1. #1
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    het verkopen van hoofddoeken

    maar zelf geen een dragen (als vrouw) is vergelijkbaar met een relatietherapeut in een scheiding die in vechtscheidingen bemiddelt?
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Hoezo? Daar zit geld in en dat is een beweegreden om daarin te handelen.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    51
    11-11-2013

    Of zoals iemand die luxewagens verkoopt maar zelf rijdt in een Fiat. Who cares? Hou je beter met jezelf bezig.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    896
    30-03-2009

    Doe beter dua voor diegene, dit maakt jou niet beter

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Roddeltante ipv een topic te openen kon je haar beter in haar face zeggen ter nasieha.

    Je komt over als een zemel.

  6. #6
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Kan in principe gewoon.
    HAGENEESJE

  7. #7
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Ik ben benieuwd naar de rede, niet naar jullie miezerige meninkjes.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  8. #8
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Vraag het diegene; dat is toch geen misdaad
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-11-2017

    Het is hypocriet. Als je een hoofddoek draagt doe je het puur voor Allah, als je hoofddoeken verkoopt geef je de boodschap dat je een hoofddoek moet dragen voor Allah.

  10. #10
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Rede, serieus??
    HAGENEESJE

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    51
    11-11-2013

    Citaat Geplaatst door zoubidaah Bekijk reactie
    Het is hypocriet. Als je een hoofddoek draagt doe je het puur voor Allah, als je hoofddoeken verkoopt geef je de boodschap dat je een hoofddoek moet dragen voor Allah.
    Je mening is je mening is die is op zich niets waard. Het is niet haram om hoofddoeken te verkopen, ook als je er zelf geen draagt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Ik vind het eerder vreemd als mannen lingerie verkopen. Maar ja, iedereen en zijn rizq. Zo ook de hoofddoek verkopende vrouw die het zelf niet draagt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Het verkopen van hasj/wiet/cocaine/heroine


    maar het zelf niet niet gebruiken is vergelijkbaar met een relatietherapeut in een scheiding die in vechtscheidingen bemiddelt?

    Deze dealers zijn tig keer erger die een verslaving blijven stimuleren door het te verkopen puur voor winst terwijl ze weten dat haraam is.
    Een meisje die geen hoofddoek pleegt een zonde maar het is idd niet haraam. Een zonde is iets anders dan haraam.

    Wat is nu erger ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-11-2017

    Citaat Geplaatst door AGAMI Bekijk reactie
    Je mening is je mening is die is op zich niets waard. Het is niet haram om hoofddoeken te verkopen, ook als je er zelf geen draagt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Het is niet mijn mening en wat je zegt is geen goed argument. Zoek de definitie van hypocrisie op.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    51
    11-11-2013

    Citaat Geplaatst door zoubidaah Bekijk reactie
    Het is niet mijn mening en wat je zegt is geen goed argument. Zoek de definitie van hypocrisie op.
    Citaat Geplaatst door zoubidaah Bekijk reactie
    Het is hypocriet. Als je een hoofddoek draagt doe je het puur voor Allah, als je hoofddoeken verkoopt geef je de boodschap dat je een hoofddoek moet dragen voor Allah.
    Je eigen argument slaat net helemaal nergens op nl. Als je hoofddoeken verkoopt geef je de boodschap dat je een hoofddoek moet dragen voor Allah. Dat maak jij ervan, volgens jou hoort dat zo te zijn. Zo niet, post dan maar even daliel dat zegt dat als je handelt in islamitische waren, dat je zelf een correcte moslim moet zijn.

    Het kan ook gewoon geld opbrengen om hoofddoeken te verkopen en daar staat geen verbod op. H&M kan morgen hoofddoeken beginnen verkopen, dat is hun goed recht, ongeacht van wat zij zelf geloven.