1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Just_Hannah Bekijk reactie
    Oh sorry! Heb niet goed gelezen, je had het al getypt!
    Geen probleem! Maar je bent getrouwd, mabrouk Allah i kamal belgir!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #17
    Just Myself.

    Reacties
    8.123
    21-10-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Geen probleem! Maar je bent getrouwd, mabrouk Allah i kamal belgir!
    Dankjewel, baraka'Allahofik. 3oqbla lik

    Only in the eyes of love you can find infinity.


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Just_Hannah Bekijk reactie
    Dankjewel, baraka'Allahofik. 3oqbla lik
    Ameen lieverd. ❤️
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Had je niet beter een andere benaming kunnen gebruiken. Bijv: "Sinds anticonceptie voel ik me niet goed."

    Lichaamsdelen zijn gewoon lichaamsdelen.

  5. #20
    Married & Mother

    Reacties
    2.198
    27-12-2014

    De kans is mogelijk dat het daardoor komt. Misschien een andere vorm van anticonceptie gebruiken? Hoelang ben je getrouwd? Het kan ook zijn dat je nu pas echt beseft dat je niet thuis in je ouderlijk huis woont waar vrijwel altijd wel iemand is en dus alleen thuis bent als hij er niet is. Ik heb hier ook last van gehad in het begin van het huwelijk. Alleen heb ik nu 3 kinderen en de 4e op komst alhamdulilaah en ben ik wel is heel blij als hij met een broeder een bakje gaat doen en dat ik.na een drukke dag even lekker alleen thuis ben haha. Probeer hem te vertrouwen, want dit is vooe hem ook heel vervelend en zal jullie relatie niet goed doen lieverd.

    Moge Allaah het gevoel bij je weghalen en jullie huwelijk zegenen ameen.

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    464
    15-06-2012

    Citaat Geplaatst door BintuBernardus Bekijk reactie
    De kans is mogelijk dat het daardoor komt. Misschien een andere vorm van anticonceptie gebruiken? Hoelang ben je getrouwd? Het kan ook zijn dat je nu pas echt beseft dat je niet thuis in je ouderlijk huis woont waar vrijwel altijd wel iemand is en dus alleen thuis bent als hij er niet is. Ik heb hier ook last van gehad in het begin van het huwelijk. Alleen heb ik nu 3 kinderen en de 4e op komst alhamdulilaah en ben ik wel is heel blij als hij met een broeder een bakje gaat doen en dat ik.na een drukke dag even lekker alleen thuis ben haha. Probeer hem te vertrouwen, want dit is vooe hem ook heel vervelend en zal jullie relatie niet goed doen lieverd.

    Moge Allaah het gevoel bij je weghalen en jullie huwelijk zegenen ameen.
    Shokran voor je lieve woorden, ik vind het ook wel fijn om na een lange werkdag of week even alleen te zijn. Hij heeft een nog langere dag waardoor die bijv na 11 uur nog bakje wil doen buiten. Ja dan beginnen mijn hormonen te dansen en komen er gekke gedachtes in mijn hoofd

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Dames microgynon staat hierom bekend is ook een depressie maker het was zelfs op radar. ..just telling

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    874
    15-02-2012

    Dat is een bijwerking van de pil. Je kan je er kut door voelen en ook depressief voelen. Dat is een veelvoorkomende bijwerking. Misschien kan je eventueel iets anders proberen een spiraaltje of een Implanon ? Sterkte

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Waarom stop je troep in je lijf terwijl met een condoom het jullie beiden qua gezondheid niet schaadt.
    En als je dit wijt aan de pil, hoog tijd om iets te veranderen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door AtlasLion- Bekijk reactie
    Had je niet beter een andere benaming kunnen gebruiken. Bijv: "Sinds anticonceptie voel ik me niet goed."

    Lichaamsdelen zijn gewoon lichaamsdelen.
    -

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Raadpleeg een arts en stop ermee.

  12. #27
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Waarom stop je troep in je lijf terwijl met een condoom het jullie beiden qua gezondheid niet schaadt.
    En als je dit wijt aan de pil, hoog tijd om iets te veranderen.
    Sommigen hebben het nodig voor menstruatie problemen.

  13. #28
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Stop ermee!



  14. #29
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Sommigen hebben het nodig voor menstruatie problemen.
    Daarom slikte ik de pil ook, maar liever 2 dagen pijn door moeder natuur dan de hele tijd een grijze wolk met je meenemen. Gadver, die shit maakt je echt zuur.



  15. #30
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Hanane_ Bekijk reactie
    Daarom slikte ik de pil ook, maar liever 2 dagen pijn door moeder natuur dan de hele tijd een grijze wolk met je meenemen. Gadver, die shit maakt je echt zuur.
    Sommigen hebben echt meer dan gewoon pijn he? Er zijn ook serieuze aandoeningen aan de baarmoeder helaas.