1. #16
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Is waar het misgaat deze tijd. Mannen worden aangemoedigd om vrouwen slecht te behandelen
    You make the differance between sugar spinners and this..
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    De vrouw is altijd schuldig. Ergens niet onwaar aangezien 'wij' deze ondankbare honden eruit poepen.
    Gelukkig is er voldoende zelfreflectie aanwezig bij jou.

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Inhoud daar gaat meestal mis.
    Man met wezenlijke inhoud moet je hier niet zoeken, noch vrouwen.

    Soms vindt je een enkeling die je moet koesteren.
    Als je mnl bedoelt dat is de laatste plek waar ik op zoek ga naar iemand. Maar inhoud is idd tegenwoordig magertjes bij de meesten. Een serieuze leerzaam gesprek kan ik mij niet meer herinneren met een meid.

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Oudste code die er is..

    Ben je te goed...kan je het vergeten..

    Ben je slecht..Flashen die

    Denk vrouwen moeten een project in hun handen hebben..begrijpen ga je ze nooit..

    Geven se dus nooit toe
    Dat dus. Goede jongens afwijzen, met verkeerde boys rondhangen en daarna zeggen hoe erg mannen zijn.

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    En je wordt blijgemaakt met een dode mus?

    Maar even serieus, je moet ook voor een vrouw gaan en niet voor een meisje.
    Ze vallen niet bepaald op

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Een man moet lief zijn, maar ook een leider. Beste combi. Players heb je niks aan.
    Ben je marokkaans
    Het boeit mij... welloh

  3. #18
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Gelukkig is er voldoende zelfreflectie aanwezig bij jou.



    Als je mnl bedoelt dat is de laatste plek waar ik op zoek ga naar iemand. Maar inhoud is idd tegenwoordig magertjes bij de meesten. Een serieuze leerzaam gesprek kan ik mij niet meer herinneren met een meid.



    Dat dus. Goede jongens afwijzen, met verkeerde boys rondhangen en daarna zeggen hoe erg mannen zijn.



    Ze vallen niet bepaald op



    Ben je marokkaans
    ja hoor. Weet dat de Marokkaanse mannen naar de klote zijn doordat hun moeders ze niet goed hebben opgevoed. Gelukkig heb ik er niks mee te maken.

    Variables are the only constants in the world..


  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    @ Vado
    Empty nest syndrom.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    @ Vado
    Empty nest syndrom.
    Wat zeg je allemaal

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    ja hoor. Weet dat de Marokkaanse mannen naar de klote zijn doordat hun moeders ze niet goed hebben opgevoed. Gelukkig heb ik er niks mee te maken.
    In tegenstelling tot jou ben ik niet getraumatiseerd, ben hamdoulilah behoed. Ik constateer slechts dat je niet serieus kan zijn deze tijd. Je moet een hele poppenkast opvoeren om interessant te lijken. Ben je oprecht, wil je settelen bereik je niks en blijf je alleen.

    Ik hoef jou niet uit te leggen hoe gewetenloos bepaalde marokkaanse meiden zijn. Door hun veranderen good guys in bad guys. So blame your sisters, because they fucked this world up.
    Het boeit mij... welloh

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Je wordt tegenwoordig gefriendzoned als je 'te lief' bent. Maar veel vrouwen kunnen geen onderscheid maken tussen te lief en serieus/respectvol. Terwijl een 'man' die haar geen aandacht geeft en vreemdgaat etc. vaak degenen zijn die scoren.

    Ik vind t vreemd, maar kan aan mij liggen

    Klopt meeste vrouwen willen gewoon slecht behandeld worden maar dat komt ook omdat ze uit een disfunctioneel gezin komen. Een echte bent aness wil geen labiele man met een opscheertje

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Gelukkig is er voldoende zelfreflectie aanwezig bij jou.



    Als je mnl bedoelt dat is de laatste plek waar ik op zoek ga naar iemand. Maar inhoud is idd tegenwoordig magertjes bij de meesten. Een serieuze leerzaam gesprek kan ik mij niet meer herinneren met een meid.



    Dat dus. Goede jongens afwijzen, met verkeerde boys rondhangen en daarna zeggen hoe erg mannen zijn.



