1. #46
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Een moordenaar/verkrachter etc kan nog moslim zijn. Hij wordt pas ongelovig beschouwd als hij moorden of andere verboden van Allah halal maakt.

    Verder slaat het nergens op wat je zegt want de woorden 'Allahu Akbar' komen niet voor in de shahada. Dit weet elke kleuter moslim of ze nou het Arabisch machtig zijn of niet.
    Tering wat ben jij dom

  2. #47
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Tering wat ben jij dom
    Leg uit Einstein,

    Wat probeer je ons nu duidelijk te maken? Jij zegt dat andere "niet alles kunnen oppikken" omdat ze de taal niet machtig zijn. Je verwijst hier naar getuigen neem ik aan?

    En ik zeg dat een moslim de shahada dient uit te spreken als men de dood ziet aankomen, en hierin de woorden Allahu Akbar niet in voorkomen. Dus hoe dat die getuigen aan Allahu Akbar komen is mij een raadsel. Ook de terrorist in kwestie die Allahu Akbar zou roepen slaat kant noch wal. Want de shahada uitspreken is de beginsel van de islam en de afsluiting naar het hiernamaals. Dit weet elk kind binnen de islam.
    Umm Hurairah.

  3. #48
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    De man is niet eens dood, en ga mij vertellen dat jihadisten geen allah akbar roepen tijdens strijd of aanval wat zit je de boel te verdraaien.


    #teringdom

  4. #49
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    De man is niet eens dood, en ga mij vertellen dat jihadisten geen allah akbar roepen tijdens strijd of aanval wat zit je de boel te verdraaien.


    #teringdom
    Ja ze roepen Allahu Akbar als ze hun bomgordel laten afgaan? Like for real.....
    Umm Hurairah.

  5. #50
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    we weten het nu. Moslims dom, jij slim


    Je hebt je zegje gedaan





















    Niet wijverig gaan doen.
    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Ja ze roepen Allahu Akbar als ze hun bomgordel laten afgaan? Like for real.....
    Nee als ze onschuldige aanrijden of onthoofden.

    #foreal

  6. #51
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Niet wijverig gaan doen.
    Nee als ze onschuldige aanrijden of onthoofden.

    #foreal
    In dat geval zouden ze Bismi Allah kunnen zeggen. Dus in de naam van Allah.... Maar Allahu Akbar??? Hoe komen ze erop
    Umm Hurairah.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    De man is niet eens dood, en ga mij vertellen dat jihadisten geen allah akbar roepen tijdens strijd of aanval wat zit je de boel te verdraaien.


    #teringdom
    Ik heb haar anders begrepen, GB. Ze zegt dat alla akbar niet lógisch is, omdat bij de voorbereiding op de dood een andere spreuk zou horen. En dat iedere moslim dat weet!
    Of dat zo is zou ik niet weten, maar de implicaties zijn enorm! Dat zou betekenen dat het geen echte moslims zijn, namaak moslims. En wie zou zo'n misselijk plan anders kunnen bedenken dan het verderfelijke westen! De CIA! De KKK! Zion! Allemaal samen waarschijnlijk!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #53
    -

    Reacties
    405
    04-09-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ik heb haar anders begrepen, GB. Ze zegt dat alla akbar niet lógisch is, omdat bij de voorbereiding op de dood een andere spreuk zou horen. En dat iedere moslim dat weet!
    Of dat zo is zou ik niet weten, maar de implicaties zijn enorm! Dat zou betekenen dat het geen echte moslims zijn, namaak moslims. En wie zou zo'n misselijk plan anders kunnen bedenken dan het verderfelijke westen! De CIA! De KKK! Zion! Allemaal samen waarschijnlijk!
    Nee het gaat haar er om dat ze niet gelooft dat zo iemand allah akbar roept, terwijl je overal strijders dat hoort roepen,
    de shahada zeg je pas als je op sterven ligt dus echt dood aan het bloeden bent, niemand roept dat als ze een aanval plegen of aanslag,
    wat zij hier zegt is wegkijk gedrag en zogenaamd een complot van weet ik het wie, geloof me dat geen enkele jihadist al de shahada opzegt terwijl hij met zijn vrachtwagen over de boulevard rijd.
    En dan nog wie is zij om te bepalen of deze Oezbeek geen moslim is???? Is zij opeens almachtig
    Dit is gewoon excuus en wegkijk gedrag, de dader is en was moslim. #feit

  9. #54
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Allahu Akbar betekent letterlijk Allah is Groot. Dit zeggen we bijv als we ons wanhopig voelen om iets. Dan zegt men heb geduld, Allahu Akbar (Allah is groot)........

    Als je een daad verricht omwille van Allah. Dan zeg je Bismi Allah oftewel 'In de naam van Allah'.

    Als je de dood in de ogen kijkt, Dan zegt je: Ash hadu an laa illaha illa Allah, wa Ash hadu Mohamed Rasoul Allah. Oftwel ik getuig dat er geen God is behalve Allah en dat Mohammed zijn boodschapper is.

    Dus het klopt van geen kanten wat die gasten zeggen.....
    Umm Hurairah.

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    moslim strijders in het verleden tijd van rasoel sa3ws zeiden wel allahoe akbar als ze ten strijde trekken,ook zegt men bij een ramp allahoe akbar, als je videos ziet van isis schietend zeggen ze allahoe akbar,

  11. #56
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door GloriousBstrd Bekijk reactie
    Nee het gaat haar er om dat ze niet gelooft dat zo iemand allah akbar roept, terwijl je overal strijders dat hoort roepen,
    de shahada zeg je pas als je op sterven ligt dus echt dood aan het bloeden bent, niemand roept dat als ze een aanval plegen of aanslag,
    wat zij hier zegt is wegkijk gedrag en zogenaamd een complot van weet ik het wie, geloof me dat geen enkele jihadist al de shahada opzegt terwijl hij met zijn vrachtwagen over de boulevard rijd.
    En dan nog wie is zij om te bepalen of deze Oezbeek geen moslim is???? Is zij opeens almachtig
    Dit is gewoon excuus en wegkijk gedrag, de dader is en was moslim. #feit
    Als ze denken dat ze niet dood gaan dan zouden ze tijdens zo'n actie Bismi Allah kunnen zeggen......

    Maar dan nog, genoeg die een zelfmoordaanslag plegen en dan Allahu Akbar roepen waarvan dit bevestigd is door getuigen.....

    Of ga je dat nu ontkennen?
    Umm Hurairah.

  12. #57
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    moslim strijders in het verleden tijd van rasoel sa3ws zeiden wel allahoe akbar als ze ten strijde trekken,ook zegt men bij een ramp allahoe akbar, als je videos ziet van isis schietend zeggen ze allahoe akbar,
    Laat isis buiten als je praat over de religie van Allah.

    Aanslagen zoals nu kennen we niet in de geschiedenis van de islam.

    Zowel dan mag je bronnen plaatsen waarin Allahu Akbar wordt geroepen door de profeet op moment hij tijdens oorlog een ongelovige neersteekt met zijn zwaard........
    Umm Hurairah.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Laat isis buiten als je praat over de religie van Allah.

    Aanslagen zoals nu kennen we niet in de geschiedenis van de islam.

    Zowel dan mag je bronnen plaatsen waarin Allahu Akbar wordt geroepen door de profeet op moment hij tijdens oorlog een ongelovige neersteekt met zijn zwaard........
    kijk vanaf 00:55, ok is een film geen bron, maar wil je echt ontkennen dat het wordt gezegd ?

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    In dat geval zouden ze Bismi Allah kunnen zeggen. Dus in de naam van Allah.... Maar Allahu Akbar??? Hoe komen ze erop
    Duidelijk dat jij totaal niet op de hoogte bent van de gang van zaken.

    Nog nooit een IS filmpje hebt gezien, of een video van een aanslag.

    Het is duidelijk zo.

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    je bent verkeerd geinformeerd, degenen die daarheen gingen hadden ballen en streden tegen jouw sadist Assad die 700.000 burgers heeft koudgemaakt
    jij geloofd zeker ook jn dit sprookje..
    https://www.google.nl/amp/s/news.sky...-bike-11105793

    zijn huis ..wat zijn huis in deir ez zor..
    gestolen van gevluchte of slechtste geval geëxecuteerde inwoners..

    Beetje zelf nadenken zit er in jou geval denk ik niet in..