1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Zou je denken? Ik heb echt schijt aan persoonlijkheden maar jij bent me altijd bij gebleven (in positieve zin)

    Ik vond het wel wat hebben op een forum als deze krijg je andere gesprekken dan elders op het web, een ander trefpunt voor Marokkanen is er niet echt.
    Ook aparte figuren want hier konden ze ''zichzelf'' en ''cool'' zijn.
    Maar als ik het zo zie zijn de leden of (gelukkig?!)getrouwd en of heeft het leven ze genomen (work eat sleep repeat)
    De Alpha's kunnen gelukkig hun invulling bepalen maar dat was jou reeds bekend.
    Mee eens. Ik ben je bijgebleven omdat ik een 'good guy' ben ondanks dat ik me niet altijd zo gedragen en verwoord heb. Wanneer Allah op de Dag des Oordeels (een deel van) de mensheid tot (tijdelijke) boetedoening in de Hel zal veroordelen, is het vanuit een open mind niet te definiëren als een boze of kwade zet van Hem. Toch? Of wel!? Daarmee vergelijk ik mezelf dan ook heel graag.

    En verder ga ik me niet kleiner voordoen dan ik daadwerkelijk ben zodat ik de meeste mannetjes een beetje het gevoel kan geven dat ze ook best mannelijk zijn. Ik please niks en niemand behalve Allah, mijn ouders en mezelf. Accepteer dat het vuur dat in mij brandt miljoenen keer groter en sterker is dan de kleine kaarslichtjes die branden binnen andere mannetjes. Dat jij naar me op zoek was, bevestigd dat je een soortgenoot van me bent dus blijf doorgaan op het pad en we zullen beiden zegevieren.

    Citaat Geplaatst door trabando1 Bekijk reactie
    Wat een tering bijbels die jullie allemaal schrijven. Get to the point man.

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
    'Ik was blind maar nu kan ik zien' – Johannes 9:25 (Bijbel)

    En om to the point te komen, ik ben niet je vader maar ik ben trots op je, zoon! Oh, en ik ben wellicht niet je vader but I'm sure I'm you're daddyyyyy!

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Aha, ik zie al wat jou dwarszit: de kaffier.

    Laat één ding duidelijk zijn: ALLES is en komt alleen van Allah. Alles leeft volgens Zijn Macht en alles is voor Zijn Glorie. Voor Hem is Eeuwige Glorie dus geef charles darwin (die trouwens stierf als Christen i.p.v. kaffier zoals mainstream gepropageerd wordt) niet de credits die hem niet behoren. Als een kaffier iets wat van Allah komt vorm kan geven in een wetenschappelijk jasje, maakt het nog geen kaffiertheorie, n00b. Besef wel dat een kaffier en een Moslim niets van elkaar verschillen behalve op het punt dat de Moslim gehoorzaam is aan Hem (of dat voornemen heeft) terwijl de kaffier Zijn Bestaan niet erkent. That's all, dus qua mens zijn (en alles wat daarbij komt kijken), zijn wij Moslims als 'mensen' echt niet superieur aan koeffar. Net zoals de vos niet zichzelf maar zijn (eigen) streken veroordeelt, dienen wij Moslims de koeffar niet te minachten maar alleen hun ongeloof af te keuren.

    En over (aantrekkelijke) vrouwen gesproken... lid controversy can back me up on this one -> chicks staan in de rij om gasten zoals ik te daten. Krijg genoeg aandacht, echter is het vaak nogal passief en subtiel omdat de meeste vrouwen zich geïntimideerd voelen door mantrekkelijkerds als ik en zij daardoor geen zet durven te doen. Hoe mantrekkelijker je bent, hoe meer verlammende angst je bij vrouwen opwekt. Het is zo frustrerend dat ze weigeren te geloven dat je mogelijk interesse in hen zou kunnen hebben. Om die reden word ik eigenlijk ook gewoon vermeden omdat zij op basis van mijn aanwezigheid aannemen dat ik te veel opties heb. Die aanname van vrouwen kan er ook voor zorgen dat vrouwen nogal 'bitchy' (nou, niet echt) tegen me kunnen doen terwijl ze niets anders willen dan volgespoten worden met mijn SuperZaad (haha!). De 'hot chicks' daarentegen durven mij wel te benaderen alsof ik hun recht ben, maar alles wat qua uiterlijk onder een 9 scoort... te bang. Tjah, ik kan een <9 mijn zaad niet geven maar wel mijn vriendschap. M'kay.



    https://www.youtube.com/watch?v=8joqQA7tECo

    Het is heel simpel jij komt met concepten die helemaal niet praktisch zijn. Theorie van Darwin gaat in tegenstrijd met de islam dat is al 1 punt. Veel geleerden hebben dat weerlegd. Ook al is darwin als een christen gestorven dan is hij gestorven op el baatil.
    Als jij een beetje basis kennis heb in islam dan had je niet eens met alpha en beta gekomen. We zijn ook mensen en we hebben verstand dus we kunnen ons niet vergelijken met dieren wat ook veel wetenschappers doen.
    Ik minacht geen koeffar ik minacht valsheid.

    Je doet me echt denken aan een lid die noemt zich zelf MGTOW. Heel herkenbaar komt met termen zoals alpha beta simps cuckold maar basis islam ho maar.

    Allah hdiena


    ps hugo boss scent lekkere geur die heb ik zelf ook

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Het is heel simpel jij komt met concepten die helemaal niet praktisch zijn. Theorie van Darwin gaat in tegenstrijd met de islam dat is al 1 punt. Veel geleerden hebben dat weerlegd. Ook al is darwin als een christen gestorven dan is hij gestorven op el baatil.
    Als jij een beetje basis kennis heb in islam dan had je niet eens met alpha en beta gekomen. We zijn ook mensen en we hebben verstand dus we kunnen ons niet vergelijken met dieren wat ook veel wetenschappers doen.
    Ik minacht geen koeffar ik minacht valsheid.

    Je doet me echt denken aan een lid die noemt zich zelf MGTOW. Heel herkenbaar komt met termen zoals alpha beta simps cuckold maar basis islam ho maar.

    Allah hdiena


    ps hugo boss scent lekkere geur die heb ik zelf ook
    Nope, ain't me. Ik hang niet meer zoveel rond op M.nl zoals ik voorheen deed dus heb die MGTOW nog niet zien reageren maar ik kan je het volgende vertellen: I walk the walk instead of talking the talk. Dat is het verschil tussen mij en dat jongetje waar jij me voor aanziet. En voor nu until my last breath: fhem rassek, debar rassek.

  4. #64
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Mee eens. Ik ben je bijgebleven omdat ik een 'good guy' ben ondanks dat ik me niet altijd zo gedragen en verwoord heb. Wanneer Allah op de Dag des Oordeels (een deel van) de mensheid tot (tijdelijke) boetedoening in de Hel zal veroordelen, is het vanuit een open mind niet te definiëren als een boze of kwade zet van Hem. Toch? Of wel!? Daarmee vergelijk ik mezelf dan ook heel graag.

    En verder ga ik me niet kleiner voordoen dan ik daadwerkelijk ben zodat ik de meeste mannetjes een beetje het gevoel kan geven dat ze ook best mannelijk zijn. Ik please niks en niemand behalve Allah, mijn ouders en mezelf. Accepteer dat het vuur dat in mij brandt miljoenen keer groter en sterker is dan de kleine kaarslichtjes die branden binnen andere mannetjes. Dat jij naar me op zoek was, bevestigd dat je een soortgenoot van me bent dus blijf doorgaan op het pad en we zullen beiden zegevieren.



    'Ik was blind maar nu kan ik zien' – Johannes 9:25 (Bijbel)

    En om to the point te komen, ik ben niet je vader maar ik ben trots op je, zoon! Oh, en ik ben wellicht niet je vader but I'm sure I'm you're daddyyyyy!

    Ik voel je broertje

    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  5. #65
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Zo, ik vind het knap dat een thirst topic opeens een of andere lange discussie wordt over alpha en beta..ze zeggen dat vrouwen lang vanstof zijn maar jullie kunnen er ook wat van.

    Variables are the only constants in the world..


  6. #66
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Zo, ik vind het knap dat een thirst topic opeens een of andere lange discussie wordt over alpha en beta..ze zeggen dat vrouwen lang vanstof zijn maar jullie kunnen er ook wat van.
    wij kunnen het inhoudelijk over de materie hebben, bij jullie gaat het meestal om randzaken.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  7. #67
    Married.

    Reacties
    5.157
    29-08-2012

    Citaat Geplaatst door Wolkenridder Bekijk reactie
    Lkkr soppen zuster. Je ouders kunnen trots op je zijn.
    Doe eens aardig jij.

  8. #68
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    wij kunnen het inhoudelijk over de materie hebben, bij jullie gaat het meestal om randzaken.

  9. #69
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    wij kunnen het inhoudelijk over de materie hebben, bij jullie gaat het meestal om randzaken.
    Daar getuigen jouw posts op deze site niet van..to say the least.

    Variables are the only constants in the world..


  10. #70
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Daar getuigen jouw posts op deze site niet van..to say the least.
    het ging toch om dit draadje?
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  11. #71
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    het ging toch om dit draadje?
    Als jij gaat generaliseren, doe ik dat ook..aard van het beestje.

    Variables are the only constants in the world..


  12. #72
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Als jij gaat generaliseren, doe ik dat ook..aard van het beestje.
    Go make me a sandwich
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Zo, ik vind het knap dat een thirst topic opeens een of andere lange discussie wordt over alpha en beta..ze zeggen dat vrouwen lang vanstof zijn maar jullie kunnen er ook wat van.
    Schuld ligt bij prinses GestoordeMan die niet bij de les kon blijven. Bij hem draait 'alpha versus beta' om het wel of niet succesvol zijn bij het versieren van vrouwen terwijl de alpha niet eens meedoet met dat 'pick up' spel omdat de alpha snapt dat het de vrouwen zijn die om hem moeten vechten i.p.v. omgekeerd. Zolang je er maar bewust van bent dat een alpha geen overmoedige, arrogante macho is die (perse) fysiek groot is en met veel vrouwen slaapt. Dat kan best als je als man zijnde bezeten bent door lust maar er is een leven te leven daarna. Een alpha kun je het best omschrijven als een echte leider, met charisma, intelligentie, gevoel voor humor, invloed, welke streeft naar perfectie in elk aspect van zijn leven, hard werkt, het hard speelt en anderen helpt. Een alpha is zelfverzekerd, vriendelijk, maar niet iemand waar je over heen kunt lopen. En hij hoeft niemand wat te bewijzen behalve aan zichzelf.

    De alpha man is eigenlijk gewoon 'puurheid'. De meerderheid (99%) van de 'mannen' vandaag de dag gedragen zich niet als mannen maar als jongetjes in een volwassen lichaam. Creëren graag de illusie dat ze het mannetje zijn maar zodra ze in hun eentje bijv. vijf lekkere wijven tegen het lijf lopen, durven ze die meiden amper (in de ogen) aan te kijken vanwege de angst en onzekerheid die het in hen opwekt omdat ze diep van binnen weten dat ze geen mannen zijn.

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Peter Blanker, wat een kut stem, wat een herrie. Luister je daar graag naar? Mijn oren en ik verdragen die shit niet. Het is net een anti-roeqia. Als je naar Peter Blanker luistert, maak je van je lichaam een huis voor djinns omdat het je goddelijke licht dooft en djinns schuilen nou eenmaal graag op donkere plekken.

    We hebben meer van dit nodig: https://www.youtube.com/watch?v=9DLtzc9KLiw


  15. #75
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Peter Blanker, wat een kut stem, wat een herrie. Luister je daar graag naar? Mijn oren en ik verdragen die shit niet. Het is net een anti-roeqia. Als je naar Peter Blanker luistert, maak je van je lichaam een huis voor djinns omdat het je goddelijke licht dooft en djinns schuilen nou eenmaal graag op donkere plekken.

    We hebben meer van dit nodig: https://www.youtube.com/watch?v=9DLtzc9KLiw

    Ging om de lyrics, zie het als een meme.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.