1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum
    Australia ziet er ook nice uit op tv haha.
    Indonesia spreekt mij wel aan.
    Niks voor jou?

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Jaa die staat ook op mijn lijstje inshallah. En Jeruzalem. Ben je er ook geweest?
    Ja...Jeruzalem, Ramallah, Nablus, Betlehem, Tel Aviv, Hebron (schrijnend) maar Jericho had iets magisch.

    De wereld is mooi zolang je je horizon doet verruimen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Mr.funny Bekijk reactie
    .
    ‏ اللهم إني أسألك موجبات رحمتك، وعزائم مغفرتك، والسلامة من كل إثم، والغنيمة من كل بر، والفوز بالجنة، والنجاة من النار‏
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum
    Australia ziet er ook nice uit op tv haha.
    Indonesia spreekt mij wel aan.
    Niks voor jou?

    fi amaani Allah
    Wa alaikoum asalam❤️

    Australië? Ik weet niet. Ik heb een broerdieveel reist en als hij ergens is geweest dan is het netalsof ik daar ook ben geweest haha. Als ik de foto's heb gezien dan denk ik Oke dat was leuk ook al ben ik er zelf niet geweest.

    Welk land ben jij zelf geweest en vond je prachtig?
    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ja...Jeruzalem, Ramallah, Nablus, Betlehem, Tel Aviv, Hebron (schrijnend) maar Jericho had iets magisch.

    De wereld is mooi zolang je je horizon doet verruimen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    De wereld is prachtig. Het is dat is geen reispartner heb, anders had ik het wel geweten.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Haha gelijk heb je .Mijn zusjes reizen ook heel veel.
    Heb niet veel gereisd behalve maghrib en binnen eu, alleen van zien en horen lijkt me Australia ,Indonesia top. .. deze staan zkr op mijn verlanglijstje in chaa Allah.

    Good luck meid

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Haha gelijk heb je .Mijn zusjes reizen ook heel veel.
    Heb niet veel gereisd behalve maghrib en binnen eu, alleen van zien en horen lijkt me Australia ,Indonesia top. .. deze staan zkr op mijn verlanglijstje in chaa Allah.

    Good luck meid

    fi amaani Allah
    Inshallah. Eerst trouwen toch?
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Wa alaikoum asalam[emoji173]️

    Australië? Ik weet niet. Ik heb een broerdieveel reist en als hij ergens is geweest dan is het netalsof ik daar ook ben geweest haha. Als ik de foto's heb gezien dan denk ik Oke dat was leuk ook al ben ik er zelf niet geweest.

    Welk land ben jij zelf geweest en vond je prachtig?
    De wereld is prachtig. Het is dat is geen reispartner heb, anders had ik het wel geweten.
    Ik wil niet demotiverend overkomen maar met een partner wil niet zeggen dat je meer gaat reizen. Sollie

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik wil niet demotiverend overkomen maar met een partner wil niet zeggen dat je meer gaat reizen. Sollie

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Ligt eraan wat voor partner je hebt. Mijn ex-man hield ook van reizen. Je moet gewoon de juiste kiezen en claimen toch?
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Nr 1 tot nu Cuba mensen zijn abnormaal vriendelijk natuur is echt wooow alles groen houdt niet op koffie is lekker mooie stranden maar vooral de mensen aangenaam


    Zeker niet onveilig! Zoals alle landen inclusief Nederland niet dingen opzoeken en verstand gebruiken voor de rest perfect.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Inshallah. Eerst trouwen toch?
    YaZaak Allah gairan
    Ben al getrouwd meid ,Alhamdoulillah.

    fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Jaaa ook mooiste mannen kwaliteit mannen alles erop en eraan mannen en Nederlanders ook uiteraard anders man boos

  12. #27
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Nee. Het is qua natuur een heel mooi eiland. En de mensen zijn redelijk traditioneel; topless en veel naakt is niet gewenst door de locale.
    Plus hartstikke racistisch..

  13. #28
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Plus hartstikke racistisch..
    Echt niet. Chauvinistisch zeker maar rascistisch echt niet. Ze haten Frankrijk wel, maar voor de rest super lieve gastvrije mensen.

    Ze zijn wel heel simpel in hun doen, als je een appel uit hun boom plukt schieten ze je neer en als je aanbelt voor een appel, krijgt je 3 kisten.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #29
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Echt niet. Chauvinistisch zeker maar rascistisch echt niet. Ze haten Frankrijk wel, maar voor de rest super lieve gastvrije mensen.

    Ze zijn wel heel simpel in hun doen, als je een appel uit hun boom plukt schieten ze je neer en als je aanbelt voor een appel, krijgt je 3 kisten.
    Absoluut racistisch/islamofoben, die stammen echt af van de hilbillies.

  15. #30
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Absoluut racistisch/islamofoben, die stammen echt af van de hilbillies.
    Licht je even toe? Hoe kom je daarbij?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden