1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Jij bent dom en altijd al geweest. Ik noem je een neppe moslim omdat jouw islam meer cultuur is dan Islam. Negeer me. Ik leef niet meer.
    Je hebt als dienaar geen enkele recht om een moslim nep te noemen. Ik raad je ook aan niet zulke woorden te uiten. Het zegt meer over jou dan over een ander. je leeft niet meer, hoe bedoel je?
    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Ja die pillen slik ik nu snachts, maar ikmerk dat ik overdag er nog veel last vanheb
    slaperig en moe ?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    slaperig en moe ?
    Nee dat niet, mr wel dat ik echt vaak nog van die hooikoortsaanvallen heb. Loopt dan weer helemaal vast en niezen als een gek

  3. #18
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Nee dat niet, mr wel dat ik echt vaak nog van die hooikoortsaanvallen heb. Loopt dan weer helemaal vast en niezen als een gek
    slik je ook die tablleten?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    slik je ook die tablleten?
    Yep...

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Yep...
    lol, dat ik die vraag stel, je zei het al eerder, misschien raak ik nu slaperig haha.
    Er is niet zoveel dat je nu kunt doen aangezien neusspray tot het verbreken van je vasten leid, het bereikt de keel namelijk,
    misschien als je het aandurft met een wattenstaafje in een glas met water waarin zout is opgelost zoveel mogelijk de binnenkant als het ware deppen met het zoute water.
    wanneer je niet vast het zoute water opsnuiven en dan weer snuiten.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    lol, dat ik die vraag stel, je zei het al eerder, misschien raak ik nu slaperig haha.
    Er is niet zoveel dat je nu kunt doen aangezien neusspray tot het verbreken van je vasten leid, het bereikt de keel namelijk,
    misschien als je het aandurft met een wattenstaafje in een glas met water waarin zout is opgelost zoveel mogelijk de binnenkant als het ware deppen met het zoute water.
    wanneer je niet vast het zoute water opsnuiven en dan weer snuiten.
    Klinkt pijnlijk refreshing hahah

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Klinkt pijnlijk refreshing hahah
    het is niet pijnlijk, je kan er van gaan niezen aangezien de wattenstaafje je slijmvliezen aanraakt maar met het zoute water zou het de verstopping tegengaan.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    het is niet pijnlijk, je kan er van gaan niezen aangezien de wattenstaafje je slijmvliezen aanraakt maar met het zoute water zou het de verstopping tegengaan.
    Niezen doe ik nu ook al dusja niet veel anders dan

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Oke ik heb het niet zo erg. Jij hebt er denk ik meer last van. Allah i shafiek!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Oke ik heb het niet zo erg. Jij hebt er denk ik meer last van. Allah i shafiek!
    Amien, ja tis nu echt vervelend aan het worden

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Voor hooikoorst raad ik القسط الهندي aan. in het Engels:Indian Costus. Misschien kun je het uit Marokkoo halen. Ik haal de olie uit Marokko. 1 druppel olie in elke neusgat. Je gaat wel kapot omdat t prikt. Er is ook een hadith over. Misschien kun je even over googlen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Voor hooikoorst raad ik القسط الهندي aan. in het Engels:Indian Costus. Misschien kun je het uit Marokkoo halen. Ik haal de olie uit Marokko. 1 druppel olie in elke neusgat. Je gaat wel kapot omdat t prikt. Er is ook een hadith over. Misschien kun je even over googlen.
    Djazaak Allaah ik ga het idd ff googelen

  13. #28
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ok heb al sinds na de ramadan een raar iets, elke keer als ik zoet eet, smaakt het afschuwelijk smerig zout achterin mijn mond.
    Het is nu wat minder maar het is nog sterk aanwezig, paar dagen geleden had ik ook last van mijn ogen en aparte loop en als ik in bed lag kon ik geen rust pakken aangezien mijn lijf aktief was of onrustig.
    Ik dacht aan diabetes en keek op internet maar deels kan ik mij vinden in de symptomen maar niks over de zoute smaak bij zoet eten,
    stuk gebak naar binnen en bij het doorslikken smaakte het alsof er een pak zout mee ging, verder heb ik er geen last van in mijn mond,
    maar lijkt alsof mijn lichaam een overdosis suiker heeft gekregen en dat niet weet te verwerken.
    Anyway tips of herkennings punten zijn welkom, en nee ik ga niet naar de dokter.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Ik vroeg me af of er mogelijke herstel is van alzheimer. Ik heb gelezen dat zwarte zaad olie een geneesmiddel is. MIjn vraag is of er daadwerkelijke onderzoek rapporten zijn van artsen.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    57
    11-07-2008

    Automatisering is echt klote is er een oplossing met deze gevecht