1. #1
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Zus kado

    Me zus heeft me laatst heel erg bijgestaan.ze is van de sneakers en kleding...Maar weet niet echt waar ze koopt ..
    Ik wil haar geld geven..mr hoeveel weet ik niet..Zodat ze zlf een dagje weg kan en zichzlf kan verwennen.
    Wat voor bedrag zouden jullie geven

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Dat is denk ik helemaal aan jezelf, misschien heb je een gevoel bij een bepaald bedrag.

    Persoonlijk zou ik een cadeau leuker vinden dan geld. Misschien kan je een schoonheidsbon cadeau doen? dan kan ze zelf een schoonheidsbehandeling kiezen ergens in haar buurt? Of spulletjes die zij leuk zou vinden en dan samen mooi inpakken in een mooi mandje of een grote schaal of zo?

    Ik denk trouwens dat je topic hier weinig tips gaat krijgen, want in dit hoekje komt volgens mij niemand?

  3. #3
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Bedankt ochtend mens. Heb uiteindelijk een houten kralen kroonluchter voor der gekocht.ze is er helemaal weg van

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    80
    16-04-2014

    Citaat Geplaatst door mercedez207 Bekijk reactie
    Me zus heeft me laatst heel erg bijgestaan.ze is van de sneakers en kleding...Maar weet niet echt waar ze koopt ..
    Ik wil haar geld geven..mr hoeveel weet ik niet..Zodat ze zlf een dagje weg kan en zichzlf kan verwennen.
    Wat voor bedrag zouden jullie geven
    1200 euro lijkt me wel genoeg