1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Ja maar niet zoveel, armen is geen probleem, maar als er zoveel op zijn armen zit, zit er ook zoveel op andere plekken
    Elke man heeft balhaar. Gwn sabbelen aan die ballen en 't haar dat tussen je tanden komt gebruiken als flosdraad.

  2. #92
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Ask a woman who actually gives two fucks about you..wie weet krijg je dan alsnog een sandwich van een vrouw.
    als je het heel lief vraagt kun je van mij ook een broodje hotdog krijgen
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  3. #93
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Hmmmm, op dit moment is dit mijn latest obsession. Ik ga het Marokkaanse volkslied memoriseren en tijdens het WK meezingen. Nog 214 nachtjes slapen...

    https://www.youtube.com/watch?v=MQ8U4DjjltM

    goals inderdaad. als God het toelaat zal ik in de zomer 2018 het Hymne Cherifien uit volle borst meezingen in Sint Petersburg.
    leven is te kort, het liefst met een zoon gedaan maar ach, een dag voor de opening van het WK weten we of Marokko het gastland zal worden voor het WK 2026. in gunstigste geval kunnen we dan concentreren op WK in eigen huis bijwonen met eventueel eigen koter(s)
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  4. #94
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Gisteren was het zo ver. Hij is vermoord haha maar zo moedig en trots als ie is roept ie ook nog na dat Pablo een Cobarde is
    Maar hij werd wel een beetje psycho tegen het end zeg..jeez.

    Variables are the only constants in the world..


  5. #95
    Bijna Lid

    Reacties
    121
    20-06-2015

    ewa controversy

  6. #96
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Ik kom er later op terug neefje. Veel werk in te halen en heb me vanavond laten gaan met een hardcore zionistische israelische chick, ik zag het als mijn jihad-verplichting naar de Palestijnen.
    Je kent het wel, zoals Marokkaanse chicks wraak nemen op hun vader door met een aap te gaan
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  7. #97
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door henna_leila Bekijk reactie
    Good job, . Dit is waarschijnlijk haar vader of moeder, de kortpittigheid van een vrouw's kapsel brengt soms een heleboel verwarring op gang: https://www.youtube.com/watch?v=Gu3WKiCW9So

    O nee dit was een echte neus, ze sprak vloeiend 6 talen waaronder het Arabisch, dacht soms echt dat ik met een Mossad-agente te maken hebben gehad of tenminste eentje in opleiding.
    Maar fijn. Om terug te komen op Janane dat is inderdaad een uniek toppertje gaat gemakkelijk door voor een ruime 9. Waar kom je die nog tegen en dan in miniatuurvorm (leeftijd rond de 24)
    Ik heb vorig jaar ook een uniek verschijnsel gezien, wellicht dat jij daar licht op kunt schijnen? Voor zo type verricht ik gewoon de eerstvolgende Umrah en ben ik bereid om mezelf te ''verbeteren''

    http://forums.marokko.nl/showthread....700&highlight=
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  8. #98
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door henna_leila Bekijk reactie
    Bro, maak je geen zorgen, een Mossad agent (i.o.) zal nooit in casual situaties diens skills showen waaronder het vloeiend spreken van zes talen. Think smart, play dumb, move accordingly.

    Heb je een foto van of link naar dat verschijnsel waar je het over hebt? Niet te hard van stapel lopen... everybody has a secret they don't want you to find!
    Ik heb naar een topic verwezen, zie daar de aflevering
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  9. #99
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    De laatste van 10 juli, ben op mobiel vandaar.
    Ze komen trouwens uit Adam
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  10. #100