1. #46
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    fuck dat akhi. Ze zijn amper belangrijk.

    Belangrijkste is dat we ikhwane blijven for life

    Al Quds is nu belangrijk
    Broh problemen die we onderling hebben moeten we ook onderling oplossen geen kaffer laten opstellen als beschermheer /scheidsrechter/ meester

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Arabieren schande turken moet opkomen voor de Palestijnen alle Arabieren lopen kilo's te poepen voor Isreal en Amerika wat een volk zeg. Het is maar dat ik een moslim ben anders zou ik achter Isreal en usa staan jullie verdienen gewoon om vernederd te worden smierige honden makkelijk he andere volkeren onderdrukken. Als je zo groot bent waarom kunnen jullie niet tegen Amerika en Isreal op!
    Niks ik hoor niks van de Arabieren!
    Rifiies hebben tegen mensen echte bloed! Hoe dan ook staan ze voor hun recht smerige nieperige ras tfoe ik spuug op jullie
    en dat vind ik mooi aan riffies

    Arabische leiders uit het midden oosten hebben zich in de laatste gebeirtenis als echte verraders gedragen

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Arabieren schande turken moet opkomen voor de Palestijnen alle Arabieren lopen kilo's te poepen voor Isreal en Amerika wat een volk zeg. Het is maar dat ik een moslim ben anders zou ik achter Isreal en usa staan jullie verdienen gewoon om vernederd te worden smierige honden makkelijk he andere volkeren onderdrukken. Als je zo groot bent waarom kunnen jullie niet tegen Amerika en Isreal op!
    Niks ik hoor niks van de Arabieren!
    Rifiies hebben tegen mensen echte bloed! Hoe dan ook staan ze voor hun recht smerige nieperige ras tfoe ik spuug op jullie
    Ga even snel je pilletje slikken downie .

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ga even snel je pilletje slikken downie .
    ja van sommige arabieren krijg je last van downie

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ik heb er ook 1tje
    Ik zie afbeeldingen plaatsen niet als een wedstrijdje. De boodschap die er in een afbeelding schuilt gaat is veel belangrijker. IK lees dat je vaak gaat trollen of uitloggen als je niks meer in te brengen hebt. Een constatering.

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik zie afbeeldingen plaatsen niet als een wedstrijdje. De boodschap die er in een afbeelding schuilt gaat. IK zie dat je vaak gaat trollen of uitloggen als je niks meer in te brengen hebt. Een constatering.
    Ik trol niet als ik iets claim dan plaats ik de bron erbij om anderen mijn claim te laten chekken dat de boodschap jou niet aanstaat dat kan . Dat heet de vrijheid van debat en ik ga niet mee met die groepjes die alleen reageren op viral topics of mensen zoals jou die in elke topic met de kuffar in discusie gaat . Ik zie jullie nooit never de kuffar aanpakken die hier islam en moslims elke dag beledigen ik zie jullie alleen maar reageren reageren reageren op de topics van de kuffar die hier ondertussen de opinie beinvloeden met hun marxistische darwanistische drek. Ik zie jullie nooit met topics komen om de ideologie van de kuffar te ontmaskeren een keer een topic met inhoud om die kuffar te tackelen je kan mij haten wat je wilt ik ben en blijf je moslimbroeder like it ore not .

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ze houden van seculiere clowns als die idioot touzania .

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Arabieren hebben KARMA gekregen Isreal maakt jullie couscous whahahahahagahshshdhha
    Ondertussen nog steeds geen rifland na al dat kontgekus bij de spanjaarden hebben ze jullie drugsdealers en stel pooiers in de steek gelaten ,Nou gaan jullie nederlandse reten schoon likken dat zijn jullie immers al gewend slaafje marcoush en aboutaleb doen niks anders .

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    die verraders gaan hun straf krijgen in deze dunya 9abla al akhira bi idni Allah ta3ala

    Allemaal, van Marokko tot aan de Golf

    Ze zijn allemaal verantwoordelijk, kk pooiers
    Ze kijken allemaal toe de allerergste commentaar kwam van een koeweiti slijmbal eerste klas zelfs een israelu zou jaloers zijn geworden op hem zoek maar op youtube engelse ondertiteling

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Vrouwe_Justitia1 Bekijk reactie
    Turken en Rifies moeten maar voor de Palestijnse volk opkomen. Jullie Arabieren heb je niks aan!!!
    Turken en riffies kunnen beter gayparades organiseren.

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ondertussen nog steeds geen rifland na al dat kontgekus bij de spanjaarden hebben ze jullie drugsdealers en stel pooiers in de steek gelaten ,Nou gaan jullie nederlandse reten schoon likken dat zijn jullie immers al gewend slaafje marcoush en aboutaleb doen niks anders .
    En jouw soortgenoten likken de onze zo is de cirkel weer rond

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ze houden van seculiere clowns als die idioot touzania .
    Geen dure woorden gebruiken die je niet snapt

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door PlaPlu Bekijk reactie
    Al Kuwaeit is helemaal naar de tering met hun tatoages en kontvergrotingen...
    Echt tfoe

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    En jouw soortgenoten likken de onze zo is de cirkel weer rond
    En jou soortgenoten knallen elkaar neer voor een paar gram coke en ik kan zo wel doorgaan .

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    En jou soortgenoten knallen elkaar neer voor een paar gram coke en ik kan zo wel doorgaan .
    die van u knallen elkaar neer omdat ze vechten om wie er van achteren geknalt mogen worden door hun blanke meesters