1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    yes!!!! 3alaa raghmi anfihim!!!!


    Goedzo jongens...

    Op het nieuws konden ze de islamitische scholen niet 1 adem noemen, ze moesten perse de tweede ook nomen... zo van de islamitische basisscholen en de reformatorisch hebben het best gescoord...

    RTL nieuws doet er nog een schepje boven op... hoezo de reformatorisch en de islamitisch? zeg de islamitische en de reformatorisch op die volgorde... zelfs als het om de alfabetische volgorde ging was het fout...


    Opnieuw hoogste cijfers voor reformatorisch (tweede plaats)en islamitisch(eerste plaats)


    Dombos hebben ze zeker bewust gedaan...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    yes!!!! 3alaa raghmi anfihim!!!!


    Goedzo jongens...

    Op het nieuws konden ze de islamitische scholen niet 1 adem noemen, ze moesten perse de tweede ook nomen... zo van de islamitische basisscholen en de reformatorisch hebben het best gescoord...

    RTL nieuws doet er nog een schepje boven op... hoezo de reformatorisch en de islamitisch? zeg de islamitische en de reformatorisch op die volgorde... zelfs als het om de alfabetische volgorde ging was het fout...


    Opnieuw hoogste cijfers voor reformatorisch (tweede plaats)en islamitisch(eerste plaats)


    Dombos hebben ze zeker bewust gedaan...
    Misschien was de volgorde vorig jaar omgekeerd?
    Maar dat ze ze beide noemen zal wel te maken hebben met dat ze duidelijk maken dat religieuze basisscholen beter presteren.

    Maar prima, dan gaan we een steeds groter wordende toestroom van moslims naar hogescholen en universiteiten blijven zien en zal de consequentie zijn dat er ook meer op hoge posities in de maatschappij komen.
    Lijkt me prima.
    Hoewel een aantal mensen die weer zullen gaan beschuldigen als huisnegers uiteraard.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Over het algemeen zitten er veel Marokkaanse Nederlanders op die scholen en die zijn slim. Zolang je ze complimenteert en aanmoedigt scoren ze structureel zes punten hoger dan lager op de Cito (en dit kan ik zeggen na vijf jaar deze kinderen getraind te hebben).

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Over het algemeen zitten er veel Marokkaanse Nederlanders op die scholen en die zijn slim. Zolang je ze complimenteert en aanmoedigt scoren ze structureel zes punten hoger dan lager op de Cito (en dit kan ik zeggen na vijf jaar deze kinderen getraind te hebben).
    Uiteraard.
    Iedereen scoort hoger als ze aangemoedigd worden.

    Wat is trouwens zes punten hoger dan lager?

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Nog meer stof in de ogen van de haatpiggies van geenstijl en stormfront knor knor

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nog meer stof in de ogen van de haatpiggies van geenstijl en stormfront knor knor
    Ik kom daar eigenlijk nooit, maar heb niet de indruk dat de algemene mening is dat men daar denkt dat moslims dom zijn.
    Ik denk dat ze zich focussen op andere issues

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Nog meer stof in de ogen van de haatpiggies van geenstijl en stormfront knor knor
    De reden dat men zich zorgen maakt. Haat en belediging 'knor knor' hoort hier niet. Er is een reden dat al die islamitische landen in puin liggen.

    Reacties zoals die van jou zijn die reden. Intolerant, haatvol, achterlijk en zo veel meer. Het ergste is dat je het zelf waarschijnlijk niet eens door hebt.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Uiteraard.
    Iedereen scoort hoger als ze aangemoedigd worden.

    Wat is trouwens zes punten hoger dan lager?
    Zes punten op je eindscore voor de Cito. Ik weet niet of jij het weet, maar basisschoolleraren zijn duivels als het gaat om het gunnen van een havo of een vwo aan kinderen met een migratieachtergrond. Ze hebben het nog bonter gemaakt nu, door het advies van deze misgunners leidend te maken.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    34
    25-02-2016

    klopt


    https://www.onderwijsconsument.nl/no...tone-kinderen/


    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Zes punten op je eindscore voor de Cito. Ik weet niet of jij het weet, maar basisschoolleraren zijn duivels als het gaat om het gunnen van een havo of een vwo aan kinderen met een migratieachtergrond. Ze hebben het nog bonter gemaakt nu, door het advies van deze misgunners leidend te maken.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Jaa! Erg he, vooral dat "geheim rapport". Doofpotten en struisvogelpolitiek.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Zes punten op je eindscore voor de Cito. Ik weet niet of jij het weet, maar basisschoolleraren zijn duivels als het gaat om het gunnen van een havo of een vwo aan kinderen met een migratieachtergrond. Ze hebben het nog bonter gemaakt nu, door het advies van deze misgunners leidend te maken.
    Dat heb ik inderdaad gelezen ja.
    Hele slechte zaak, hoewel het deels verklaarbaar schijnt te zijn.

    Overigens neem ik toch wel aan wanneer je op de middelbare school gewoon VWO prestaties levert, je ook naar het VWO mag.

  12. #27
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    El Habib in Maastricht is al jaren 1 vd beste scholen in nederland, zelfs niet moslims willen hun kinderen aanmelden maar is een dikke wachtlijst

  13. #28
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Basisschool El Habib in Maastricht is een van de beste scholen van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. De islamitische school kreeg een 9,3 in die test.

    RTL onderzocht alle eindtoetsresultaten van basisscholen in Nederland. El Habib telt 350 leerlingen en heeft van het Ministerie van Onderwijs eerder al het predicaat excellente school gekregen.


    dit was vorig jaar

  14. #29
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    die directeur zei eens, ook laagopgeleide ouders hebben hoge verwachtingen van hun kinderen. en dan leg ik ze uit dat ook hun mee kunnen helpen, al leren ze de peuters thuis tot 10 te tellen dan hebben de leraren tijd over voor andere zaken. alles wat thuis kan bijgebracht worden is winst, de ouders zijn de key

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Je moet niet trots zijn dat je de beste bent. Je moet niet naar anderen kijken om naar verbetering te streven.
    Die zucht naar erkenning is nergens voor nodig. Net als wanneer je de slechtse zou zijn je schoudees moet ophalen voor kritiek.
    Vanuit het perspectief van de islamitische scholen is dit wel iets om trots op te zijn omdat ze moeten concurreren met andere scholen en dus ouders hun kinderen sneller naar een islamitische school sturen en de vraag groter wordt en dus het bestaansrecht steviger.
    Niet alles is een wedstrijd.