1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Hij riep laatst volgens mij alle moslims ter wereld op om naar Jerusalem te marcheren en de joden een bosje klappen geven die ze nooit meer zullen vergeten.
    Hij loopt zelf toch wel voorop mag ik verwachten van deze groot leider..
    Zo als hij de flotille ook naar Palestijns gebied heeft geleid.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    Turken zijn geen arabs en hebben niks met kamelen.
    Ze hebben wat met honden en bastaard wolfjes

    Oja, je opmerking was echt niet grappig, doe je best
    was een parodie op de democratische trein van erdo..maar goed parodieën zijn niet aan jou besteed..

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Daar gaan we weer:.....”Erdogan zus, Erdogan zo.....en van je hela hola hopsa sa!”

    Erdogan de moslimversie van Trump, alleen laat Erdogan alle westerse burgers het land in.
    Heeft Erdogan een sterke Turkse economie opgezet met een eigen maak-industrie.
    Heeft Erdogan daadwerkelijk gezorgd voor een algemene en algehele verbetering van de gemiddelde leefsituatie van de Turken.
    Heeft Erdogan 13 jaar lang kritiekloos gehandeld, TOTDAT hij meer islamitische wetten wilde implementeren en/of HANDHAVEN in het van oorsprong Islamitische Turkije.
    Is van MEET AF AAN op een GEHEEL democratische wijze aan de macht (gekomen)!

    Maar goed, ik kan heel goed begrijpen dat het Westen op zoek is naar een “boogy man”, een nieuwe ‘dreiging’....Daar leent Erdogan zich natuurlijk prima voor. Hij is uitgesproken MOSLIM, rechtzinnig, buigt niet voor internationale (lees: westerse!) druk en doet het prima met veel support van de eigen Turkse bevolking! Maar goed, dat mag allemaal niet! want gevaar!

    Gelukkig heeft Erdogan daar geen boodschap aan!
    Het westen liet zich pas horen toen er wetten werden ingevoerd die ten koste gaan van minderheden. Dat die wetten islamitisch zijn, is belangrijk voor jou, Erdogan en andere moslims, maar totaal niet belangrijk voor de rest van de wereld.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    628
    25-03-2017

    Als Iran Turkije en Irak samen goed werken zullen ze de Amerikanen uit alle islamitische landen trappen in het midden oosten en elders. Inclusief Afghanistan.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Merri Bekijk reactie
    Als Iran Turkije en Irak samen goed werken zullen ze de Amerikanen uit alle islamitische landen trappen in het midden oosten en elders. Inclusief Afghanistan.
    Eerst moeten ze onderling nog even afspreken wie de echte moslims zijn. De Soenieten of de Sjiieten.. place you bets please!

  6. #36
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Het westen liet zich pas horen toen er wetten werden ingevoerd die ten koste gaan van minderheden. Dat die wetten islamitisch zijn, is belangrijk voor jou, Erdogan en andere moslims, maar totaal niet belangrijk voor de rest van de wereld.
    Bedoel je de puur seculieren machthebbers?
    Die met hun seculieren gedachtengoed vele minderheden hebben opgejaagd voornamelijk Koerden en armenen of waren ataturk en zijn kliek geen seculieren?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Bedoel je de puur seculieren machthebbers?
    Die met hun seculieren gedachtengoed vele minderheden hebben opgejaagd voornamelijk Koerden en armenen of waren ataturk en zijn kliek geen seculieren?
    Volgens mij kan je prima lezen en begrijp je precies wat ik zeg. Dat blijkt wel uit het feit dat je er niet op ingaat, maar meteen begint te jij-bakken.

    Turkije is op papier nog steeds een seculiere staat. Vreselijk he?

  8. #38
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Volgens mij kan je prima lezen en begrijp je precies wat ik zeg. Dat blijkt wel uit het feit dat je er niet op ingaat, maar meteen begint te jij-bakken.

    Turkije is op papier nog steeds een seculiere staat. Vreselijk he?
    Jij bakken? Je had het over wetten die ten koste gaan van de minderheden, maar ik verraste mij daarover en dacht dat je waarschijnelijk over de turkije had van vroeger toen seculieren machthebbers er voor het zeggen hadden.
    Wees niet persoonlijk gekke baxi, onthoudt dat je typt in een anonieme forum.

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    FINAL Signs Of Judgement Day
    Al Mahdi (r.a), Erdogan Speech Islam! Black Flag Khorasan! WW3

    part 1
    https://twitter.com/TawakulAllah_/st...29380067434497

    part 2
    https://twitter.com/TawakulAllah_/st...31046321795073
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Jij bakken? Je had het over wetten die ten koste gaan van de minderheden, maar ik verraste mij daarover en dacht dat je waarschijnelijk over de turkije had van vroeger toen seculieren machthebbers er voor het zeggen hadden.
    Wees niet persoonlijk gekke baxi, onthoudt dat je typt in een anonieme forum.
    Probeer eens in te gaan op wat ik zeg.

    Dat de Turken problemen hadden en hebben met de Koerden doet daar niks aan af. Nou ja, de Koerden worden pas sinds een jaar weggebombardeerd. Daarvoor waren ze redelijk autonoom, maar dat was niet genoeg voor de PKK. De PKK, die internationaal bekend staan als terroristische organisatie.

  11. #41
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    wat een kk zielige hatige reacties, als je niet moslim bent snap ik je haat enigzins, moslim/turken haat zit inmiddels in je genen,
    honderden jaren hebben turken over huidig europa geheerst , landen werden opgericht met goedkeuring en/of hulp van de sultans haha, zo ook nederland.

    Maar als moslim zijnde zulk haat tegen ander moslims , dat snap ik niet, zulk mensen zijn gevaarlijkste versies.

    Topic is verder een leugen, geloof niet alles wat je leest, als het een sterk wordend moslimland betreft heeft media lak aan eerlijkheid.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    FINAL Signs Of Judgement Day
    Al Mahdi (r.a), Erdogan Speech Islam! Black Flag Khorasan! WW3

    part 1
    https://twitter.com/TawakulAllah_/st...29380067434497

    part 2
    https://twitter.com/TawakulAllah_/st...31046321795073
    Mooie speech van Erdogan.
    100% mee eens.

  13. #43
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Mooie speech van Erdogan.
    100% mee eens.
    Erdogan: 'I will definitely reach my goals'

    https://www.youtube.com/watch?v=XGGNBJ-84Fo

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Erdogan: 'I will definitely reach my goals'

    https://www.youtube.com/watch?v=XGGNBJ-84Fo
    Ejsnah in actie

    https://www.youtube.com/watch?v=ymq_yVk6v0s

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015