1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    Thumbs up Eigen website in 24 uur tijd

    Salaam,

    Heb je snel een website nodig voor je bedrijf of voor iets anders? Ik kan je daar bij helpen.Door vrije tijd kan ik paar mensen helpen aan een website. Wil je voor goedkoop een professionele website? pak dan nu je kans! Heb 13 jaar ervaring.

    Pm me!.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Prijs?
    Ligt eraan wat voor je site wilt..maar bij mij kom je altijd goedkoper uit..wat voor site wil je? Pm me

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    278
    11-03-2013

    Als je 13 jaar ervaring hebt dan weet je toch dat je geen kwalitatieve website in 24 uur kunt leveren.
    Dan kom je niet echt geloofwaardig over met je 13 jaar ervaring.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door Popcorn Bekijk reactie
    Als je 13 jaar ervaring hebt dan weet je toch dat je geen kwalitatieve website in 24 uur kunt leveren.
    Dan kom je niet echt geloofwaardig over met je 13 jaar ervaring.
    Even voor de goede orde..24 uur tijd geldt alleen voor makkelijke standaard website's met 3 pagina. home - over ons - contact.Voor dat soort website is het bedoelt. Het spreekt voor zich dat het langer duurt bij ingewikkelde websites

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door WebExpert Bekijk reactie
    Even voor de goede orde..24 uur tijd geldt alleen voor makkelijke standaard website's met 3 pagina. home - over ons - contact.Voor dat soort website is het bedoelt. Het spreekt voor zich dat het langer duurt bij ingewikkelde websites
    Hhhhhh dus je hebt 24 uur de tijd nodig om 3 pagina's op te bouwen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door Keohprewtno Bekijk reactie
    Hhhhhh ldus je hebt 24 uur de tijd nodig om 3 pagina's op te bouwen
    Haha nee, het gaat om de levering van de complete website..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    136
    01-05-2014

    Kan je een webshop maken, ? prijs

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Popcorn Bekijk reactie
    Als je 13 jaar ervaring hebt dan weet je toch dat je geen kwalitatieve website in 24 uur kunt leveren.
    Dan kom je niet echt geloofwaardig over met je 13 jaar ervaring.
    duh,meneer outsourced het gewoon aan een freelancer die het dan voor de helft van de prijs doet.
    er zijn mensen die letterlijk tonnen per jaar verdienen,alleen maar door op grote schaal dit soort diensten te outsourcen.
    10 opdrachten per dag outsourcen aan mensen die het voor de helft van de prijs doen, heb je zo een daginkomen binnen waar je anders een hele week voor had moeten knallen in je eentje

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door websitehulp Bekijk reactie
    Kan je een webshop maken, ? prijs
    deze is perfect en gratis

    met wat basishulp kan je ver komen met deze site, een paar uur youtube tutorials bekijken en je hebt zo een site gemaakt met deze website

    https://nl.wix.com/ (er vanuit gaand dat je geen eigendomein naam wil)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    deze is perfect en gratis

    met wat basishulp kan je ver komen met deze site, een paar uur youtube tutorials bekijken en je hebt zo een site gemaakt met deze website

    https://nl.wix.com/ (er vanuit gaand dat je geen eigendomein naam wil)
    Als je amateuristisch wilt overkomen kan je dat soort webshops maken..

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    duh,meneer outsourced het gewoon aan een freelancer die het dan voor de helft van de prijs doet.
    er zijn mensen die letterlijk tonnen per jaar verdienen,alleen maar door op grote schaal dit soort diensten te outsourcen.
    10 opdrachten per dag outsourcen aan mensen die het voor de helft van de prijs doen, heb je zo een daginkomen binnen waar je anders een hele week voor had moeten knallen in je eentje
    Ik doe niet aan outsourcen meneer alcoholist..ik doe alles zelf

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9
    09-12-2017

    ^

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    136
    01-05-2014

    kom even privé aub ok