de haarwortel.

    Je zou daarnaast een multivitamine voor vrouwen van het merk centrum kunnen slikken...

    Vitamine b 300% van dagravit.

    Super gevarieerd eten... linzen, bonen, erwtensoep, rode bieten etc etc eten

    Minimaal 2,5 liter per dag drinken....

    Mijn haar is hmdl dik en gezond en valt niet uit. Zodra ik stop met mijn natuurlijkw producten of niet gezond eet dan valt t uit.

    Als je krullen hebt kan je nadat t handoekdroog is shea butter erin doen... het moet wel notig ruiken anders is t bewerkt. Het kost je maar 2,99 bij de toko en je hebt er superrrrr weinig van nodig.

    Succes

  7. #7
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Gebruik henna met indigo. Indigo is zelf nog beter dan henna. Mn haar is zoooooo dik geworden de afgelopen maand. Niet normaal hmdl. Wel uit india.

    Gebruik daarnaast een masker van lijnzaad amandelmelk en olijfolie zolang mogelijk laten intrekken.

    Lijnzaad koken totdat je een gel overhoud filteren en dat dan gebruiken voor je masker. Uitspoelen met ijskoud water. Ik ben wel weer begonnen met conditioners van het merk aussie ik gebruik hem als leave in conditioner.

    Daarnaast gebruik ik ook een ei honing masker

    Soms uiensap met honing.

    Na 1 maand is je haar zooooooooo dik. Dat mensen gewoon zullen vragen of je nep haar hebt.

    Voeding etc blijft t zelfde.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2
    05-07-2016

    mag ik vragen waar je indigo koopt

  9. #9
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Gebruik henna met indigo. Indigo is zelf nog beter dan henna. Mn haar is zoooooo dik geworden de afgelopen maand. Niet normaal hmdl. Wel uit india.

    Gebruik daarnaast een masker van lijnzaad amandelmelk en olijfolie zolang mogelijk laten intrekken.

    Lijnzaad koken totdat je een gel overhoud filteren en dat dan gebruiken voor je masker. Uitspoelen met ijskoud water. Ik ben wel weer begonnen met conditioners van het merk aussie ik gebruik hem als leave in conditioner.

    Daarnaast gebruik ik ook een ei honing masker

    Soms uiensap met honing.

    Na 1 maand is je haar zooooooooo dik. Dat mensen gewoon zullen vragen of je nep haar hebt.

    Voeding etc blijft t zelfde.
    Waar koop je indigo?
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    189
    28-07-2015

    Interessante topic.. Ik heb een heel word bestand waar ik haar masker die echt werken in verwerk en opsla. Als iemand interesse heeft stuur me PB bericht. Dan ga ik kijk hoe ik het via hier kan sturen.
    Meerdere gebruikers!

  11. #11
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Indigo en indiase henna kan je van zo een site bestellen louland.nl ik had het binnen 2 werkdagen thuis. Honing ei masker is daarna heel erg fijn maakt t super zacht. Wel met ijskoud water uitspoelen je honing ei masker.


    Weet wel als je boeding nie goed is nie traint en laat slaapt dit allemaal factoren zijn die je haar negatief kunnen beinvloeden

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    van binnen uit dus let ook op je voeding. Biotine wil ook wel helpen.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  13. #13
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Golden locks dat klopt zeker. Als de voeding niet wordt aangepast dan zal je haar nooit gezond worden.

    Biotine heb ik zelf begrepen dat het in vloeibare vorm beter wordt opgenomen. Ik zelf drink vitamine b complex van dagravit 300%. Ik merk zeker resultaat maar het is een combinatie van. Als een vd facetten niet worden toegepast dan merk ik dat mn haar achteruit gaat. Dus ik blijf dit aanhouden. Hmdl gezond haar. Je houd er ook veel energie aan over. Dus zeker een aanrader om gezond te leven.

    Tevens wordt t geadviseerd om dagelihks je hoofd te masseren. Dit doe ikzelf helaas niet dagelijks. Tevens niet teveel fohnen stylen. Ikzelf heb t al 3 jaar niet meer gestyld en ga dit nooit meer van mn leven doen. Funest voor mn haar en de krul. Succes ladies insha allah hebben jullie snel gezond haar.

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Arganolie ❤ voldoende rust,beweging, voeding in balans.

    Je haar voor het slapen gaan goed uit borstelen. Je masseert je haar aanzet wat haargroei stimuleert.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nog een TIP maar wel consequent uitvoeren.

    Je hoofd op de kop (dus naar beneden kijken) waardoor je bloed naar je hoofd toe stroomt) en masseren. Schijnt goed te werken
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna