1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door ali_moslim Bekijk reactie
    Ja weet ik maar jij ook niet


    Laat je niks wijsmaken door sommige leden, zij die met hun vingers telkens naar andere leden wijzen, als hun adviezen goed bedoeld waren dan hadden zij jou prive geadviseerd zoals je je broeders hoort te adviseren. Ze gaan hier met elkaar om alsof we geen broeders en zusters van elkaar zijn, maar je ziet ze wel mushrikin hier verdedigen op de site. Laat je dus niet gek maken, hun fouten is veel meer, maar ze zijn niet wijs genoeg om hun fouten in te zien.

    Ik heb liever broeders en zusters met veel fouten die ik hier elke dag zie dan die mushrrikin en hun vrienden.

  2. #32
    The way of the salaf

    Reacties
    4.275
    26-05-2012

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie


    Laat je niks wijsmaken door sommige leden, zij die met hun vingers telkens naar andere leden wijzen, als hun adviezen goed bedoeld waren dan hadden zij jou prive geadviseerd zoals je je broeders hoort te adviseren. Ze gaan hier met elkaar om alsof we geen broeders en zusters van elkaar zijn, maar je ziet ze wel mushrikin hier verdedigen op de site. Laat je dus niet gek maken, hun fouten is veel meer, maar ze zijn niet wijs genoeg om hun fouten in te zien.

    Ik heb liever broeders en zusters met veel fouten die ik hier elke dag zie dan die mushrrikin en hun vrienden.
    dankjewel zuster
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

  3. #33
    The way of the salaf

    Reacties
    4.275
    26-05-2012

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    En stichtingen die de Qoeraan willen drukken en/of onderwijzen? Stichtingen die armen onderdak geven en hen voeden? Stichtingen die boeken geven aan nieuw bekeerde moslims? Stichtingen die lessen verzorgen in de religie?

    Hier mag je niet aan doneren volgens Rabie3? En waarom zouden we Rabie3 volgen hierin?
    mouwaysie jij bent zoals sayid qutb. iemand die niet in de moskee bidt

    omdat je de meeste moslims ziet als een ongelovige
    Al-Barbahârî (Sharh Al-Sunnah p113, 114) states, “If you see a man supplicating against the ruler, know that he is a heretic (sahib hawâ), and if you see a man supplicating for the ruler, know that he is a Sunni – inshâ Allâh.”

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door ali_moslim Bekijk reactie
    mouwaysie jij bent zoals sayid qutb. iemand die niet in de moskee bidt

    omdat je de meeste moslims ziet als een ongelovige
    Sayyid Qoetb is gestorven op de weg naar da3wah van de islaam en degenen die hem dood hebben gemaakt zijn de vijanden van de islaam, volgens al-Albaanie. Maar het was een schrijver met ernstige fouten als het vanuit een selefi-bril leest. Ik heb verder nooit gehoord dat Sayyid niet in de moskee bad en het is volgens mij onzin dat hij de meeste moslims niet als een gelovige zag.

    En het is een beetje paradoxaal om te zeggen dat ik een moslim ziet als ongelovige. Omdat als je hem ziet als een moslim, zie je hem niet als ongelovige.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."