1. #46
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Verder wil ik dolgraag naar scandinavie en ijsland.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Ja maar kijk als iemand naakt wil sjeesen over her strand en die worden van strand afgeschoten daar heeft een moslim geen last van. Je blijft weg omdat iets voor jezelf biet aangenaam is niet omdat het voor een ander onaangenaam is.

    Zie het maar als een jood die uit principe geen Mercedes koopt of om het even wat voor Duitse auto dan ook...

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ik zou heel graag naar 1 van de landen in centraal Azie willen gaan, Oezbekistan, Kazachstan, Azeirbadjan, Tazjikistan etc... gewoon ééntje.. ooit.. inshaAllah

    Binnen Europa staat Bosnie hoog op mijn lijstje..ook van mijn man.. autovakantie ofzo.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Prachtig land idd! Ik ben zelf in Kruger national park geweest. Kaapstad en omgeving lijkt me ook nog prachtig om te zien.

    En als je een ander land mocht kiezen?
    In kaapstad ben ik ook geweest.
    Thailand is ook erg mooi.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Ik zou ooit wel een keer naar Mostar willen in Bosnie. Ziet er mooi uit daar.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Zuid Afrika staat bij mij op nr 1.. echt overweldigend was het.
    Verder vond ik Maleisie ook echt een prachtig land en Dubai ook superleuk om gezien te hebben.
    En natuurlijk Marokko. Dan niet vanwege het landschap of iets, maar meer de cultuur, de keuken en het vertrouwde..

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Nr 1 tot nu Cuba mensen zijn abnormaal vriendelijk natuur is echt wooow alles groen houdt niet op koffie is lekker mooie stranden maar vooral de mensen aangenaam


    Zeker niet onveilig! Zoals alle landen inclusief Nederland niet dingen opzoeken en verstand gebruiken voor de rest perfect.
    Leuk zeg.
    Cuba staat ook op m’n lijstje. Wat kun je daar zoal doen en zien? Is 10 dagen voldoende en kun je je makkelijk verplaatsen? Is het goed te doen om op 1 locatie te overnachten of moet je echt rondtrekken vanwege lange afstanden.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Tensamani32 Bekijk reactie
    Cuba kan je lekker sigaren roken en rum zuipen was hier eentje die wou nog naar oezbekistan en kazachstan pfff al geven ze me geld toe en een privejet , Uitgesloten die landen voor mij net als het midden oosten.
    In China lekker honden en baby's eten

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    In China lekker honden en baby's eten
    Zulke debielen moet je geen aandacht geven. Kortzichtige mensen valt niet mee te praten haha.
    Zijn mensen die het allemaal lekker vertrouwd willen hebben en niet verder komen dan Turkije of Dubai

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    45
    22-06-2016

    Ethiopië is mij echt goed bevallen. De mensen, de cultuur en de beschaving. Prachtig.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door ImpelDown Bekijk reactie
    Ethiopië is mij echt goed bevallen. De mensen, de cultuur en de beschaving. Prachtig.
    Aparte keuze om daar naar toe te gaan, leuk!

    @de rest, mooie landen allemaal.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Zanzibar. Daar zou ik nu wel voor willen tekenen. Private beach, bikini (ik heb er gewoon vier gekocht!), leuke vent en genieten. ❤️
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.