    Ze vallen niet bepaald op



    Ben je marokkaans
    Ze kunnen moeilijk met een post-it met daarop 'echte vrouw' lopen. Maar je ziet het aan het loopje en als je ze aankijkt worden ze een beetje rood en kijken ze naar beneden. Wat je dan niet moet doen is frontaal op ze aflopen en hen confronteren, want dan krijg je een dikke nee. Wat je wel moet doen, is ze bewonderen van een afstandje en achterhalen waar ze wonen en dan l'hadje een ferme handdruk geven: dan weet ie meteen dat jij een 'echte man' bent.

    Fhamiti shi hadja, oela walou?
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Klopt meeste vrouwen willen gewoon slecht behandeld worden maar dat komt ook omdat ze uit een disfunctioneel gezin komen. Een echte bent aness wil geen labiele man met een opscheertje
    Erge is dat het vooral bij Marokkaanse meiden voorkomt. Dan zie je een prachtig meisje die op het oog alles heeft, maar deelt haar schoonheid telkens met de verkeerde. zonde

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Ze kunnen moeilijk met een post-it met daarop 'echte vrouw' lopen. Maar je ziet het aan het loopje en als je ze aankijkt worden ze een beetje rood en kijken ze naar beneden. Wat je dan niet moet doen is frontaal op ze aflopen en hen confronteren, want dan krijg je een dikke nee. Wat je wel moet doen, is ze bewonderen van een afstandje en achterhalen waar ze wonen en dan l'hadje een ferme handdruk geven: dan weet ie meteen dat jij een 'echte man' bent.

    Fhamiti shi hadja, oela walou?
    Ena fahmek a ghti.

    Klinkt als een lastige benadering, maar het valt te proberen. Al moet ik wel zeggen, dat ik vaker de 'blozende blik naar beneden' heb gezien en dan later blijken ze minder onschuldig te zijn dan het oog deed vermoeden.
    Het boeit mij... welloh

  9. #24
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Ben je marokkaans
    Nope
    HAGENEESJE

  10. #25
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Vrouwen 99 devils..
    Man maar 1.. Kwestie van hoe hij het gebruikt..

    Slechte trekt aan..verboden vrucht enso..

    Mocros zelfde..
    Gewoon intenser..

    Simpel..
    So..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Vado Bekijk reactie
    Erge is dat het vooral bij Marokkaanse meiden voorkomt. Dan zie je een prachtig meisje die op het oog alles heeft, maar deelt haar schoonheid telkens met de verkeerde. zonde



    Ena fahmek a ghti.

    Klinkt als een lastige benadering, maar het valt te proberen. Al moet ik wel zeggen, dat ik vaker de 'blozende blik naar beneden' heb gezien en dan later blijken ze minder onschuldig te zijn dan het oog deed vermoeden.
    Een beetje vertrouwen op je gut feelings kan geen kwaad.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1
    04-06-2017

    Heren, lekker simpel, wees je zelf als je iemand ontmoet met wie het klikt, leer elkaar kennen. Klikt het niet, dan klikt het niet.
    Vrouwen zijn zwz ingewikkelde wezens, maar zo zijn ze geschapen en daarmee moeten we het doen.

  13. #28
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Vrouwen 99 devils..
    Man maar 1.. Kwestie van hoe hij het gebruikt..

    Slechte trekt aan..verboden vrucht enso..

    Mocros zelfde..
    Gewoon intenser..

    Simpel..
    So..

    Bosch ProSilence is best wel een optie.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-05-2009

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Bosch ProSilence is best wel een optie.
    Heb jij last van Tourette
    Citaat Geplaatst door Yoww Bekijk reactie
    Heren, lekker simpel, wees je zelf als je iemand ontmoet met wie het klikt, leer elkaar kennen. Klikt het niet, dan klikt het niet.
    Vrouwen zijn zwz ingewikkelde wezens, maar zo zijn ze geschapen en daarmee moeten we het doen.
    Je hebt gesproken
    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Een beetje vertrouwen op je gut feelings kan geen kwaad.
    Zal wel moeten ja
    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Vrouwen 99 devils..
    Man maar 1.. Kwestie van hoe hij het gebruikt..

    Slechte trekt aan..verboden vrucht enso..

    Mocros zelfde..
    Gewoon intenser..

    Simpel..
    So..
    Ah zo
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Nope
    D8 k al
    Het boeit mij... welloh

  15. #30
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    @Vado
    Noem het misofonie voor gezwam.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.