1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Wie zijn kindje is licht geboren

    En met licht bedoel ik dus echt lichte haren tot aan blond toe en lichte ogen?

    Ik was vandaag op kraambezoek in een ziekenhuis en omdat het druk was bleef ik beleefd buiten wachten en raakte aan de praat met ook een pas bevallen mama Marokkaanse en ze had me een maschAllah baby in haar armen gewoon zo blond echt prachtig ik vroeg van wie ze het had en ze was ook verbaast want haar man was net zo donker als haarzelf zei ze

    Ik wil ook zo een kindje
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Ik ben ook geboren met blond haar en lichte ogen maar dat is daarna (gelukkig) veranderd.

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Ik ben ook geboren met blond haar en lichte ogen maar dat is daarna (gelukkig) veranderd.
    Gelukkig??? Ben je gek! Hoe vaak zie je dat nou
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Kindje kan genen geerfd hebben van een grootouder

    Doemscenario: kindje is verwisseld
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Gelukkig??? Ben je gek! Hoe vaak zie je dat nou
    Hahaha nee vind dat niet mooi. Bij baby’s wel schattig, maar bij volwassenen niet.

    En licht haar en lichte ogen komt best wel veel voor hoor bij mij in de familie.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Heb geen kinderen.

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Kindje kan genen geerfd hebben van een grootouder

    Doemscenario: kindje is verwisseld
    Ja SoebhanAllah!
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OnderDeKoffer_ Bekijk reactie
    Hahaha nee vind dat niet mooi. Bij baby’s wel schattig, maar bij volwassenen niet.

    En licht haar en lichte ogen komt best wel veel voor hoor bij mij in de familie.
    Ah ok ja vind tt zo uniek maschAllah
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Blonde mattie en zaka zoeloe 2 verschillende dingen heb je aan een vuurpijl gesnoven ofzo

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9
    02-07-2016

    Mijn dochter heeft blauwe ogen en licht bruin haar. Maar dit heeft ze van mijn moeder die is ook licht met groene ogen massallah

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Mijn nichtje van inmiddels 19 was blond geboren en bleef dat ook tot rond haar tiende. Wel steeds donker, nu is ze gewoon donker haha.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik ben Nederlands maar niet super licht en mn man Marokkaans en best donker. Ons eerste zoontje ook echt donker je zou niet eens zeggen half. En toen kwam ons dochtertje redelijk licht..en ze is van baby tot nu (2,5) alleen maar blonder geworden en lichte ogen. Hadden we beiden echt niet verwacht ze is nog een stuk lichter dan mij. Ze lijken ook totaal geen broer en zus, mensen vragen weleens of ze half broer en zus zijn

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Gewoon dankbaar zijn dat het geen gehandicapt kind is. Groen, paars, blauw... wat maakt het uit.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik ben Nederlands maar niet super licht en mn man Marokkaans en best donker. Ons eerste zoontje ook echt donker je zou niet eens zeggen half. En toen kwam ons dochtertje redelijk licht..en ze is van baby tot nu (2,5) alleen maar blonder geworden en lichte ogen. Hadden we beiden echt niet verwacht ze is nog een stuk lichter dan mij. Ze lijken ook totaal geen broer en zus, mensen vragen weleens of ze half broer en zus zijn
    Ja maar dat kan ik nog wel begrijpen. Je bent zelf Nederlands dus het kindje kan het van jou of jou ouders of grootouders erven maar ik heb het echt over een baby's van beiden Marokkaanse ouders
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Shopverslaafde Bekijk reactie
    Mijn nichtje van inmiddels 19 was blond geboren en bleef dat ook tot rond haar tiende. Wel steeds donker, nu is ze gewoon donker haha.
    En de ouders ook licht of donker? MaschAllah
    Gebruikersnaam niet meer actief.