1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Hahaha ja zo zie je maar.
    Heavy

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    ik probeer hier al een uur een avator aan te naken..
    verkleind..maar lukt nog niet.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dankje wel kijk deze Franse Bulldog wilt een tennisbal pakken. Hij kijkt zijn baasje echt aan op gegeven moment van ga je dit nou echt toelaten hahaha.

    https://youtu.be/ZsUXcmZso9g
    Dude je gaat van vernietiging en terrorisme naar puppie films.. Wtf dude?

    Jij gromt als een leeuw terwijl je een chiwawa bent

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Dude je gaat van vernietiging en terrorisme naar puppie films.. Wtf dude?

    Jij gromt als een leeuw terwijl je een chiwawa bent
    sommige zijn hier echte zeiksnorren

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Dude je gaat van vernietiging en terrorisme naar puppie films.. Wtf dude?

    Jij gromt als een leeuw terwijl je een chiwawa bent
    Heb je soms moeite met emoties op de juiste plaats zetten. Dat Zion vernietigd moet worden kent bij mij al een positie van vrede in mijn emoties. Geen enkel nut om verder te praten over dit anders lijk ik op jouw iemand die constant blaft om kwesties die geen eens een concrete beeld hebben.

    Btw wat heb jij met Franse Bulldogs? Zijn schat van een honden dieren hebben niks te maken met dat Zion gebeuren.

    Laat jij nou maar een keer zien waar Jinns zijn in de klaagmuur van Jeruzalem zoals beschreven stond in de Quran volgens jou zeggen. Ik mag praten waar ik over wil maar ik verkoop in ieder geval geen bs over de Quran.
    Heavy

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb je soms moeite met emoties op de juiste plaats zetten. Dat Zion vernietigd moet worden kent bij mij al een positie van vrede in mijn emoties. Geen enkel nut om verder te praten over dit anders lijk ik op jouw iemand die constant blaft om kwesties die geen eens een concrete beeld hebben.

    Btw wat heb jij met Franse Bulldogs? Zijn schat van een honden dieren hebben niks te maken met dat Zion gebeuren.

    Laat jij nou maar een keer zien waar Jinns zijn in de klaagmuur van Jeruzalem zoals beschreven stond in de Quran volgens jou zeggen. Ik mag praten waar ik over wil maar ik verkoop in ieder geval geen bs over de Quran.
    Niet zo sentimenteel worden gast..

    Als je met een vernietiging bezig bent, dan ga je niet over bloemmetjes en bijtjes praten..

    Maar goed, honden zijn smerig in huis.. Jij laat een filmpje zien waar een hond al zijn kwijl op de bank neerkwakt alsof het normaalste zaak van de wereld is..

    Djins, joden en de klaagmuur.. Jep zij hebben allen met elkaar te maken.. Om nou het woordje BS naast het woordje Quran te zetten, zegt al genoeg dat jij erg onvoorzichtig te werk gaat met Islam..

    En dit hadden we al besproken

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Niet zo sentimenteel worden gast..

    Als je met een vernietiging bezig bent, dan ga je niet over bloemmetjes en bijtjes praten..

    Maar goed, honden zijn smerig in huis.. Jij laat een filmpje zien waar een hond al zijn kwijl op de bank neerkwakt alsof het normaalste zaak van de wereld is..

    Djins, joden en de klaagmuur.. Jep zij hebben allen met elkaar te maken.. Om nou het woordje BS naast het woordje Quran te zetten, zegt al genoeg dat jij erg onvoorzichtig te werk gaat met Islam..

    En dit hadden we al besproken
    Ik heb een vraag aan jou.
    Zou jij een ander volk accepteren die de khalifaat zal leiden? anderen volkeren dan de turken?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    Niet zo sentimenteel worden gast..

    Als je met een vernietiging bezig bent, dan ga je niet over bloemmetjes en bijtjes praten..

    Maar goed, honden zijn smerig in huis.. Jij laat een filmpje zien waar een hond al zijn kwijl op de bank neerkwakt alsof het normaalste zaak van de wereld is..

    Djins, joden en de klaagmuur.. Jep zij hebben allen met elkaar te maken.. Om nou het woordje BS naast het woordje Quran te zetten, zegt al genoeg dat jij erg onvoorzichtig te werk gaat met Islam..

    En dit hadden we al besproken
    Je hebt niks besproken je dropte een claim dat de Quran aangeeft dat er Jinns wonen in de klaagmuur en kwam met Sulayman vrede zij met hem. Maar nog geen enkel bewijs werd er gelegd dus ik verklaar je statement zoals het hoort tot BS

    Zeg je dit ook tegen Erdogan die naast een mannenwijf zat alsof het de normaalste zaak is van de wereld he?

    Haha hoe dan ook honden zijn smerig in huis niet bekend mee. De profeet heeft ons aangeraden om honden te hebben voor 3 dingen en om honden niet in huis te laten wonen betreft de Engelen. Meer dan dat is er eigenlijk niet oh ja en dat kwijl gebeuren dat je moet reinigen voor het gebed.
    Heavy

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik heb een vraag aan jou.
    Zou jij een ander volk accepteren die de khalifaat zal leiden? anderen volkeren dan de turken?
    Hij heeft geen keus kalief is geen kwestie van de Turken maar een kwestie van de Quraish.
    Heavy

  10. #40
    K.

    Reacties
    51
    21-10-2017

    Trump may have pushed Saudi Arabia and Iran closer to war

    -Saudi Arabia's moves over the past few days are bringing it closer to direct war with Iran.
    -But this process seems to have been kick started by the new Saudi crown prince's meeting with President Trump in March.
    -It's crucial to keep this conflict contained to the Middle East.
    https://www.cnbc.com/2017/11/07/trum...ommentary.html

    The warning followed several events that have led to growing fear of a war in Lebanon — intended or not — that could engulf the region. Some U.S. and foreign officials worry that strong support for Saudi Arabia by President Trump and presidential son-in-law and adviser Jared Kushner may have helped motivate Riyadh to overplay its hand.

    The United States, Saudi Arabia and Israel share concern about expanding Iranian influence in the region. Hezbollah, Iran’s Lebanon-based proxy, now controls significant territory in Syria, near its border with Israel, and in Lebanon. While some Israeli officials have voiced support for moving to constrain Hezbollah, others have urged caution.

    Saudi allies such as Egypt have strongly opposed military action against Iran or Hezbollah. “We have to deal with great care so as not to add to the challenges and troubles of the region,” Egyptian President Abdel Fatah al-Sissi told reporters this week. “I am against war.”



    National Security
    U.S. warns Saudis, Iran of threats to stability in Lebanon
    https://www.washingtonpost.com/world...512_story.html

  11. #41
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hij heeft geen keus kalief is geen kwestie van de Turken maar een kwestie van de Quraish.
    Mee eens, maar hij praat vaak over dat de turken superieur zijn en gemaakt zijn om te leiden ipv om te volgen.
    Hadith over akhiru zaman heeft ons veel informatie gegeven dat helaas begint uit te komen en dat zie je aan de tekenen.

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    We moeten niet staan achter saoudi arabie of achter Iran.
    We moeten staan achter onze geloof en de hadith bestuderen die het hebben over deze tijden.
    De hadiths vertellen ons dat de opkomende staat in Jeruzalem een groot vijand zal zijn van de moslims en waar de dajaal zich zal tonen.
    Ieder die indirect of direct achter Israël staat is een vijand van de ummah en vijand van Isa as.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Mee eens, maar hij praat vaak over dat de turken superieur zijn en gemaakt zijn om te leiden ipv om te volgen.
    Hadith over akhiru zaman heeft ons veel informatie gegeven dat helaas begint uit te komen en dat zie je aan de tekenen.
    Arrogantie is 1 van de grootste problemen geweest in onze Ummah. 1 van de voorbeelden die ik hier over tegen kwam was toen het gebed richting ging wijzigen naar Mekka. De reacties van mensen die hun trots hoog hebben zitten zullen het dan ook als een innerlijke strijd ervaren om toe te geven aan commando's.

    De Turken hebben ook een positief aandeel in Islam zeker weten zoals de overname van Constantinopel. Maar ze zijn niet de uitverkorenen die zogenaamd de wereld moet leiden en redden van ondergang. Het zijn slechts onze broeders in Islam die eenheid moeten zien te vormen met de rest.
    Heavy

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je hebt niks besproken je dropte een claim dat de Quran aangeeft dat er Jinns wonen in de klaagmuur en kwam met Sulayman vrede zij met hem. Maar nog geen enkel bewijs werd er gelegd dus ik verklaar je statement zoals het hoort tot BS

    Zeg je dit ook tegen Erdogan die naast een mannenwijf zat alsof het de normaalste zaak is van de wereld he?

    Haha hoe dan ook honden zijn smerig in huis niet bekend mee. De profeet heeft ons aangeraden om honden te hebben voor 3 dingen en om honden niet in huis te laten wonen betreft de Engelen. Meer dan dat is er eigenlijk niet oh ja en dat kwijl gebeuren dat je moet reinigen voor het gebed.
    Ik snap wel dat je een marokkaan bent en makkelijk in de woorden van taghut marokkanen trapt puur omdat jullie hetzelfde gene dragen..

    Ik ben geen erdogan en weet ook niet wat er in zijn gedachtes zit als hij bij een Turkse bekende artiest zit.. Een taghut marokkaan dus 1 van jou genen vriendjes, praat alsof erdoagan zijn vriendje heeft afgepakt.. En daar kom jij ineens tervoorschijn aan mij vragen wat het vriendje van jouw taghut marokkaanse genen vriendje doet met erdogan daar..

    Jij probeerde met een hondenfilm op de emotie van een blanke tok grietje te spelen aangezien blanken erg veel van honden houden waar ze zelfs op hun bek kussen..

    En dit is duidelijk merkbaar

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik heb een vraag aan jou.
    Zou jij een ander volk accepteren die de khalifaat zal leiden? anderen volkeren dan de turken?
    Noem er eens 1 dan praten we verder.. Onlogische volk aanwijzen heeft geen nut.. Wijs een krachtige volk aan die nooit door anderen is overheerst