1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    wil jij nu zeggen dat als abu bakr nu nog leefde hij filmskijken goed gaat keuren loll


    jij moet helemaal niet bij mij over religie komen praten jij. Kruip maar gauw terug in dat gat van dat wijf dat Allah en de Profeet hier continue loopt te lasteren. Ga gezellig met haar lachen en aandacht geven. Ik spuug op jou soort. Was abu Bakr maar hier met ons in deze tijd. Dan bestonden types als jou en dat wijf niet.

    ????
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    wil jij nu zeggen dat als abu bakr nu nog leefde hij filmskijken goed gaat keuren loll


    jij moet helemaal niet bij mij over religie komen praten jij. Kruip maar gauw terug in dat gat van dat wijf dat Allah en de Profeet hier continue loopt te lasteren. Ga gezellig met haar lachen en aandacht geven. Ik spuug op jou soort. Was abu Bakr maar hier met ons in deze tijd. Dan bestonden types als jou en dat wijf niet.




    https://www.youtube.com/watch?v=yX-JTlTH99s

    Deze is mooi
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    464
    15-06-2012

    Shokran miladboy voor je oprechte advies. Het is niet dat ik over mijn man praat, maar vraag inderdaad om handige advies.

  4. #34
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    En deze moet jij eens beluisteren. Misschien ga je de volgende keer tien keer nadenken voordat jij het begrip nasieha gaat uitleggen.

    https://m.youtube.com/watch?v=ZXp71mey9FQ

    Naast dit zou jouw ook zeker goed doen om meer wudu te verrichten en rokija te doen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    200
    22-03-2016

    Tering marokanen. Iemand vraagt om hulp en iedereen loopt elkaar te beledigen en iedereen denkt dat ie het beter weet. Egoïstische volk

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door ABDOLLAH Bekijk reactie
    Tering marokanen. Iemand vraagt om hulp en iedereen loopt elkaar te beledigen en iedereen denkt dat ie het beter weet. Egoïstische volk

    Ze moeten een keer met een programma komen Hollands Next Top Ulama. Dan krijgen we tenminste een beeld achter al die namen

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Kleuterreacties