1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Waarom denkt iedereen bij ouder aan opa gehalte? Grijze haren, neushaar etc?

    50/55 ben je heus geen opa
    Omdat het niet lang duurt dan gaat ie die richting op.

  2. #47
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Lamiss_ Bekijk reactie
    Nou ik denk dat een jongere vrouw wel degelijk lekkerder voor de man is dan een wat oudere hoor.. Jongere vrouwen zijn ook energieker.
    Juist niet, die zijn lui en maken zich zorgen om elke putje in hun benen.
    HAGENEESJE

  3. #48
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    qua uiterlijk zijn vrouwen tot hun 35e het mooist en takelen dan af. Mannen zijn het mooist vanaf hun 30e tot 45 en dan zie je ze echt oud worden.
    Totaal niet mee eens, mannen zien er ook maar goed uit tot hun 35e.
    HAGENEESJE

  4. #49
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Totaal niet mee eens, mannen zien er ook maar goed uit tot hun 35e.
    Klopt ik zat ook al te denken welke mannen uit mijn omgeving zien er na ongeveer hun 35e beter uit dan hun vroegere jaren en kon op helemaal niemand komen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Niet beter maar ook niet slechter. Mn man is 38 alweer maar sinds zn 30e niet echt veranderd. Ook nog dezelfde six/eightpack terwijl hij nooit traint

    Vind mannen ook tot zeker 40 wel, meesten 45. Vrouwen ook echt wel tot 40. Genoeg mooie vrouwen van 38-40. Ligt ook echt aan je levensstijl etc. Maar maak mij daar echt niet druk om, uiterlijk vergaat sowieso

  6. #51
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Niet beter maar ook niet slechter. Mn man is 38 alweer maar sinds zn 30e niet echt veranderd. Ook nog dezelfde six/eightpack terwijl hij nooit traint

    Vind mannen ook tot zeker 40 wel, meesten 45. Vrouwen ook echt wel tot 40. Genoeg mooie vrouwen van 38-40. Ligt ook echt aan je levensstijl etc. Maar maak mij daar echt niet druk om, uiterlijk vergaat sowieso
    Klopt verzorging etc is heel belangeijk en maakt een groot verschil

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Klopt verzorging etc is heel belangeijk en maakt een groot verschil
    En bv of je vaak in de zon ligt, bij de blanke huid des te meer, huid wordt snel oud met heel veel zon, rimpels enz. Verzorging, sport etc. Ook of je nog energiek bent, er zijn vrouwen van eind 30 die nog heel energiek zijn en dames van net 20 die energieloos zijn. Het is allemaal relatief.. al blijft het een feit dat je met de tijd aftakeld

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Zoveel mensen, zoveel wensen hoor.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.789
    17-01-2013

    Lijkt mij vreselijk, smaken verschillen (gelukkig)
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Hoe dan ook ik denk niet dat mannen andersom het wel zien zitten met een veel oudere vrouw.

  11. #56
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Hoe dan ook ik denk niet dat mannen andersom het wel zien zitten met een veel oudere vrouw.
    Nee logisch ook. Ik zie het ook niet zitten met een veel oudere man. Ieder zn keus.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Nee logisch ook. Ik zie het ook niet zitten met een veel oudere man. Ieder zn keus.
    Ik denk als het biologische klokje te snel tikt dat een vrouw zelfs bereid is om een kaaiman als partner te nemen

  13. #58
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door ERIFFI Bekijk reactie
    Ik denk als het biologische klokje te snel tikt dat een vrouw zelfs bereid is om een kaaiman als partner te nemen
    Het is niet zo dat je per se moet wachten wanneer je klokje tikt. Je kan ook daarvoor trouwen.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Het is niet zo dat je per se moet wachten wanneer je klokje tikt. Je kan ook daarvoor trouwen.
    Het klokje tikt altijd alleen op een gegeven moment zal het wat sneller gaan