1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    14
    13-11-2017

    Orgies en ranzige rituelen vinden plaats in katholieke kerken en jahova getuigen. Buiten de deur hoor je daar niks over. Ze ontkennen de zaak en stoppen het in de doofpot. Geldt trouwens ook voor Satanistische Imaams. Oude liefde haalt open wonden.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door dametje03 Bekijk reactie
    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek na iemand die kan zien of er wat met je is of dat r iemand is die het zelfde heb meegemaakt !
    Het zit namelijk zo elke jongen die ik leer kennen vind me geweldig leuk contact , maar dan zit ik nog op afstand de aap uit de mouw te kijken , wanneer ik hem een kans wil geven of meer geïnteresseerder begin te raken dan stopt dat opeens ik snap dat heel veel mensen nu zullen denken van Huh wtf maar ik voel dat er iets niet klopt want ze verdwijnen allemaal opeens zonder reden en nou als het ma bij 1 iemand of 2 gebeurd zou ik nog denken Oke maar ik maak het nu elke x weer mee dat ik me zorgen maak of iemand wat bij mij heb gedaan ofzo!

    Wil iemand zich melden die miss het zelfde meemaakt of herkent

    Bedankt
    Er zijn veel symptomen van Sihr. Zoek ze op via Google. Een van die symptomen zijn nachtmerries over dode mensen, zwarte of donkere griezels, donkere honden, slangen of mensen die je willen vermoorden.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7
    21-06-2018

    Ik ken dat OOOOOK

  4. #19
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Zoveel bullshit in 1 topic, dit had beter in onzinhoekje gedropt moeten worden
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  5. #20
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Khaleesiii Bekijk reactie
    Dit fenomeen heet “ghosting” en komt veel voor bij mannen (ook vrouwen). Google maar eens.

    Dat een man “ghost” / uit het niks uit jouw leven verdwijnt heeft diverse redenen. Vaak is geen enkele redenen waarom een man uit je leven stapt gerelateerd aan jou als persoon. Redenen waarom mannen dit doen varieert van nieuwe vrouw in zijn leven, te druk -en jij vergt veel aandacht- , de relatie wordt te serieus en hij is er niet klaar voor etc.

    Nogmaals: ghosten heeft met de man zijn mentale staat te maken. Een man (zeker ook vrouwen die dit doen) die dit soort stunten uithalen kun je beter met rust laten.

    Edit: ik denk dat iedereen dit wel eens heeft mee gemaakt
    Inderdaad, vrouwen doen dat ook weleens.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  6. #21
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Ik ken het.. maar ik ben gewoon lelijk, dus begrijp het wel.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    ze zijn niet serieus, zulke mensen hebben vaak te veel contacten tegelijkertijd.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Niet gelijk negatief denken...
    Mischien word je wel behoed voor ergere problemen....

    Er gebeuren rare dingen tegenwoordig tussen man en vrouw en geloof me meeste trouwen met een heel ander iemand dan degene met wie ze raar deed....

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Citaat Geplaatst door DRUG Bekijk reactie
    Ik ken het.. maar ik ben gewoon lelijk, dus begrijp het wel.
    haha

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    20
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Wat betekend : de aap uit de mouw kijken ?
    Is dat weer iets nieuw ?
    Ahahahahah dat dacht ik dus ook!!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6
    23-11-2017

    Haai

    Omg sorry mensen wist niet eens dat deze topic nog loopt! Een jaar later alweer is er niks veranderd !

    Maar ik geloof in allah en dat s belangrijkste wat komt dat komt wat gaat dat haat!!!

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    16
    12-03-2019

    Citaat Geplaatst door dametje03 Bekijk reactie
    Ik snap wat jr bedoelt echt waar maar ik heb dat gevoel ook gewoon dat het niet klopt ik bedoel hard To het nee niet echt maar uit het niets hoor je niks meer terwijl het elke dag heledag bellen smsen appen is wel vreemd dan toch
    Teveel bellen en appen is niet aantrekkelijk voor een man. Mannen zitten niet zo in elkaar. Probeer voortaan niet teveel daarmee bezig te zijn en je zal merken dat ze minder snel gaan weglopen.

    Voor vrouwen is het juist tegenover gesteld.

    Zou jij een andere willen als er weinig contact is?

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk