1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    09-05-2017

    Stel je medische vraag en ik vul aan met adviezen

    Stel hier jouw medische/voedings gerelateerde vraag en ik vul aan met adviezen..


    Gelieve geen pms want die beantwoord ik helaas niet.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Hoevaak kunnen wij het beste eten per dag?

    2x alleen ontbijt en avondeten
    3x ontbijt lunch en avond
    4x
    5x

    Heb gehoord dat als j 5x eet dat je dan juist gaat afvallen. Wel kleinere porties natuurlijk.
    fout

  3. #3
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Up
    Love HIM <3

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Heb je een wondermiddel tegen hooikoorts?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Subhannalah veel mensen hebben er last van. Ik heb het 1 dagje gehad afgelopen maand toen ineens een erge loopneus na het niezen.

    Maar iemand vertelde mij dat je bij de apotheek pillen kan halen die direct helpen.
    Weet alleen niet welke. Volgens mij gewoon algemeen zeggen hooikoorts pillen.
    Levocetirizine, maar ik krijg er hoofdpijn van. Ik heb een neusspray die je in de avond gebruikt voor het slapen en dan heb je helemaal geen last
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Heb je een wondermiddel tegen hooikoorts?
    is er niet. als je allergisch bent tegen pollen, graspollen of pollen van bomen, er is geen wondermiddel. het is een reactie van het immuumsysteem.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    is er niet. als je allergisch bent tegen pollen, graspollen of pollen van bomen, er is geen wondermiddel. het is een reactie van het immuumsysteem.
    Neppe moslim. Voor iedere ziekte heeft Allah een medicijn. Staat in de Koran. En als ik zeg dat die neusspray mij echt hept dan helpt ie. Die pillen hielpen mij ook.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Neppe moslim. Voor iedere ziekte heeft Allah een medicijn. Staat in de Koran. En als ik zeg dat die neusspray mij echt hept dan helpt ie. Die pillen hielpen mij ook.
    Noem je mij nou kaffir?

    Is het echt een hulpmiddel als die neusspray jou hoofdpijn geeft?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Noem je mij nou kaffir?

    Is het echt een hulpmiddel als die neusspray jou hoofdpijn geeft?
    De neusspray geeft mij geen hoofdpijn.

    Ik wil niet met jou praten. Weirdo
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    De neusspray geeft mij geen hoofdpijn.

    Ik wil niet met jou praten. Weirdo
    ow verkeerd gelezen.
    Is het echt een hulpmiddel als die tabletten jou hoofdpijn geeft?

    doet pijn. niet meer mensen kaffir noemen, is slecht voor je. begrepen?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door goldstone Bekijk reactie
    Subhannalah veel mensen hebben er last van. Ik heb het 1 dagje gehad afgelopen maand toen ineens een erge loopneus na het niezen.

    Maar iemand vertelde mij dat je bij de apotheek pillen kan halen die direct helpen.
    Weet alleen niet welke. Volgens mij gewoon algemeen zeggen hooikoorts pillen.
    Ja ik heb er nu sinds 3jr last van. Zo erg dat mn oog ervan ging ontsteken? Mr die pillen heb ik idd, mr nog heb ik niet het idee dat ze supergoed helpen

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Levocetirizine, maar ik krijg er hoofdpijn van. Ik heb een neusspray die je in de avond gebruikt voor het slapen en dan heb je helemaal geen last
    Neusspray ook geprobeerd vond ik ook niet zo... Heb je dan de rest vd dag geen 'aanvallen' meer?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    is er niet. als je allergisch bent tegen pollen, graspollen of pollen van bomen, er is geen wondermiddel. het is een reactie van het immuumsysteem.
    Ok..tis niet ietswat ik al heel me leven heb dus er zal vast wel iets vr zijn

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door N.A.-_ Bekijk reactie
    Ja ik heb er nu sinds 3jr last van. Zo erg dat mn oog ervan ging ontsteken? Mr die pillen heb ik idd, mr nog heb ik niet het idee dat ze supergoed helpen



    Neusspray ook geprobeerd vond ik ook niet zo... Heb je dan de rest vd dag geen 'aanvallen' meer?
    Gebruikte je hem in de avond. Het moet echt een nachtje opgenomen worden door je lichaam. Die pillen ook.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    ow verkeerd gelezen.
    Is het echt een hulpmiddel als die tabletten jou hoofdpijn geeft?

    doet pijn. niet meer mensen kaffir noemen, is slecht voor je. begrepen?
    Jij bent dom en altijd al geweest. Ik noem je een neppe moslim omdat jouw islam meer cultuur is dan Islam. Negeer me. Ik leef niet meer.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    67
    07-12-2014

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Gebruikte je hem in de avond. Het moet echt een nachtje opgenomen worden door je lichaam. Die pillen ook.
    Ja die pillen slik ik nu snachts, maar ikmerk dat ik overdag er nog veel last vanheb