+ Reageer
1 tot 7 van 7
    MVC Lid

Reacties
    19
    07-12-2017

Een betrouwbare imam gezocht, moge Allah je belonen

Salamu3alaikum broeders & zusters,

Op zoek naar een goede betrouwbare en goede imam die bekend is met shir, boze oog, bezetenheid.
    In het herkennen hiervan en het toepassen van ruqya op Islamitische wijze.
    Geen verboden praktijken die tegen de Islam ingaan.

Stuur een privéberichtje voor contactgegevens.

Bedankt en moge Allah je hiervoor belonen.

Salaf-us-Saalih

Reacties
    29
    27-12-2017

Salaam alaikoem ukhti,

Er is een zuster op fb die dit aanbied, heel toevallig heb ik een afspraak bij haar staan binnen enkele weken.
    Op fb heet ze ummu huraira (ze woont in België) Haar man bied het volgens mij ook voor mannen aan Allahoe3alem.

Ze doet wel roqia gecombineerd met hijsma (dus roqia zonder hijama niet, als je alleen hijama wilt doen.. dan wel)

MVC Lid

Reacties
    19
    07-12-2017

Citaat Geplaatst door Berberse1990 Bekijk reactie
    Salaam alaikoem ukhti,

Er is een zuster op fb die dit aanbied, heel toevallig heb ik een afspraak bij haar staan binnen enkele weken.
    Op fb heet ze ummu huraira (ze woont in België) Haar man bied het volgens mij ook voor mannen aan Allahoe3alem.

Ze doet wel roqia gecombineerd met hijsma (dus roqia zonder hijama niet, als je alleen hijama wilt doen.. dan wel)
    3alaikum salam,

Bedankt voor je bericht. Ken je een imam die ruqya doet in Nederland?

MVC Lid

Reacties
    19
    07-12-2017

Citaat Geplaatst door Berberse1990 Bekijk reactie
    Salaam alaikoem ukhti,

3alaikum salam,

Bedankt voor je bericht. Ken je een imam die ruqya doet in Nederland?

Salaf-us-Saalih

Reacties
    29
    27-12-2017

Ze komt aan huis.. of ken een zuster die schiedam een praktijk heeft. Haar man doet roqia maar je moet dan wel een mahram meenemen. Hij doet geen roqia als je geen mahram hebt.

Salaf-us-Saalih

Reacties
    29
    27-12-2017

Is het gelukt ukhti?