1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    3.402
    27-10-2015

    Olifantje

    Ah mchit ltema. Wil daar zeker terug maar dat gaat nu de aankomende tijd niet lukken

  2. #32
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Licht je even toe? Hoe kom je daarbij?
    Van mensen die daar hebben gewoond.

  3. #33
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Van mensen die daar hebben gewoond.
    Heb totaal andere ervaring maar goed..
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #34
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Heb totaal andere ervaring maar goed..
    Dat kan goed, jij bent ook geen moslima of marokkaanse.

  5. #35
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dat kan goed, jij bent ook geen moslima of marokkaanse.
    Alsof ze aan alle toeristen zien wie ze zijn, waar ze vandaan komen en welke religie ze aanhangen. Zo kun je beter nog meer landen ontwijken.. zoals Australië.

    Er leven ook veel mensen met een Noord-Afrikaanse achtergrond zoals Tunesië. Vind wel apart dat je zo'n prachtig eiland als Corsica moet weren om zoiets. Qua natuur tref je zoiets nergens in Europa. En het is dunbevolkt.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  6. #36
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Alsof ze aan alle toeristen zien wie ze zijn, waar ze vandaan komen en welke religie ze aanhangen. Zo kun je beter nog meer landen ontwijken.. zoals Australië.

    Er leven ook veel mensen met een Noord-Afrikaanse achtergrond zoals Tunesië. Vind wel apart dat je zo'n prachtig eiland als Corsica moet weren om zoiets. Qua natuur tref je zoiets nergens in Europa. En het is dunbevolkt.
    Het gaat toch om de vibe die ergens hangt..voor een moslim kan het toch nooit prettig zijn ergens te komen waar de locals een pesthekel aan je soort hebben..
    Ja het kan een heel mooi eilandje zijn etc, maar als ik op vakantie wil dan wil ik mij chill voelen en heb ik geen zin om ergens gediscrimineerd te worden.
    Daar betaal ik niet voor.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Carmen_ Bekijk reactie
    Olifantje

    Ah mchit ltema. Wil daar zeker terug maar dat gaat nu de aankomende tijd niet lukken
    Waarom niet? Ik ben geweest toen Beyonce haar huwelijksverjaardag ging vieren.

    Ik vind, er heerst ook wel armoede. Dus zo geweldig is het communisme ook niet.

    Ben wel benieuwd naar de veranderingen ...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Heb totaal andere ervaring maar goed..
    Italië nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Wat Asfoureh zegt klopt en is voor herl Italië. Vind het echt een rechtse staat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #39
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Italië nooit geweest en ben dat ook niet van plan. Wat Asfoureh zegt klopt en is voor herl Italië. Vind het echt een rechtse staat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Corsica hoort bij Frankrijk en Sardinië bij Italië.

    Italië is idd rechts maar als vakantie zeer mooi. Genua vind ik bijzonder, een sprookjesstad.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Surfster dat is echt zo los van feit dat ik een moslim meteen geloof als die zegt je voelt her want we voelen dat haarfijn aan maar jaren geleden hele documentaire gezien daar was echt eng hele hetze en geweld tegen Marokkanen/moslims op Nederlandse tv. Ben te lui om googlen of online te vinden is die opnames

    Om die reden nooit gegaan want is daar wel mooi en is niet ver!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Soooo woooow me Nederlands is echt on point Wuahahaha

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Ik ben van plan om alleen nog marokko te bezoeken komende jaren.
    Met uitzondering dubai in februari
    Maar ben het reizen met jonge kids naar verre landen echt zat oo het moment dat ze 16+ zijn ga ik weer een poging wagen
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  13. #43
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Surfster dat is echt zo los van feit dat ik een moslim meteen geloof als die zegt je voelt her want we voelen dat haarfijn aan maar jaren geleden hele documentaire gezien daar was echt eng hele hetze en geweld tegen Marokkanen/moslims op Nederlandse tv. Ben te lui om googlen of online te vinden is die opnames

    Om die reden nooit gegaan want is daar wel mooi en is niet ver!
    Als je een keer niet lui bent hoor ik t graag. Heb net zelf ook gegoogled maar kan niks vinden, behalve over de burkini incident vorig jaar.

    Dit is echt nieuw voor mij.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ben niet van slachtofferrol ofzo maar dat kan ik
    Me echt nog herinneren maar is niet vreemd is ook heel klein daar. Niets gezien of gewend geen kennis van zaken allemaal
    Negatief in nieuws en je weet het he wij Marokkanen zijn niet altijd even netjes dus sommigen zien ons liever gaan dan komen

    Nee speelt langer dan dat incident want ik kijk al Jaaaaren geen tv en die docu is nog van mijn tv kijk periode

  15. #45
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Ben niet van slachtofferrol ofzo maar dat kan ik
    Me echt nog herinneren maar is niet vreemd is ook heel klein daar. Niets gezien of gewend geen kennis van zaken allemaal
    Negatief in nieuws en je weet het he wij Marokkanen zijn niet altijd even netjes dus sommigen zien ons liever gaan dan komen

    Nee speelt langer dan dat incident want ik kijk al Jaaaaren geen tv en die docu is nog van mijn tv kijk periode
    Ik weet het niet. Kom er al jaren en wat ik merk is dat iedereen welkom is maar niet teveel eigen gewoonten mee moet nemen. Toeristen maakt ze niet uit, die gaan toch weer weg. Het is dan niet zozeer tegen moslims maar tegen alles wat anders is. Disco's worden ook opgeblazen en naturisten worden van het strand afgeschoten.

    Het natuur is ongekend mooi. Ze noemen het ook 'het mooie eiland'
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden