1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    draai niet ik zei heilige plaatsen , lees goed

    quds is jeruzalem a boe3oe
    Al Quds is één van de drie heilige plaatsen a grote domheid.

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die heilige plaatsen zijn in handen van arabieren en niet israelisch

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    ok, goed om te weten. Weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat al quds en jeruzalem in haar geheel bezet was door israel joh, maar dat is dus niet zo. Al Quds valt onder bestuur van moslims. Welke moslimstaat eigenlijk? Misschien kan ik meteen een visum aanvragen en een bezoekje brengen.


    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Al Quds is één van de drie heilige plaatsen a grote domheid.


    lees boven a le7mar, en niet na paar paginas mij proberen te manipuleren

    jij denkt quds is iets anders dan jeruzalem, je moet zich hiervoor schamen ,want al quds is jeruzalem

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    lees boven a le7mar, en niet na paar paginas mij proberen te manipuleren

    die ander ezel denkt quds is iets anders dan jeruzalem
    Ok, prima. Even alleen over de moskee vanaf de ingang van de moskee (al moet je even nagaan wat allemaal onder al quds valt denk ik). Dus jij wil zeggen dat dit niet onder israelisch grondgebied valt, en de wetgeving van israel hier geen gezag heeft?
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Ok, prima. Even alleen over de moskee vanaf de ingang van de moskee (al moet je even nagaan wat allemaal onder al quds valt denk ik). Dus jij wil zeggen dat dit niet onder israelisch grondgebied valt, en de wetgeving van israel hier geen gezag heeft?
    al waqf is een autonome instelling.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    25-09-2014

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    al waqf is een autonome instelling.
    Net als het vaticaan dus? Dat betekent dat Al quds het kleinste zelfstandige staatje op aarde is als ik je goed volg.
    Wil jij ook de Marokkaanse koning steunen? Bekijk dit even!
    https://youtu.be/_rB4HkSYodY

  6. #96
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Clear Bekijk reactie
    Net als het vaticaan dus? Dat betekent dat Al quds het kleinste zelfstandige staatje op aarde is als ik je goed volg.
    de islamitische heilige plaatsen in al quds worden bestuurd door al waqf stichting en niet door israel,

    vaticaan wat jij steeds zegt is een landje niet te vergelijken met al quds.


    ga eerst leren dat alquds arabische benaming voor jeruzalem is en niet een apparte stad.


    is makkelijk terug te vinden op internet als je beetje slim was, maar dat ben jij zeker niet anders was je geen achterkijke separatist.

    https://www.ad.nl/buitenland/waarom-...alem~a5d47127/

    Toen Israël in 1967 de oude stad van Jeruzalem en de Westelijke Jordaanoever op Jordanië veroverde, bleef het bestuur van Haram-al Sharif in handen van de Waqf, een congregatie van islamitische geestelijken in Jordanië. Sindsdien houdt Israël controle over de toegang tot de berg; de Waqf bepaalt de regels binnen de Al-Aqsamoskee en de Rotskoepel. Zo mogen niet-moslims Haram-al Sharif wel bezoeken, maar niet in het complex bidden.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    lees boven a le7mar, en niet na paar paginas mij proberen te manipuleren

    jij denkt quds is iets anders dan jeruzalem, je moet zich hiervoor schamen ,want al quds is jeruzalem
    Ik wist niet dat Al Quds Jeruzalem was....alleen jij bezit dat soort informatie. De rest kan niet over die informatie beschikken.

    Yal kedaab, draai niet om de hete brei heen! Het gaat er om dat je Jeruzalem niet als een heilige plaats bestempelde en dat je zei dat het in handen van de Arabieren is. Jeruzalem wordt bezet door Israël . Volg je het nieuws nog?
    Zeggen die Israëlische controleposten bij toegangswegen van Masdjid Al Aqsa jou wat? of heb je poep in je ogen el graa?

  8. #98
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ik wist niet dat Al Quds Jeruzalem was....alleen jij bezit dat soort informatie. De rest kan niet over die informatie beschikken.

    Yal kedaab, draai niet om de hete brei heen! Het gaat er om dat je Jeruzalem niet als een heilige plaats bestempelde en dat je zei dat het in handen van de Arabieren is. Jeruzalem wordt bezet door Israël . Volg je het nieuws nog?
    Zeggen die Israëlische controleposten bij toegangswegen van Masdjid Al Aqsa jou wat? of heb je poep in je ogen el graa?

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die heilige plaatsen zijn in handen van arabieren en niet israelisch
    lees goed wat hier boven staat a le7maR

    jullie liegen echt over alles, wat een achterlijke tfoe opvoeding hebben jullie

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    lees goed wat hier boven staat a le7maR

    jullie liegen echt over alles, wat een achterlijke tfoe opvoeding hebben jullie
    Tfoe3liek el graa

  10. #100
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Tfoe3liek el graa
    je moet niet liegen,













    tfoe 3lik o 3la tasiltek

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je moet niet liegen,













    tfoe 3lik o 3la tasiltek
    Wie liegt er dan elgraa? Wat is een leugen zeg het dan?

    Van hetzelfde opaatje

  12. #102
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Wie liegt er dan elgraa? Wat is een leugen zeg het dan?

    Van hetzelfde opaatje
    je zei dat ik niet wist van heilige plaatsen, das een leugen




    opaatje? yeleh jib li je oma, newriha zenba3 fin yetba3

    jij begon

  13. #103
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    denk dat jullie zwaar harddrugs gebruiken, jullie vergeten heel snel de vorige reactie

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die heilige plaatsen zijn in handen van arabieren en niet israelisch
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    de heilige plaatsen worden bestuurd door arabieren moslims , wanneer dat niet zo is kan het worden als een islamische
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    je zei dat ik niet wist van heilige plaatsen, das een leugen




    opaatje? yeleh jib li je oma, newriha zenba3 fin yetba3

    jij begon
    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    denk dat jullie zwaar harddrugs gebruiken, jullie vergeten heel snel de vorige reactie
    Wat staat hier boven dan? Staat daar niet: “de HEILIGE PLAATSEN zijn in handen van de Arabieren” ? We hebben toch net geconstateerd dat Al Quds (Jeruzalem) een heilige stad is toch? We hebben toch ook geconstateerd dat Jeruzalem door Israël bezet wordt? Of niet? Waarom zeg je dan dat de Heilige steden in handen zijn van Arabieren? Want dat geldt enkel voor de heilige steden Mekka en Medina, NIET voor Jeruzalem!

    Heb ik je familie gescholden? Nee? Wie begint er met familie te schelden? Wat hebben ZIJ met ONZE discussie te maken? Ik noemde JOU PERSOONLIJK een dombo, omdat je DOMME beweringen blijft houden. Je bent zeker boven de 45 jaar, dat klopt toch? Eerlijk, schaam je je niet voor je kinderachtig gedrag???

    Ewa zied, kom maar weer draaien “ja nee ik bedoelde het zo bla bla” Wees gewoon een vent ah ouwe....erken je fout ou safi sir tekowed

  15. #105
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Wat staat hier boven dan? Staat daar niet: “de HEILIGE PLAATSEN zijn in handen van de Arabieren” ? We hebben toch net geconstateerd dat Al Quds (Jeruzalem) een heilige stad is toch? We hebben toch ook geconstateerd dat Jeruzalem door Israël bezet wordt? Of niet? Waarom zeg je dan dat de Heilige steden in handen zijn van Arabieren? Want dat geldt enkel voor de heilige steden Mekka en Medina, NIET voor Jeruzalem!

    Heb ik je familie gescholden? Nee? Wie begint er met familie te schelden? Wat hebben ZIJ met ONZE discussie te maken? Ik noemde JOU PERSOONLIJK een dombo, omdat je DOMME beweringen blijft houden. Je bent zeker boven de 45 jaar, dat klopt toch? Eerlijk, schaam je je niet voor je kinderachtig gedrag???

    Ewa zied, kom maar weer draaien “ja nee ik bedoelde het zo bla bla” Wees gewoon een vent ah ouwe....erken je fout ou safi sir tekowed
    als je goed de topic leest gaat het over de heilige plaatsen en niet de hele stad al quds,

    de tempelberg zoals jij hebt geleerd op school wordt bestuurd door arabieren, al waqf