1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    23-11-2017

    Mensen help me ik zit met een probleem!

    Hallo allemaal,

    Ik ben opzoek na iemand die kan zien of er wat met je is of dat r iemand is die het zelfde heb meegemaakt !
    Het zit namelijk zo elke jongen die ik leer kennen vind me geweldig leuk contact , maar dan zit ik nog op afstand de aap uit de mouw te kijken , wanneer ik hem een kans wil geven of meer geïnteresseerder begin te raken dan stopt dat opeens ik snap dat heel veel mensen nu zullen denken van Huh wtf maar ik voel dat er iets niet klopt want ze verdwijnen allemaal opeens zonder reden en nou als het ma bij 1 iemand of 2 gebeurd zou ik nog denken Oke maar ik maak het nu elke x weer mee dat ik me zorgen maak of iemand wat bij mij heb gedaan ofzo!

    Wil iemand zich melden die miss het zelfde meemaakt of herkent

    Bedankt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    550
    10-04-2003

    Waar denk je dan aan? Sihr? Tegenwoordig gaat het nou eenmaal zo. Op social media genoeg leuke en knappe Marokkaanse meisjes waar ze ook geïnteresseerd in zijn. En dan verdwijnen ze. Het zal ooit een keer wel goed gaan met de juiste man. Misschien moet je niet te lang de aap uit de mouw kijken. Wellicht denken ze dat je geen interesse hebben. Het moet wel van twee kanten komen. Hard to get spelen, heeft ook zo zijn nadelen.
    hate is signe of weakness

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6
    23-11-2017

    Ik snap wat jr bedoelt echt waar maar ik heb dat gevoel ook gewoon dat het niet klopt ik bedoel hard To het nee niet echt maar uit het niets hoor je niks meer terwijl het elke dag heledag bellen smsen appen is wel vreemd dan toch

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Dat komt omdat je je normen & waarden bent vergeten.
    Hoe oud ben je?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    550
    10-04-2003

    Dat is idd vreemd ja. Waar ontmoet je ze? Leer je ze op verschillende manieren die mannen tegen? Word je door steeds dezelfde vriendin gekoppeld bijvoorbeeld?

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Wat betekend : de aap uit de mouw kijken ?
    Is dat weer iets nieuw ?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    550
    10-04-2003

    Haha nee.. ik bedoelde kat uit de boom. Sorry!!
    hate is signe of weakness

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Meestal als een jongen zn ding heeft gedaan, dan is alle spanning en liefde samen met zn kwakkie eruit gespoten . Daarna zoeken ze weer een nieuwe uitdaging . Klinkt hard en raar voor een vrouw, maar helaas de keiharde waarheid .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    22
    21-05-2014

    Dit fenomeen heet “ghosting” en komt veel voor bij mannen (ook vrouwen). Google maar eens.

    Dat een man “ghost” / uit het niks uit jouw leven verdwijnt heeft diverse redenen. Vaak is geen enkele redenen waarom een man uit je leven stapt gerelateerd aan jou als persoon. Redenen waarom mannen dit doen varieert van nieuwe vrouw in zijn leven, te druk -en jij vergt veel aandacht- , de relatie wordt te serieus en hij is er niet klaar voor etc.

    Nogmaals: ghosten heeft met de man zijn mentale staat te maken. Een man (zeker ook vrouwen die dit doen) die dit soort stunten uithalen kun je beter met rust laten.

    Edit: ik denk dat iedereen dit wel eens heeft mee gemaakt
    I am the real Khaleesi

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    550
    10-04-2003

    Citaat Geplaatst door Khaleesiii Bekijk reactie
    Dit fenomeen heet “ghosting” en komt veel voor bij mannen (ook vrouwen). Google maar eens.

    Dat een man “ghost” / uit het niks uit jouw leven verdwijnt heeft diverse redenen. Vaak is geen enkele redenen waarom een man uit je leven stapt gerelateerd aan jou als persoon. Redenen waarom mannen dit doet variëren van nieuwe vrouw in zijn leven, te druk -en jij vergt veel aandacht- , de relatie wordt te serieus en hij is er niet klaar voor etc.


    Nogmaals: ghosten heeft met de man zijn mentale staat te maken. Een man (zeker ook vrouwen die dit doen) die dit soort stunten uithalen kun je beter met rust laten.

    Edit: ik denk dat iedereen dit wel eens heeft mee gemaakt
    Heel goed uitgelegd! Precies ja...
    hate is signe of weakness

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6
    23-11-2017

    Citaat Geplaatst door 1807butterfly Bekijk reactie
    Dat is idd vreemd ja. Waar ontmoet je ze? Leer je ze op verschillende manieren die mannen tegen? Word je door steeds dezelfde vriendin gekoppeld bijvoorbeeld?





    Haai

    Nee het is altyd wel verschillend dus daar zal het niet aan liggen


    Sorry late reactie had het al een beetje opgegeven dacht niemand echt te kunnen vinden

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6
    23-11-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Meestal als een jongen zn ding heeft gedaan, dan is alle spanning en liefde samen met zn kwakkie eruit gespoten . Daarna zoeken ze weer een nieuwe uitdaging . Klinkt hard en raar voor een vrouw, maar helaas de keiharde waarheid .





    Snap heel goed wat je bedoelde ma zover laat ik het niet eens komen dat je krijgt wat je wilt dus drm snap k het dus ook niet ik weet nou eenmaal wel hoe mannen werken

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Jullie met je shir en hocus pocus bla bla.Nogmaals het zot tussen jullie oren.Marokkanen geloven te veel in hocus pocus.En fuck die achterlijke onderontwikkelde imams die dit in stand houden .Het zijn achterlijken.
    Groot deel van ons volk is achterlijk. Dat hocus spocus gedoe is is leuk als je 4jaar bent, dan is het leuk en spannend. Maar wallah het lijkt net of ons volk mentaal gehandicapt is. Ik snap niet dat ze niet kunnen accepteren dat je soms gelukkig en ongelukkig in het leven kan zijn. We zijn een verrot koppige volk die ongeluk niet wil accepteren en de schuld aan hocus spocus geven.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    524
    24-04-2013

    Citaat Geplaatst door temsamane25 Bekijk reactie
    Ja right hij leest koran over je.En later bedwelmt ie je en gaat ie je aanraden.
    Alles draait om sex.

  15. #15
    Sporty

    Reacties
    148
    21-05-2018

    Jij laat ze elke x dingen flikken. Zodra een man 1 dag niks laat horen terwijl jullie "serieus" zijn dan hoor je al te zeggen goodbye! Laat staan 2 dagen...

    Gewoon meer op je strepen staan & niet zo naïef. Ontwikkel een intuïtie zodat je jezelf beschermt van dit soort types.