1. #31
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door Rotje2016 Bekijk reactie
    Hoe weet jij dat?????
    Gevoelens oftewel lustgevoelens kan je zeker wel onderdrukken en veranderen het leven is een test alleen de sterke en oprechte zullen de test doorstaan of vergeven worden voor hun zonden, Niet de mensen als jou die deze duidelijke zieke gestoorde gevoelens goedkeurt en het in stand wilt houden...
    In de bijbel staat alle homo’s en lesbiennes zullen de hel betreden dat staat ook in het jodendom en in de islam..
    Heb je niet gehoord of gezien wat Allah met de mensen van deze soort zonden heeft gedaan? Hij heeft ze vernietigd dus vrees Allah en vertel geen leugens dat je ermee geboren kan worden of dat het in je DNA zit. Iedereen kan veranderen als hij maar wilt of moeite daarvoor wilt doen, Einde discussie met jou want je vertelde al dat je ongelovig bent dus kan ik jou niks bij bijbrengen omdat je er niet voor open staat


    Ik had het niet mooier kunnen zeggen broer...
    Bovendien hoe kun je zo een zonde begaan als je in Allah swt gelooft..
    Als je gelooft betekent ook dat je weet dat je wordt beproefd met deze gevoelens
    Het kan ook van djinn zijn idd. Veel dua doen en roqia luisteren dhikr bidden etc dan gaat t vanzelf weg. En vooral geen aandacht geven

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je kan het onderdrukken maar je gevoel veranderen kan niet. Je kan jezelf wijs maken dat je de gevoelens niet hebt maar daar wordt je niet gelukkig van. Ik kan me niet voorstellen dat god zijn ''schepsels'' ongelukkig wilt zien/maken. Jij ziet het als een test maar ik zie dat niet zo omdat, zoals ik al zei, niet kan voorstellen dat god je ongelukkig wilt zien.

    Iemand met homo gevoelens kan er zelf niks aan doen maar god daarentegen kan dat wel als hij wil.

    Ik heb niet gezien wat god heeft gedaan met die mensen, ik was er niet bij, Jij wel?
    Het blijven verhalen waar je nooit 100% kan bewijzen dat het daadwerkelijk is gebeurt.

    Zoals vele begin je weer te wijzen met je vingertje. Ik raad je aan om die vinger bij je te houden. Het gaat hier niet om mij maar om het algemeen. Ik weet niet of jij ooit onderzoek hebt gedaan of dat je nooit verder bent gekomen dan één boek. Wat is jouw bewijs dat het niet is aangeboren maar aangeleerd?

    Ik kan er namelijk over spreken omdat ik het zelf heb gezien bij mensen die van jongs af al interesse hadden voor het zelfde geslacht en dan praat ik over 1995 en niet over 2017. Nu 2017 is precies diegene getrouwd met hetzelfde geslacht. Op basis daarvan en ook de onderzoeken die gedaan worden, kan je spreken over aangeboren.

    http://www.hpdetijd.nl/2014-11-19/st...it-aangeboren/

    Ik zou zeggen doe eens wat biologische kennis op.

    peace


    Hoezo verhalen waar geen bewijs voor is? Hoe kom je daar bij?
    Maar ondertussen geloof jij wel in die link en dat het aangeboren is?
    Hoe weet jij dat was je erbij? Misschien liegen die wetenschappers wel of zitten ze ernaast. Dat is al honderden keren eerder gebleken. Ik snap niet waarom je het een afwijst (islam) en het ander omarmt. Komt dat gewoon niet omdat het meer in je straatje past? Ik zal je uit je droom helpen. Allah swt bestaat zeker en Hij heeft alleen de waarheid neergezonden en het hiernamaaals is een feit. Islam zijn alleen feiten en geen leugens van mensen. Islam is onveranderd en zal altijd onveranderd blijven alhamdullilah. Wij moslims volgen niet zomaar iets maar wij zijn van de waarheid overtuigt meer dan we van ons eigen bestaan zijn.

    Zeg Hij is Allah, Hjj is de enige
    Allah is de enige van wie al het leven afhankelijk van is
    Hij is niet verwekt noch heeft Hij verwekt
    En niet een is gelijkwaardig aan Hem


    Zeg, ik zoek mijn toevlucht bij de Rabb van de mensen
    De koning van de mensen
    De heer van de mensen
    Tegen het kwaad van de wegsluipende influisteraar
    Degene die in de harten van de mensen influisterd
    Maar die zich wegtrekt wanneer hij Allah gedenkt

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    Hoezo verhalen waar geen bewijs voor is? Hoe kom je daar bij?
    Maar ondertussen geloof jij wel in die link en dat het aangeboren is?
    Hoe weet jij dat was je erbij? Misschien liegen die wetenschappers wel of zitten ze ernaast. Dat is al honderden keren eerder gebleken. Ik snap niet waarom je het een afwijst (islam) en het ander omarmt. Komt dat gewoon niet omdat het meer in je straatje past? Ik zal je uit je droom helpen. Allah swt bestaat zeker en Hij heeft alleen de waarheid neergezonden en het hiernamaaals is een feit. Islam zijn alleen feiten en geen leugens van mensen. Islam is onveranderd en zal altijd onveranderd blijven alhamdullilah. Wij moslims volgen niet zomaar iets maar wij zijn van de waarheid overtuigt meer dan we van ons eigen bestaan zijn.

    Zeg Hij is Allah, Hjj is de enige
    Allah is de enige van wie al het leven afhankelijk van is
    Hij is niet verwekt noch heeft Hij verwekt
    En niet een is gelijkwaardig aan Hem


    Zeg, ik zoek mijn toevlucht bij de Rabb van de mensen
    De koning van de mensen
    De heer van de mensen
    Tegen het kwaad van de wegsluipende influisteraar
    Degene die in de harten van de mensen influisterd
    Maar die zich wegtrekt wanneer hij Allah gedenkt
    Mens doe eens rustig. Jij vraagt mij hoe ik zeker weet of het klopt wat wetenschappers zeggen toch?
    Ik ben niet iemand die ZOMAAR iets gelooft. Als ik iets wil weten, ga ik dat onderzoeken. Als ik een vergelijking moet maken tussen geloof en wetenschap, kan ik je vertellen dat geloof een geloof is en geen bewijs. Wetenschap daarentegen komt wel met bewijzen die je zelf kunt onderzoeken.

    Je hoeft mij niet uit me droom te helpen want ik weet dat ik niet droom en dat bepaalde dingen geen werkelijkheid kunnen zijn. Met alles respect, geloof wat je wilt maar je hoeft mij niet aan te vallen. Jij zegt dat islam de waarheid is maar oden zeggen da ook over het jodendom. Christenen zeggen dat ook over het christendom.

    Over welke waarheid hebben we het precies?
    Je zegt dat het hiernamaals een feit is, waar baseer jij dat op?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Mens doe eens rustig. Jij vraagt mij hoe ik zeker weet of het klopt wat wetenschappers zeggen toch?
    Ik ben niet iemand die ZOMAAR iets gelooft. Als ik iets wil weten, ga ik dat onderzoeken. Als ik een vergelijking moet maken tussen geloof en wetenschap, kan ik je vertellen dat geloof een geloof is en geen bewijs. Wetenschap daarentegen komt wel met bewijzen die je zelf kunt onderzoeken.

    Je hoeft mij niet uit me droom te helpen want ik weet dat ik niet droom en dat bepaalde dingen geen werkelijkheid kunnen zijn. Met alles respect, geloof wat je wilt maar je hoeft mij niet aan te vallen. Jij zegt dat islam de waarheid is maar oden zeggen da ook over het jodendom. Christenen zeggen dat ook over het christendom.

    Over welke waarheid hebben we het precies?
    Je zegt dat het hiernamaals een feit is, waar baseer jij dat op?
    Het hele universum wat zo complex in elkaar zit waar wetenschappers tot de dag van vandaag met alle moderne technologie geen verklaring voor kunnen vinden, onze lichaam , het ecologische systeem. ........allemaal dingen die te complex zijn om te begrijpen , dit allemaal is per ongeluk ontstaan uit een oerknal, en we waren eerst apen en nu mensen en we zijn hier gewoon om te eten en drinken en slapen en lol hebben en als we dood gaan dan voelen we niks meer , want al die complexiteit is voor niets geweest

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door nutrilon Bekijk reactie
    Het hele universum wat zo complex in elkaar zit waar wetenschappers tot de dag van vandaag met alle moderne technologie geen verklaring voor kunnen vinden, onze lichaam , het ecologische systeem. ........allemaal dingen die te complex zijn om te begrijpen , dit allemaal is per ongeluk ontstaan uit een oerknal, en we waren eerst apen en nu mensen en we zijn hier gewoon om te eten en drinken en slapen en lol hebben en als we dood gaan dan voelen we niks meer , want al die complexiteit is voor niets geweest
    Ons lichaam?
    Wees eens specifieker, wat bedoel je precies?
    Of we apen waren, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het DNA van apen voor 98% overeenkomt met het DNA van de mens.

    Dat is het nou juist met geloven, mensen willen geloven dat het leven een test is omdat het ze misschien rust geeft of willen een reden aan het leven geven zodat ze zich goed voelen en niet bang.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    Hoezo verhalen waar geen bewijs voor is? Hoe kom je daar bij?
    Maar ondertussen geloof jij wel in die link en dat het aangeboren is?
    Hoe weet jij dat was je erbij? Misschien liegen die wetenschappers wel of zitten ze ernaast. Dat is al honderden keren eerder gebleken. Ik snap niet waarom je het een afwijst (islam) en het ander omarmt. Komt dat gewoon niet omdat het meer in je straatje past? Ik zal je uit je droom helpen. Allah swt bestaat zeker en Hij heeft alleen de waarheid neergezonden en het hiernamaaals is een feit. Islam zijn alleen feiten en geen leugens van mensen. Islam is onveranderd en zal altijd onveranderd blijven alhamdullilah. Wij moslims volgen niet zomaar iets maar wij zijn van de waarheid overtuigt meer dan we van ons eigen bestaan zijn.

    Zeg Hij is Allah, Hjj is de enige
    Allah is de enige van wie al het leven afhankelijk van is
    Hij is niet verwekt noch heeft Hij verwekt
    En niet een is gelijkwaardig aan Hem


    Zeg, ik zoek mijn toevlucht bij de Rabb van de mensen
    De koning van de mensen
    De heer van de mensen
    Tegen het kwaad van de wegsluipende influisteraar
    Degene die in de harten van de mensen influisterd
    Maar die zich wegtrekt wanneer hij Allah gedenkt

    https://youtu.be/OtVgRY6zIuc

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Waar val ik je aan? En ik ga niet over geloof in discussie.
    Geloof lekker wat je wil geloven, en die link ga ik niet eens aanklikken.
    Zeker over zo een gehandicapte wetenschapper waar je wel in gelooft. Mehhh
    En nogmaals wij geloven niet zomaar iets, wij zijn ervan overtuigd meer dan we van ons eigen bestaan zijn overtuigd.
    Wij sunnitische moslims...

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    Waar val ik je aan? En ik ga niet over geloof in discussie.
    Geloof lekker wat je wil geloven, en die link ga ik niet eens aanklikken.
    Zeker over zo een gehandicapte wetenschapper waar je wel in gelooft. Mehhh
    En nogmaals wij geloven niet zomaar iets, wij zijn ervan overtuigd meer dan we van ons eigen bestaan zijn overtuigd.
    Wij sunnitische moslims...
    Je reactie zegt genoeg. Dat je niet eens de moeite wilt nemen om op de link te klikken, zegt al genoeg. Ik denk dat je bang bent dat je anders gaat kijken en denken over bepaalde dingen.

    Maar he, waarom gaan kinderen naar school?
    Waarom studeren mensen aan de uni?
    Dus die mensen verspillen allemaal hun tijd?

    Wat maakt jou zo overtuigend?

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je reactie zegt genoeg. Dat je niet eens de moeite wilt nemen om op de link te klikken, zegt al genoeg. Ik denk dat je bang bent dat je anders gaat kijken en denken over bepaalde dingen.

    Maar he, waarom gaan kinderen naar school?
    Waarom studeren mensen aan de uni?
    Dus die mensen verspillen allemaal hun tijd?

    Wat maakt jou zo overtuigend?


    die mensen verspillen idd hun tijd als die kennis ze niet helpt in hun geloof.
    En als je als ongelovige sterft heb je al helemaal voor jan doedel geleefd.
    De koran al kareem is het bewijs. De enige waarheid met de ahadieth waaraan ik niet twijfel.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    die mensen verspillen idd hun tijd als die kennis ze niet helpt in hun geloof.
    En als je als ongelovige sterft heb je al helemaal voor jan doedel geleefd.
    De koran al kareem is het bewijs. De enige waarheid met de ahadieth waaraan ik niet twijfel.
    Wat maakt dat de waarheid?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Wat maakt dat de waarheid?
    alles is toevallig , alles is per ongeluk , alle precisie is van zichzelf , alles is natuurlijk , zelfs natuur is natuurljk want het is gewoon zo , zolang wij de ontwerper niet kunnen zien of spreken is het gewoon per ongeluk


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door nutrilon Bekijk reactie
    alles is toevallig , alles is per ongeluk , alle precisie is van zichzelf , alles is natuurlijk , zelfs natuur is natuurljk want het is gewoon zo , zolang wij de ontwerper niet kunnen zien of spreken is het gewoon per ongeluk

    dus?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    120
    14-01-2016

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    dus?
    zoveel dingen die we niet zien maar alsnog geloven , gevoelens , wind , zuurstof etc....we zien ze niet , we kunnen ze niet aanraken maar omdat we ze voelen , geloven we dat ze echt bestaan , maar de maker van al deze ingewikkelde dingen bestaat niet

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door nutrilon Bekijk reactie
    zoveel dingen die we niet zien maar alsnog geloven , gevoelens , wind , zuurstof etc....we zien ze niet , we kunnen ze niet aanraken maar omdat we ze voelen , geloven we dat ze echt bestaan , maar de maker van al deze ingewikkelde dingen bestaat niet
    Dat is geen bewijs maar misschien voor jou wel.
    Dan nog, welk geloof is dan volgens jou de waarheid?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    35
    03-05-2015

    Houden mag, de physical act mag / kan niet..punt basta ! homoseksualiteit is een afwijking, een ziekte ! punt...mijn mening !