1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.305
    24-07-2014

    Citaat Geplaatst door freeminded Bekijk reactie
    Moet de koning van Marokko de regering blijven steunen nu steeds meer naar buiten komt dat ze de boel hebben opgelicht, of moet hij ze ontslaan en allemaal vervolgen.

    Graag inhoudelijk reageren, mensen die willen schelden, vloeken of haat zaaien, moeten ergens anders hun haat projecteren.
    Mensen komen hier om inhoudelijk te discussiƫren, indien je dit niet kunt, vraag dan je ouders of partner je op te voeden.
    Sowieso aftreden. Ik heb het niet zo op koningshuizen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Omdat ibn tumart zichzelf tot al Mahdi uitriep?
    Zoals ze zeggen, jij hoort de klok maar weet niet waar de klepel hangt....halve info en dan conclusies trekken.
    dat van ibn toemart heb ik je verteld je wist het niet,

    juist omdat ze shi3a aanhingen ,invloed al fatimiyin

    je draait en liegt,

  3. #33
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    dat van ibn toemart heb ik je verteld je wist het niet,

    juist omdat ze shi3a aanhingen ,invloed al fatimiyin

    je draait en liegt,
    Jij hebt mij geen malle moer verteld dus ga de wijze geschiedeniskenner niet uithangen. Ik vertelde jou dat de schrijver van het beroemde werk al shifa, Al 9adi Iyyad is koudgemaakt omdat hij ibn toumart niet wou erkennen als de Mahdi.

    Jij liegt net zo makkelijk als dat je water drinkt, niet normaal.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #34
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010



    https://www.youtube.com/watch?v=Z7uVw1uV9Ls





    Goed luisteren "Dr" djaahil, er was een element van shia bij al mowa7idin meer niet, het element was het uitroepen van de Mahdi.

    Die saudische emir in de video dacht het ook even beter te weten maar Said al Kamali gaf ze even les zoals het moet.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jij liegt net zo makkelijk als dat je water drinkt, niet normaal.
    Staat ie ook om bekend op dit forum.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jij hebt mij geen malle moer verteld dus ga de wijze geschiedeniskenner niet uithangen. Ik vertelde jou dat de schrijver van het beroemde werk al shifa, Al 9adi Iyyad is koudgemaakt omdat hij ibn toumart niet wou erkennen als de Mahdi.

    Jij liegt net zo makkelijk als dat je water drinkt, niet normaal.
    ja wel heb ik je wel verteld, maar jullie liegen echt over alles, en draaien ook alles, ga zoeken in een van de topics,en je zult het vinden,

    al keddab

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    al mowahidin zijn gesticht door ibn toumart arabier, alle dynasties die marokko heeft gehad, regeren ze met arabisch systeem, alles was arabisch.taal, onderwijs, ook geld was in arabisch geschreven, berbers taal speelde toen geen enkel rol
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    dat geldt ook voor tariq ibn ziad,

    die ibn toumart liet zich begraven om zogenaamd weer te herrijzen
    ,wie liegt nu, ik zei ik heb het je gezegd

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Tfoe

    Ik heb gespuugd haha
    Heavy

  9. #39
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ,wie liegt nu, ik zei ik heb het je gezegd
    Klik op je eigen reactie en kijk dan naar wie die was gericht, niet aan MIJ...jij hebt mij dus niks verteld. Dus je liegt nog steeds.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #40
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ja wel heb ik je wel verteld, maar jullie liegen echt over alles, en draaien ook alles, ga zoeken in een van de topics,en je zult het vinden,

    al keddab
    Je bent een afstammeling van musaylama de .eu.e.aa. vul de puntjes maar in.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Je bent een afstammeling van musaylama de .eu.e.aa. vul de puntjes maar in.
    ook mousailama heb ik jou genoemd, je doet precies wat ik je vaak noemde, monafi9 kbir nta

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Klik op je eigen reactie en kijk dan naar wie die was gericht, niet aan MIJ...jij hebt mij dus nuks verteld. Dus je liegt nog steeds.
    klik op die reactie en je komt in die topic, dabba fermez ta boesh m3iza

  13. #43
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    ook mousailama heb ik jou genoemd, je doet precies wat ik je vaak noemde, monafi9 kbir nta


    Dat noem ik sommige leden al een paar jaar hier..

    What's next ya meesterleugenaar, jij bent het brein achter microsoft en bill gates liegt?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #44
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    klik op die reactie en je komt in die topic, dabba fermez ta boesh m3iza
    "boesh"
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    7shoema spugen,niet nodig

    ik probeer wel netjes een discussie te voeren maar je wordt dan van alles uitgemaakt zomaar.

    soms wil je niet alleen spugen, maar je moet ook boven kunnen staan.