1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Ilovesoap heeft gelijk! Tuurlijk ga je kijken of jouw verzekering het vergoed, maar als dat niet het geval is dan ga je er gewoon voor sparen. En de 1 doet er misschien wat langer over dan de ander, maar hebben het hier niet over duizenden euro's met alle respect waar je jaren voor moet sparen. Tuurlijk kan je het geld beter gebruiken, iedereen kan dat, maar het is nou eenmaal een verplichting dus gewoon sparen als het niet in 1x kan. Van verzekering veranderen enz enz, om 275 euro te ''besparen''. Nogmaals, dit is gewoon een bedrag dat gespaard kan worden inden nodig.
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Assalaamoe aleikoem,

    Besnijdenis zonder medische indicatie wordt niet langer vergoed door het zilveren kruis. Nu heb ik gegoogled en de enige die het lijkt te vergoeden in 2018, is zorg en zekerheid.

    Zijn er nog meer dames die dit hebben uitgezocht? Wat gaan jullie doen? Overstappen op andere verzekering of zelf betalen?
    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ilovesoap heeft gelijk! Tuurlijk ga je kijken of jouw verzekering het vergoed, maar als dat niet het geval is dan ga je er gewoon voor sparen. En de 1 doet er misschien wat langer over dan de ander, maar hebben het hier niet over duizenden euro's met alle respect waar je jaren voor moet sparen. Tuurlijk kan je het geld beter gebruiken, iedereen kan dat, maar het is nou eenmaal een verplichting dus gewoon sparen als het niet in 1x kan. Van verzekering veranderen enz enz, om 275 euro te ''besparen''. Nogmaals, dit is gewoon een bedrag dat gespaard kan worden inden nodig.

    Misschien goed om de openingspost te lezen, voordat je dingen gaat roepen over geloof enz?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Misschien goed om de openingspost te lezen, voordat je dingen gaat roepen over geloof enz?
    Misschien jouw eigen advies opvolgen en leren begrijpend lezen, of gewoon langzamer lezen, dat kan ook helpen. Succes
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Misschien goed om de openingspost te lezen, voordat je dingen gaat roepen over geloof enz?
    Beetje googlen en he weet het antwoord. Ze zegt toch zelf dat alleen z&z vergoedt en als je op independer kijkt, staat er bij de duurste aanvullende vz dat het vergoed wordt tot max 150 maar dan betaal je meer per maand als je die aanvullende vz niet eens nodig hebt.
    Wij kennen haar zorgbehoefte niet.
    Denk dat het gewoon de volle pond betalen wordt.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Misschien jouw eigen advies opvolgen en leren begrijpend lezen, of gewoon langzamer lezen, dat kan ook helpen. Succes
    Ach ja mensen zijn op zoek naar antwoord, dan worden ze feller in hun reactie. Maar misschien is zij gewoon geen avondmens..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Ach ja mensen zijn op zoek naar antwoord, dan worden ze feller in hun reactie. Maar misschien is zij gewoon geen avondmens..
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Misschien jouw eigen advies opvolgen en leren begrijpend lezen, of gewoon langzamer lezen, dat kan ook helpen. Succes

    Maak je om mij maar geen zorgen meid

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Maak je om mij maar geen zorgen meid
    Doe ik ook niet, maar goed van je
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Ach ja mensen zijn op zoek naar antwoord, dan worden ze feller in hun reactie. Maar misschien is zij gewoon geen avondmens..
    Ik volg de topic omdat ik met dezelfde vraag zit, maar mensen gaan helemaal offtopic en daar reageer ik op. En ja, als de een voortborduurt op de offtopic reactie van een ander, dan raakt de kern van de vraag kennelijk wat zoek.

  10. #25
    Wahba-Allah

    Reacties
    9.841
    25-11-2013

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Assalaamoe aleikoem,

    Besnijdenis zonder medische indicatie wordt niet langer vergoed door het zilveren kruis. Nu heb ik gegoogled en de enige die het lijkt te vergoeden in 2018, is zorg en zekerheid.

    Zijn er nog meer dames die dit hebben uitgezocht? Wat gaan jullie doen? Overstappen op andere verzekering of zelf betalen?
    Heb even gekeken voor je maar alleen zorg en zekerheid vergoed het nog in 2018. Alle andere verzekeringen hebben het eruit geschrapt(op religieuze basis). Als dat pakket van zorg en zekerheid bij je past en je er meer uit kunt halen wat betreft andere vergoedingen. Dan doen anders lekker bij dezelfde verzekering blijven en rustig sparen.

    Allah y 3awnek

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    777
    26-11-2009

    Nuttige topic. Ik lees mee

    Ps: dames die off-topic reageren is nergens voor nodig want de vraag van ts is duidelijk: wat gaan de dames doen in de zelfde situatie overstappen of zelf betalen. Dus discussiëren over geloof verplichting etc is nergens voor nodig. Creëert alleen een negatieve sfeer.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Emmy. Bekijk reactie
    Heb even gekeken voor je maar alleen zorg en zekerheid vergoed het nog in 2018. Alle andere verzekeringen hebben het eruit geschrapt(op religieuze basis). Als dat pakket van zorg en zekerheid bij je past en je er meer uit kunt halen wat betreft andere vergoedingen. Dan doen anders lekker bij dezelfde verzekering blijven en rustig sparen.

    Allah y 3awnek
    Ameen! Ik kon het me al niet voorstellen dat alleen zorg en zekerheid het vergoed. Maar kennelijk toch wel. Ik zou het een keer naast mijn eigen verzekering kunnen leggen om het te vergelijken. bedankt!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Integere Bekijk reactie
    Nuttige topic. Ik lees mee

    Ps: dames die off-topic reageren is nergens voor nodig want de vraag van ts is duidelijk: wat gaan de dames doen in de zelfde situatie overstappen of zelf betalen. Dus discussiëren over geloof verplichting etc is nergens voor nodig. Creëert alleen een negatieve sfeer.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Precies!

  14. #29
    A Mom

    Reacties
    102
    21-03-2011

    In de maanden dat ik nu zwangere ben, ben ik maar geld opzij aan het zetten.. ik ben eerlijk gezegd tevreden over mijn verzekering het zou zonde zijn om over te stappen. In mijn geval dan.

    Wellicht is het een optie om voor je kinderwens of tijdens je zwangerschap wat geld opzij te leggen?

    Khir in sha Allah..

    Dernière danse.


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door FriendlyNerdy Bekijk reactie
    In de maanden dat ik nu zwangere ben, ben ik maar geld opzij aan het zetten.. ik ben eerlijk gezegd tevreden over mijn verzekering het zou zonde zijn om over te stappen. In mijn geval dan.

    Wellicht is het een optie om voor je kinderwens of tijdens je zwangerschap wat geld opzij te leggen?

    Khir in sha Allah..
    Ja alhamdoulilaah weet ik het ook op tijd. Ik zie het ook niet zitten om over te stappen, omdat mijn verzekering een betere pakket heeft voor zwangeren. In shaa Allah gaan wij hem zelf ook betalen.

    Allahi kemel bi ghair ameen