1. #1
    Verbannen

    Reacties
    628
    25-03-2017

    Saudi Arabië: Palestijnen mogen Abu Dis als dorp hebben inplaats van Jerusalem

    A Saudi proposal for a peace initiative between Israelis and Palestinians offers the village of Abu Dis as the future capital of Palestine instead of East Jerusalem, stirring widespread anger.



    Activists have released a new hashtag under the name “Jerusalem is our capital” in response to the Saudi proposal.

    The New York Times reported on Sunday that Saudi Crown Prince Mohammed Bin Salman made the proposal during Palestinian President Mahmoud Abbas’ visit to Riyadh last month.

    According to the proposal, the Palestinians will get a non-contiguous state in the West Bank and Gaza Strip over which they will have only partial sovereignty while the majority of Israeli settlements in the West Bank will remain. The proposal does not grant Palestinian refugees and their descendants living in other countries the right of return to Israel.

    According to the paper, Saudi Arabia gave Abbas two months to respond to the offer.

    Abu Dis is a Palestinian town near occupied East Jerusalem. According to the Oslo Accords it is classified as Area B which is administered by both Israel and the Palestinian Authority.

    US President Donald Trump is expected to recognise Jerusalem as Israel’s capital and set in motion the relocation of the US Embassy to the international city today, a decision that upends decades of US policy and risks fuelling violence in the Middle East.

    https://www.middleeastmonitor.com/20...-of-palestine/

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    lawrence of arabia verraders hadden jerusalem al 100 jaar geleden verkocht aan yahudi nadat ze het Kalifaat hadden verraden,,,

    dus zo'n verbazing is het niet..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Vieze gore hond

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Ik vermoedde dit al ik durf mijn leven te wedden dat die dikhuiden dit onderling afgesproken hadden met trump
    Saudi zou stiekem achter israel staan als israel hezbolah aanvalt en uitschakelt dan kan assad verslagen worden en is de macht van iran uitgeschakeld

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Trump zou nooit het lef hadden gehad om dit te doen het is de arabieren die oost jeruzalem zelf hebben weggeven

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    628
    25-03-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    lawrence of arabia verraders hadden jerusalem al 100 jaar geleden verkocht aan yahudi nadat ze het Kalifaat hadden verraden,,,

    dus zo'n verbazing is het niet..
    Nee maar weetje wat ik niet snap. Stel deze Arabs hadden/hebben Turken haat en kwamen in opstand tegen de kalifaat toendertijd , ok dat snap ik. (niet dat het een goede keus was maar goed..) Wat ik niet begrijp die Palestijnen zijn geen Turken maar Arabs. Toch steken ze een dolk in de ribbenkast van hun eigen Arab broeders?

    Blijkbaar was de opstand tegen de Ottomanen geen opstand tegen de Turken maar meer gewoon een opstand tegen de islam zelf.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011



    om jerusalem af te pakken van de Moslims werd op deze dag al besloten

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Nee maar weetje wat ik niet snap. Stel deze Arabs hadden/hebben Turken haat en kwamen in opstand tegen de kalifaat toendertijd , ok dat snap ik. (niet dat het een goede keus was maar goed..) Wat ik niet begrijp die Palestijnen zijn geen Turken maar Arabs. Toch steken ze een dolk in de ribbenkast van hun eigen Arab broeders?

    Blijkbaar was de opstand tegen de Ottomanen geen opstand tegen de Turken maar meer gewoon een opstand tegen de islam zelf.
    De vrije metselaars vallen ons al 200 jaar aan

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie


    om jerusalem af te pakken van de Moslims werd op deze dag al besloten
    ja sisi zijn moeder is joods dus een jood de saud famillie stamt af van joden zoek maar op en donald is een zion

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Abu Dis? Dat klinkt als een vette ‘dis’ richting de Palestijnen en de moslims in het algemeen!

    De Vader van alle dissen!

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Nee maar weetje wat ik niet snap. Stel deze Arabs hadden/hebben Turken haat en kwamen in opstand tegen de kalifaat toendertijd , ok dat snap ik. (niet dat het een goede keus was maar goed..) Wat ik niet begrijp die Palestijnen zijn geen Turken maar Arabs. Toch steken ze een dolk in de ribbenkast van hun eigen Arab broeders?

    Blijkbaar was de opstand tegen de Ottomanen geen opstand tegen de Turken maar meer gewoon een opstand tegen de islam zelf.
    de opstand kwam niet van de arabieren algemeen maar door de wahabi sekte die opgericht is door een jood..

    deze wahabi arabieren begonnen het Kalifaat te terroriseren met aanslagen waardoor Turken zich moesten terugtrekken doordat strijders nodig waren tegen de blanke indringers in de balkan en anatolie.. hierdoor zagen de wahabi sekte hun kans om midden oosten te plunderen en aan joden te verkopen..

    als Turken hun aandacht volledig op deze verraders hadden gericht,, zaten ze nu in blanke geschiedenis boeken als genocide uitgeduid.. want terroristen uitmoorden is in de ogen van blanken "genocide" mits het niet tegen hun is..

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    de opstand kwam niet van de arabieren algemeen maar door de wahabi sekte die opgericht is door een jood..

    deze wahabi arabieren begonnen het Kalifaat te terroriseren met aanslagen waardoor Turken zich moesten terugtrekken doordat strijders nodig waren tegen de blanke indringers in de balkan en anatolie.. hierdoor zagen de wahabi sekte hun kans om midden oosten te plunderen en aan joden te verkopen..

    als Turken hun aandacht volledig op deze verraders hadden gericht,, zaten ze nu in blanke geschiedenis boeken als genocide uitgeduid.. want terroristen uitmoorden is in de ogen van blanken "genocide" mits het niet tegen hun is..
    zo heb ik het ook begrepen

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie

    om jerusalem af te pakken van de Moslims werd op deze dag al besloten
    Hadden ze Jeruzalem dan in bezit daarvoor?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ja sisi zijn moeder is joods dus een jood de saud famillie stamt af van joden zoek maar op en donald is een zion
    Ook bewijzen van?

    Of is dit weer een gevoelens mening?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    de opstand kwam niet van de arabieren algemeen maar door de wahabi sekte die opgericht is door een jood..

    deze wahabi arabieren begonnen het Kalifaat te terroriseren met aanslagen waardoor Turken zich moesten terugtrekken doordat strijders nodig waren tegen de blanke indringers in de balkan en anatolie.. hierdoor zagen de wahabi sekte hun kans om midden oosten te plunderen en aan joden te verkopen..

    als Turken hun aandacht volledig op deze verraders hadden gericht,, zaten ze nu in blanke geschiedenis boeken als genocide uitgeduid.. want terroristen uitmoorden is in de ogen van blanken "genocide" mits het niet tegen hun is..
    Weer kletsverhaaltjes.

    De Wahhabi probeerde de Ottomaanse bezetters er al uit te gooien in de 18de eeuw. (1744)
    En toen was het Ottomaanse rijk al zo zwak dat ze de hulp moesten inroepen van Egypte.

    Dit gebeurde eeuwen voordat er ook maar een Europeaan in het Ottomaanse rijk was.