1. #46
    andyoustole my heart

    Reacties
    955
    22-05-2016

    http://www.worldstopmost.com/wp-cont...e-Man-2016.jpg

    Ik vind dit wel een knappe man. Zijn gezicht straalt vertrouwdheid uit.
    Bismillahi ladhi la yadouroe ma3aa asmihi shayoun fil ardi wa la fi samaaie wa Huwa sami3oel 3aliem

  2. #47
    CVM Lid

    Reacties
    11.943
    17-12-2010

    Citaat Geplaatst door Jordyn Bekijk reactie
    Nu ben ik benieuwd wat haar een tijger maakt?
    Gwn, ze is best mooi. En haar personage vinnik gwn bad ass.

    Loyaal, trouw, strijdster.

    Bonnie & Clyde dingen

    Sanity is the price to pay for power


  3. #48
    andyoustole my heart

    Reacties
    955
    22-05-2016

    Citaat Geplaatst door Lonewolf Bekijk reactie
    Gwn, ze is best mooi. En haar personage vinnik gwn bad ass.

    Loyaal, trouw, strijdster.

    Bonnie & Clyde dingen
    Trouw en loyaal is belangrijk idd. Het moet dan wel van twee kanten komen, toch?
    Bismillahi ladhi la yadouroe ma3aa asmihi shayoun fil ardi wa la fi samaaie wa Huwa sami3oel 3aliem

  4. #49
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Jordyn Bekijk reactie
    http://www.worldstopmost.com/wp-cont...e-Man-2016.jpg

    Ik vind dit wel een knappe man. Zijn gezicht straalt vertrouwdheid uit.
    nog steeds een vertrouwd gezicht?

    https://upload.wikimedia.org/wikiped...Noah_Mills.jpg

  5. #50
    andyoustole my heart

    Reacties
    955
    22-05-2016

    Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Ja.
    Bismillahi ladhi la yadouroe ma3aa asmihi shayoun fil ardi wa la fi samaaie wa Huwa sami3oel 3aliem

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Zo op de foto denk ik nah. Maar ken de serie niet.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    Nishan a bratsko! Ja ik dacht aan je waar niemand anders dat deed. Jij bent een van de weinige mocro's die gewoon zichzelf durft te zijn en de bitches durft uit te maken voor wat ze werkelijk zijn.
    Dat is anno nu bewonderenswaardig. Waar zijn al die andere leden?
    I will probably never get the props (respect) I feel I ever deserve, .

    Waar de andere leden zijn? Er was een tijd dat mijn aanwezigheid hier als een rode lap op een stier werkte en daar maakte ik misbruik van door vergelijkbare nicknames als die van de oude leden aan te maken, gek te doen, en zo moderators op een dwaalspoor te zetten door hen in blinde Sa7bi-woede de originele nicknamehouders te laten verbannen. Geen gewone ban, nee IP-ban dus al die oude leden zijn er niet meer dankzij mijn tnawies. Sa7bi is nou eenmaal smarter & wijzer en nobody (behalve Allah) can outsmart him. In het land der beta's, is de alpha de koning.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Probleem van jou dat je alleen berichten wil verzenden en niet ontvangen. Daarom ga je ook niet in op mijn berichten die Koefr theorieen van Charles Darwin. Je doet me denken aan een lid met de naam MGTOW die kwam ook met alpha en beta termen of termen zoals simp en mangina.

    Ga je meer verdiepen in islam ipv Darwin
    Heb je de film 300 gezien? Hieronder een scene. Daxos is een commandant/koning van Arcadia. Hij ontmoet de Spartanen wanneer ze op weg zijn naar de hot gates. Daxos, die zelf een leger van een paar duizend man achter zich heeft, vraagt aan Leonidas waarom hij zo weinig soldaten heeft (300). Hij voelt zich tekort gedaan. Leonidas antwoordt daarop door de soldaten van Daxos te vragen wat hun beroep is, waarop zij antwoorden: potter, beeldhouwer en smid. Leonidas schreeuwt tegen zijn eigen soldaten wat hun beroep is? Ahou, ahou, ahou, de Spartaanse strijdkreet voor oorlog en dood.

    Leonidas vertelt Daxos: Zie oude vriend, ik heb MEER soldaten meegenomen dan jij deed. Wat betekent dat de 300 van Leonidas meer man zijn dan de paar duizenden van Daxos. Dat is het verschil tussen alpha en beta. Wanneer gaat dit tot je doordringen? Ga leven als een Spartan i.p.v. als een Facebook/Snapchat/Instagram hoertje welke zoveel mogelijk low quality chicks probeert te scoren. Jij moet bergen verzetten wil je een vrouw zover krijgen haar benen voor je te spreiden terwijl de hot chicks zichzelf werpen op me terwijl ik niks doe. Ik hoef alleen te wezen, er te zijn en de chicks komen op me af zoals vlinders op een mooie tuin afkomen.




    https://www.youtube.com/watch?v=gI6sARmxEuc

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Heb je de film 300 gezien? Hieronder een scene. Daxos is een commandant/koning van Arcadia. Hij ontmoet de Spartanen wanneer ze op weg zijn naar de hot gates. Daxos, die zelf een leger van een paar duizend man achter zich heeft, vraagt aan Leonidas waarom hij zo weinig soldaten heeft (300). Hij voelt zich tekort gedaan. Leonidas antwoordt daarop door de soldaten van Daxos te vragen wat hun beroep is, waarop zij antwoorden: potter, beeldhouwer en smid. Leonidas schreeuwt tegen zijn eigen soldaten wat hun beroep is? Ahou, ahou, ahou, de Spartaanse strijdkreet voor oorlog en dood.

    Leonidas vertelt Daxos: Zie oude vriend, ik heb MEER soldaten meegenomen dan jij deed. Wat betekent dat de 300 van Leonidas meer man zijn dan de paar duizenden van Daxos. Dat is het verschil tussen alpha en beta. Wanneer gaat dit tot je doordringen? Ga leven als een Spartan i.p.v. als een Facebook/Snapchat/Instagram hoertje welke zoveel mogelijk low quality chicks probeert te scoren. Jij moet bergen verzetten wil je een vrouw zover krijgen haar benen voor je te spreiden terwijl de hot chicks zichzelf werpen op me terwijl ik niks doe. Ik hoef alleen te wezen, er te zijn en de chicks komen op me af zoals vlinders op een mooie tuin afkomen.




    https://www.youtube.com/watch?v=gI6sARmxEuc

    Zo heb je nog een andere account hoeveel heb je er nu 3 of 4?

    Effe een reality check 300 is een film die geïnspireerd is door een comic dus fictie. Ik ga absoluut niet leven als een spartaan de reden is heel simpel. Als je een beetje verdiept in de geschiedenis spartaan soldaten deden aan homoseksualiteit om de band onderling te versterken.

    Ik heb het idee dat je geen onderscheid kan maken tussen realiteit en fantasie. Ook qua imaan schiet zwaar tekort je komt met Darwin, Einstein en refereert naar fictieve films ipv van de Soennah

  10. #55
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Fuck you and your backwards bullshit.
    Goed gezegd

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Zo heb je nog een andere account hoeveel heb je er nu 3 of 4?

    Effe een reality check 300 is een film die geïnspireerd is door een comic dus fictie. Ik ga absoluut niet leven als een spartaan de reden is heel simpel. Als je een beetje verdiept in de geschiedenis spartaan soldaten deden aan homoseksualiteit om de band onderling te versterken.

    Ik heb het idee dat je geen onderscheid kan maken tussen realiteit en fantasie. Ook qua imaan schiet zwaar tekort je komt met Darwin, Einstein en refereert naar fictieve films ipv van de Soennah
    Fictie? Zeker lukte het je niet je VMBO-K diploma te halen omdat je maar bleef zakken voor geschiedenis. Het ging mij er trouwens om het verschil tussen alpha en beta aan te duiden, maar the message is not able to reach you because you are trapped in your beta minded world en frequency. Je bent vergelijkbaar met al die oude satellietboxen die 'buiten werking' zijn gesteld omdat analoge Marokkaanse/Arabische zenders niet meer worden doorgeven via satelliet en daardoor een HD-satellietbox vereist is. Tijd om jezelf eens grondig te updaten, betáh. Jma3 igfinegh.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    Fictie? Zeker lukte het je niet je VMBO-K diploma te halen omdat je maar bleef zakken voor geschiedenis. Het ging mij er trouwens om het verschil tussen alpha en beta aan te duiden, maar the message is not able to reach you because you are trapped in your beta minded world en frequency. Je bent vergelijkbaar met al die oude satellietboxen die 'buiten werking' zijn gesteld omdat analoge Marokkaanse/Arabische zenders niet meer worden doorgeven via satelliet en daardoor een HD-satellietbox vereist is. Tijd om jezelf eens grondig te updaten, betáh. Jma3 igfinegh.
    Er zit maar een kleine percentage wat waar is de rest is uit de duim gezogen. Alsof die dialogen van de film terug *kan vinden in de geschiedenisboeken. Dat zie je ook terug in biopics veel dingen worden bij verzonnen en worden ook zaken weggelaten. Zo werkt hollywood eenmaal gewoon cash innen.

    Alpha en beta theorie is poep waarom het komt van Charlesb Darwin. Blijkbaar heb jij meer voorkeur aan Koefr theorieen dan de islam.

    Zo zie je maar je bent helemaal in waan verdwaalt. Volgens mij wanneer een aantrekkelijke vrouw jou groet of glimlacht ga je al huilen van blijdschap dat je nog gezien wordt.

    te veel MGTOW onzin is naar je hoofd gestegen

  13. #58
    Ottoman Caliphate

    Reacties
    500
    12-03-2016

    Citaat Geplaatst door zakaria Bekijk reactie
    I will probably never get the props (respect) I feel I ever deserve, .

    Waar de andere leden zijn? Er was een tijd dat mijn aanwezigheid hier als een rode lap op een stier werkte en daar maakte ik misbruik van door vergelijkbare nicknames als die van de oude leden aan te maken, gek te doen, en zo moderators op een dwaalspoor te zetten door hen in blinde Sa7bi-woede de originele nicknamehouders te laten verbannen. Geen gewone ban, nee IP-ban dus al die oude leden zijn er niet meer dankzij mijn tnawies. Sa7bi is nou eenmaal smarter & wijzer en nobody (behalve Allah) can outsmart him. In het land der beta's, is de alpha de koning.
    Zou je denken? Ik heb echt schijt aan persoonlijkheden maar jij bent me altijd bij gebleven (in positieve zin)

    Ik vond het wel wat hebben op een forum als deze krijg je andere gesprekken dan elders op het web, een ander trefpunt voor Marokkanen is er niet echt.
    Ook aparte figuren want hier konden ze ''zichzelf'' en ''cool'' zijn.
    Maar als ik het zo zie zijn de leden of (gelukkig?!)getrouwd en of heeft het leven ze genomen (work eat sleep repeat)
    De Alpha's kunnen gelukkig hun invulling bepalen maar dat was jou reeds bekend.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    25-09-2010

    Wat een tering bijbels die jullie allemaal schrijven. Get to the point man.

    Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    23
    01-11-2004

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Er zit maar een kleine percentage wat waar is de rest is uit de duim gezogen. Alsof die dialogen van de film terug *kan vinden in de geschiedenisboeken. Dat zie je ook terug in biopics veel dingen worden bij verzonnen en worden ook zaken weggelaten. Zo werkt hollywood eenmaal gewoon cash innen.

    Alpha en beta theorie is poep waarom het komt van Charlesb Darwin. Blijkbaar heb jij meer voorkeur aan Koefr theorieen dan de islam.

    Zo zie je maar je bent helemaal in waan verdwaalt. Volgens mij wanneer een aantrekkelijke vrouw jou groet of glimlacht ga je al huilen van blijdschap dat je nog gezien wordt.

    te veel MGTOW onzin is naar je hoofd gestegen
    Aha, ik zie al wat jou dwarszit: de kaffier.

    Laat één ding duidelijk zijn: ALLES is en komt alleen van Allah. Alles leeft volgens Zijn Macht en alles is voor Zijn Glorie. Voor Hem is Eeuwige Glorie dus geef charles darwin (die trouwens stierf als Christen i.p.v. kaffier zoals mainstream gepropageerd wordt) niet de credits die hem niet behoren. Als een kaffier iets wat van Allah komt vorm kan geven in een wetenschappelijk jasje, maakt het nog geen kaffiertheorie, n00b. Besef wel dat een kaffier en een Moslim niets van elkaar verschillen behalve op het punt dat de Moslim gehoorzaam is aan Hem (of dat voornemen heeft) terwijl de kaffier Zijn Bestaan niet erkent. That's all, dus qua mens zijn (en alles wat daarbij komt kijken), zijn wij Moslims als 'mensen' echt niet superieur aan koeffar. Net zoals de vos niet zichzelf maar zijn (eigen) streken veroordeelt, dienen wij Moslims de koeffar niet te minachten maar alleen hun ongeloof af te keuren.

    En over (aantrekkelijke) vrouwen gesproken... lid controversy can back me up on this one -> chicks staan in de rij om gasten zoals ik te daten. Krijg genoeg aandacht, echter is het vaak nogal passief en subtiel omdat de meeste vrouwen zich geïntimideerd voelen door mantrekkelijkerds als ik en zij daardoor geen zet durven te doen. Hoe mantrekkelijker je bent, hoe meer verlammende angst je bij vrouwen opwekt. Het is zo frustrerend dat ze weigeren te geloven dat je mogelijk interesse in hen zou kunnen hebben. Om die reden word ik eigenlijk ook gewoon vermeden omdat zij op basis van mijn aanwezigheid aannemen dat ik te veel opties heb. Die aanname van vrouwen kan er ook voor zorgen dat vrouwen nogal 'bitchy' (nou, niet echt) tegen me kunnen doen terwijl ze niets anders willen dan volgespoten worden met mijn SuperZaad (haha!). De 'hot chicks' daarentegen durven mij wel te benaderen alsof ik hun recht ben, maar alles wat qua uiterlijk onder een 9 scoort... te bang. Tjah, ik kan een <9 mijn zaad niet geven maar wel mijn vriendschap. M'kay.



    https://www.youtube.com/watch?v=8joqQA7tECo